januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

het is weer eens rustig hierzo.. we worden allemaal er een beetje zat van en hopen dat we snel naar die andere pagina toe kunnen gaan..

roxy zal idd wel bevallen zijn..

al sneeuw in andere gebieden buiten groningen? het sneeuw jammer genoeg snel weer weg.. mooie plaatjes gezien vanochten toen we naar het zh reden..

2. Niet meer actief

krijg ik net een email van pampers over je pasgeboren baby ? (lol) hahahaa

3. Polleke

Polleke Actief lid

13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    Babietje: welkom terug! Rust nog maar lekker even uit (als dat lukt met de kleine...)!
    Mrklb: Ik kreeg ook al 'dreigende' mail dat mijn bevallingsdatum verstreken was!
    Hier wel weer wat voorweeen of harde buiken gehad vanmiddag, verder weinig nieuws. Roxy zal nu wel bevallen zijn denk ik.

4. Niet meer actief

Ja, grappig hé? Ik ook al.

5. Niet meer actief

Rustig hier. Heb jullie vandaag wel bijgehouden, maar op de normale pc kan ik op de een of andere manier niet inloggen. Dat kan alleen op de lap top van mijn man. Dus moet ik wachten tot die thuis is.

Nadine had gisteren heel erg last van krampjes en heeft weer op mijn buik geslapen. Tot de nachtvoeding en daarna in haar eigen bed gelegd en dat ging toen prima. Vandaag was ze nog wel een beetje jengelig, maar nu gaat het goed. Ze had eindelijk een poepluier. Dus dat zal voor haar wel een verlichting zijn.

Mkrlb1: Je hebt nog een week totdat het feb is. Spannend he!

6. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    spannend... morgen krijgen we bezoek van de wijkverpleegkundige....
    vanmiddag zijn Ivana en ik weer samen naar de winkels geweest. weer veel aanspreekpunten tegen gekomen (hihi)

7. Niet meer actief

Leuk is dat he als je bekenden tegenkomt. Ik woon nu in de stad en kom uit een dorp. Ben afgelopen week met mijn moeder in het dorp naar het centrum geweest. Helaas weinig bekenden tegengekomen, maar altijd al meer dan in Zwolle.

8. Niet meer actief

Het is altijd leuk, als je bekenden tegenkomt. Welke moeder is nou niet trots op haar kind en wil er graag mee showen! Tóch?

Ik hou er mee opvoor vandaag, ga weer lekker op de bank hangen!

Slaap lekker voor iedereen en wie weet tot morgen!'

Liefs, San

9. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    truste sanwel....
    ps ik heb ff 3 foto's van onze meid geplaatst.

10. Polleke

Polleke Actief lid

13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    Leuke foto's Nicole! Vond je het ook zo eng om haar voor het eerst in bad te doen? Vond ik wel bij de 1e!
    Nou, ik ben het wachten zat. Hopelijk gebeurt er eens iets vannacht!
    Tot morgen!

11. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat een mooi meisje Nicole! Geniet ervan!

Ik ga zo naar de verloskundigepraktijk kijken, lang geleden dat dat op tv is geweest!

Ik hoop dat vannacht bij in ieder geval 1 van ons iets gaat gebeuren!
    Ook hoop ik dat we allemaal in januari nog gaan bevallen!
    Elke dag minimaal 1, is dat iets? ;)

12. Niet meer actief

goeie avond.. allemaal.

ff een berichtje uit het besneeuwde noorden.. brr.

hier nog niks loos. wel wat harde buiken gehad die ik herkende als harde buik.. maar niet rgelmatig ofzo. dus zal wel niks betekenen.. straks maar even in bad. even relaxen..

weinig nieuws hier verder..

hopen dat het snel veranderd. polleke vanavond jij? :D

nou als k niet meer reageer vanavond slaap lekker allemaal. en tot morgen!

ps morgen is de buuf jarig( gaan we veel mee om)
    dus het zou een mooie verrassing zin..

13. Niet meer actief

Succes allemaal vannacht! Hopelijk zet 't door mrklb1? Voor de rest natuurlijk ook!

Keizersnede viel hartstikke mee, ruggeprik ook, dat stelde al helemáál niets voor! Heel grappig dat je voeten en benen in enen warm worden en dan langzaam 'wegzakken'. Ik voelde het van mijn voeten naar boven trekken tot ergens onder mijn ribben. Heel apart. Toen was ik van onderen volledig gevoelloos en leek het alsof ik kotsmisselijk ging worden en flauwvallen maar ook dat zet niet door en ebt meteen weer weg, zoals de anaesthesist dat dan ook direct zegt. En dan beginnen ze.
    Ik lag er heerlijk ontspannen bij en voelde af en toe wat hobbelen in mijn buik, geen gevoel, geen pijn, alleen een soort van gegraai. En ja, dat zijn ze dan ook aan het doen. Tja, bijzonder hoor!

