januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hopen dat het niet zo lang meer voor je duurt, Roxy! Ik duim voor je!

2. Niet meer actief

Oh jeetje, die eerst foto van Anouk ('daar is onze Anouk') is inderdaad sprekend... wat grappig zeg! Mooi meisje hoor :D

3. Niet meer actief

@ Marretje: hier ook dat maten probleem. Nadine had eerst 44. Nu past ze soms 50, maar ligt er wel aan waar ik het koop. Soms is ook maat 50 veel en veel te groot. Ze heeft zelfs een stelletje maat 40 gehad toen ze nog in het ziekenhuis lag. Echt poppenkleertjes.

@ Roxy: spannend! Rust nu nog maar even goed uit!

@ Sillaah: hier hetzelfde. s Nachts stipt om de 3 uur en vanmorgen moest ik haar na 4,5 uur wakker maken.

Hier verder geen nieuws. Nadine heeft haar linkeroog iets ontstoken. Gisteren kreeg ze hem niet eens open. Heb het uitgewassen met afgekoeld gekookt water. Vandaag kon die wel open en is alleen nog wat rood en iets dik. Nog maar even verder uitwassen.

Hoop dat we snel kunnen verhuizen naar het mama forum;) hihi

4. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Spannend Roxy! Het eind is in zicht voor jou!
    Fijn dat je weet dat de kleine het in ieder geval goed maakt daarbinnen.

5. Niet meer actief

Het is aardig stil hier vanavond! Hoop een goed teken;) hihi

6. Niet meer actief

Het is echt stil, zouden er meer bezig zijn dan alleen Roxy die zich voorbereidt...Nou ikke in ieder geval niet! :) :)

7. Niet meer actief

Wie weet komt het nog Sanne! Kan heel snel gaan. Spannend hoor het wachten. Kan me ook voorstellen dat het op een gegevenmoment niet meer leuk is. Ben heel benieuwd!

8. Niet meer actief

zo ik ben er nog hoor! :( :D

roxy: goed nieuws... mag ook nou wel.. succes morgen.. ! :D

selmamma: jammer dat ze nog niet kon strippen heb je haar gewoon gevraagd? zal ik dat morgen ok eens gaan doen?

nou hier weinig beleeft vandaag. ja tegen drie uur had ik een paar harde buiken volgens mij( hele zwangerschap last van gehad maar weet nniet meer hoe ze moeten voelen hahah) om de tien min had ik ongipijn onderin.. maar dit zakte snel weer af.. toch maar eens vragen morgen of dit dan de voorweeen zijn. ben er klaar mee. de kleine ligt naar mijn idee nog zo hoog tegen mijn rib aan te duwen.. :( net of ie zich af zet aan mijn ribben en dan beneden op bekken duwt..

nou ja. het is idd rustig..

ik ben wel erg benieuwd naar muisje! ik hoop het voor haar!

nou ik ga ff in bad en dan americans next top model kijken.. leuk al die bitches bij elkaar.. haha 8)

hopen dat de nacht wat brengt [-o<

fijne nacht iedereen

9. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    @mrklb1: Ik heb haar verteld dat ik last had van voorweeën en dacht dat ik misschien al ontsluiting had. Daarop antwoordde zij dat ze wel een inwendig onderzoek kon doen om te kijken of ik idd ontsluiting had. Ze vertelde er meteen bij dat als de baarmoedermond week genoeg is ze verder naar binnen kan en dan kan voelen of ze kan strippen. Ze begon er dus eigenlijk zelf over en ik had zoiets van Yes! Mijn baarmoedermond was dus wel week, alleen ze kon maar met een vingertop verder naar binnen wat dus te weinig was om te strippen en te pijnlijk zou zijn, anders had ze dat meteen gedaan.
    Morgen dus gewoon aan je vk een inwendig onderzoek vragen (als ze dat al niet standaart doen na 40 weken) en misschien is het bij jou wel mogelijk om dan te strippen.

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @roos, het cb gaf mijn man helemaal gelijk... We moeten hem laten huilen zodat hij vanzelf leert inslapen in zijn eigen bedje. Vanavond geprobeerd mijn man en ik beneden met de babyfoon op de bank en hij boven. Ruim 1 uur gehuild...mijn man is 2 keer bij hem wezen kijken. Hardverscheurend. We hebben vooralsnog besloten dat ik dit niet alleen probeer (veel te emotioneel instabiel) en dat we midden in de nacht ook eerder naar hem toe gaan (hij ligt aan ons voeteinde)

Wij hebben geen ooievaar geplaatst maar hebben op effen slabbetjes zijn naam gezet en die voor het raam gehangen. Krijgen er erg leuke reacties op!