Verder een super behandeling gehad in het ZH!

Nu enorme, echt enorme stuwing in de borsten! Behoorlijk vervelend. Maar weer afwachten waar dat naar toe gaat morgen en overmorgen.

Sara is rustig, drinkt goed, plast en poept goed en slaapt veel, heel veel!
    Ze is eerst wel flink afgevallen, maar wel binnen de grenzen en ze komt nu weer aan.

Ben nu heel moe. Wacht nog even tot Sara komt (ik heb d'r om 19.15 uur voor het laatst gevoed) en dan op bed en maar weer afwachten wat de nacht ons brengt.

Onze oudste pakt het redelijk op, ze is wel erg tegendraads sinds onze thuiskomst. Wel lief voor Sara. Dat moet allemaal erg wennen. Ik ook hoor! Heb de eerste kraamtranen al gehad. Ach, lekker genieten en over een paar weken komt alles wel op zijn plekje terecht...

14. Niet meer actief

Hoihoi,

Vriendin is op bezoek dus ik hou het kort, wilde alleen ff iedereen een goeie nacht wensen..

Hier nog niks :(

We blijven wachten.... [-o< en hopen hihih

15. Niet meer actief

goedemorgen dames!

hoe gaat het ermee? iemand nog heel toevalligbevallen vanacht? ik heb er alleen aan gedacht helaas :)

er was een disco in mijn buik gisteravond. mijn buik had denkik wel aalle kleuren van binnen .. vooral blauw ! :)
    en toch toen ik weer op bed lag kreeg ik vreselijk veel last van weer van die ongie pijnen ik word er gek van. maar ik verneem dan dat de kleine vreselijk zit te drukken en als het dan ook nog bewegelijk is.. nou dan sta ik op mijn kop vd pijn..
    maarja het zet maar niet door. !
    :rolleyes:

dus vanmorgen was ik weer vroeg wakker. ik kon geen idee meer vinden hoe ik moest gaan liggen zodat ik geen last vd heupen had..

nou mijn klaag uurtje zit er weer op.
    ik ga maar weer eens wat in de hh doen..

doeg

16. Polleke

Polleke Actief lid

13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    Nee, ook hier weer niks aan de hand!
    Eindelijk weer eens lang geslapen. Maar 1x (!) eruit om te plassen.
    Had een kussentje onder m'n buik en tussen m'n knieen gedaan, dat scheelt echt!
    Om 11 uur 's avonds heeft die van mij ook z'n dansuurtje, zal wel de tijd voor de laatste voeding worden!
    Nou, moet ff opruimen, er komt zo nog iemand langs om de afvoer in de keuken te ontstoppen, die zit steeds verstopt. Zal wel een duur grapje worden vrees ik.
    Ik denk (hoop) dat ik morgenavond aan de beurt ben na het strippen!
    Groetjes!

17. Niet meer actief

polleke. wat spannend morgen ..ik hoop het zo voor je! succes met ontstoppen..

18. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    @polleke: Ik hoop voor je dat het strippen morgen voor je de doorslag geeft!

Hier ook nog alles rustig, hetzelfde liedje.
    Vannacht een erg rustige nacht gehad, bijna niet wakker geweest en niet hoeven plassen!
    Morgen is mijn uitgerekende datum, misschien leuk als het op die dag gaat gebeuren? ;)

19. Niet meer actief

selmamma: zou het bij jou wel leukken. ik hoop het voor je!

20. Niet meer actief

Ik ben ook weer van de partij!

Gisteravond weer druk onderin en harde buiken gehad, vannacht ook weer harde buiken en ongi-pijnen. Maar helaas, het heeft niet doorgezet. Op dit moment is mijn buik nog steeds hard.
    Ik ga zo maar eens de moed verzamelen om te gaan douchen, dat ontspant de buik misschien.

@polleke: ik hoop voor je dat het strippen lukt!

@selmama: ga jij morgen op je uitgerekende datum bevallen? Ik hoop het voor je. Mij is het iig niet gelukt.

@mrklb1: Gaan wij voor een bevalling in het weekend? Hihi. :)

Deel Deze Pagina