@mariskaw, Xander heeft door zijn zh bevalling ook een ontstioken oogje. Na een paar dagen werden dat er 2... Bij iedere schone luier maken we ook zijn oogjes schoon. Het wordt al beter maar soms kan hij ze bijna niet open krijgen.... erg zielig

@sim, ik ben pas 2 keer niet 's middags op bed gaan liggen en heb beide keren een uurtje op de bank geslapen. Het is lastig die rust nemen maar o zo goed voor je en voor het herstel van je beken. Mijn fysio zei... degene die die rust niet nemen hebben veel meer kans op incontinentie problemen een paar maanden na de bevalling...

11. Niet meer actief

Mrklb, met 40 weken doen ze het bij ons ook, dus gewoon eens vragen

Selmamma, bij jou dus niks meer op gang gekomen...ookal was je baarmoedermond verweekt.

Muisje hebben we vanmorgen voor het laatst gehoord dat weet ik nog..tenminste als mijn geheugen me niet weer in de steek laat.. :)

Ik ga ook lekker american next top model kijken, vind ik altijd leuk

Doei tot morgen...succes voor degene die gaan beginnen!

12. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sanna28: Het rommelt hier wel een beetje, net als afgelopen dagen.
    Ben benieuwd hoe het gaat als ik weer op bed lig. Gisteren lag ik gewoon te shaken en te klappertanden van de krampen, dat had ik ook bij Rens met de eerste voorweeën.
    Ik heb op dit moment wéér een harde buik, gaat al de hele avond zo :( .
    Ik zal het morgenvroeg vertellen hoe mijn nacht is geweest (of niet als ik ben begonnen ;) )!

13. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    ff snel rondkijken dacht ik.......
    tjeetje moet ik iets van 50 pagina's bij lezen....
    pffff
    gaat me niet echt lukken. In ieder geval aan iedereen die bevallen is van harte gefeliciteerd met de kleine !

hier gaat alles goed. Ivana heeft rond half 11 de laatste voeding van de dag. Gemiddeld dslaapt ze dan tot 3 uur door en daarna tot nou totdat we haar smorgens wakker maken.
    Afgelopen nacht sliep ze van de laatste voeding 22:30 door tot 5:30. Ik vond dit super van haar !

14. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    En aan iedereen die nog moet bevallen, toy toy toy en zet hem op.

15. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Thanx!
    Hoop snel mee te kunnen kletsen over onze babies!

16. Niet meer actief

Thx! Pfff begin soms wel zenuwachtig te worden hoor, zeker omdat bijna iedereen al zo stoer is geweest ... :p :rolleyes:

Selmamma, ik hoop dat het doorzet, al word het dan voor mij wel steeds stiller he..

17. Niet meer actief

Oh de verlosk zei trouwens vanmiddag dat die pijn die ik laatst snachts had gehad geen voorweeen waren, het was een te heftige pijnscheut en ze dacht aan iets dat even afgekneld raakte, god zij dank zeg, ik zei al als die pijn me in het begin al te wachten staat,..ik moest daar ff niet aan denken. Ze zei nee, voorweeen is veel een gevoel van komen en gaan, dus met ritme, niet in een keer keiveel pijn en daarna niks meer, dus gelukkig maar.. :)

18. Niet meer actief

selmamma± ik wacht eerst ff af of ze er zelf niks over zegt.en andrs moet ik er toch maar eens over beginnen.
    helaas krijg ik morgen misschien een nieuwe vk (ze zijn met 3 man sterk) die ken ik dan nog niet en dan vind ik zou iets toch ietsje lastiger. op een of andere manier bouw je toch best wel een band op met je vk. maar omdat die nieuwe ook dienst kan hebben tijdens mijn bevallen willen ze dat ik nog wel even kennis maak met haar..

sanna28: ben benieuwd of het ok zo is bij ons. en meid als selmamma nou gaat bevallen ben ik nog bij je hoor. :D je kan idd merken dat het eind jan is en dat velen al het grote werk hebben gedaan.. k moet af en toe zoeken naar berichtjes van komende mamma's ipv bevallen mamma's.. (kvind het niet erg hoor) ik hoop snel mee te verhuizen naar ander plekje.. fijn dat jullie wachten.

ik heb ook sterk het gevoel dat we morgen baby nieuws hebben! leuk leuk! :D

nou ik ga zo op bed.. morgen weer een nieuwe dag. nieuwe kansen..

19. Niet meer actief

haha sanna28. ik moet lachen om je stukje tekst. gelukkig er was iets afgekneld (klinkt niet echt prettig haha), maar fijn dat dat geen voorweeen waren ..

20. Niet meer actief

Mariska, wat zielig joh, dat Nadine een ontstoken oogje heeft!

Poeh Caecilia, da's lang om zo te laten huilen! Zou ik geloof ik niet kunnen hoor! Ik had al moeite met 10 minuten...! Moeilijke beslissing vind ik dat, ik zou het zo rot vinden als ik m laat huilen en dan blijkt achteraf dat er iets was of zo... Tja, moeder zijn is niet makkelijk! En Xander ook al ontstoken oogjes, zielig hoor!

Deel Deze Pagina