Oh Marrie, jij gefeliciteerd met Mick. Zijn wij dan op dezelfde dag bevallen d.m.v. keizersnede? Volgens mij allebei zaterdag 20-01. Toevallig zeg! Ik geef ook BV en heb nu enorme stuwing. Hoe gaat dat bij jou?
Mijn man kwam net thuis met een kadootje van zijn werkgever. Super kinderbestekje met Xander gegraveerd! Ben er echt heel blij mee! Meiden die nog moeten bevallen...kom op januari is bijna over! Heb nog een fotootje geplaatst van Xander in de tummy tub
Fijn om weer wat van de mama's te horen! En leuk dat jullie nog even hier blijven hangen tot iedereen bevallen is. Lief, hoor! Ik ga er weer mee ophouden voor vandaag, ik heb weer last van harde buiken en olifantenpoten, dus ik ga lekker bankhangen! Manlief is op dit moment de stad in, op zoek naar een nieuwe wasmachine. Want stel dat ik dit weekend ga bevallen, is het wel handig om een (werkende) wasmachine in huis te hebben. Zeker met al die extra was. Slaap lekker voor straks en wie weet: tot morgen! Liefs, San
hee meiden, hier ben ik weer eens ! ik hb weinig tijd om achter de pc te kruipen moet er nog een beetje aan wennen om mijn dag in te delen, ik kom zoveel tijd tekort ! soms vergeet ik zelfs om zelf even te gaan eten maarja dat komt vast allemaal met de tijd .. de kleine doet t nog steeds super ! weet niet meer of ik het al verteld had maar het consultatiebureau is geweest en evy is van 3250 gr naar 3640 gr gegaan ! met mij gaat het een stuk beter, ik kan nu zelf voor evy zorgen gelukkig Wel heb ik elke avond een huiluurtje dat het me even allemaal teveel word.. heb namelijk het probleem dat ik niet in slaap kom, ik geef dr een fles en verschoon dr duurt een uur, dan wil ik slapen duurt 1,5 uur voor ik slaap ! en vervolgens na een half uurtje begint evy weer te huilen om een fles ik kom dus dik slaap tekort.. maarja morgen even naar de huisarts mijn hb laten prikken, ben erg benieuwd.. meiden ik zag dat het nog steeds niet erg opschiet bij jullie, vind het rot voor jullie alle inmiddels bevallen mama's gefeliciteerd !
mrklb1, irritant is dat zeg! Zeker als je belt en zij snappen er zelf al niets van. Hoe moet jij het dan begrijpen.... Haha, dat berichtje aan je baby, geweldig! sanwel, balen dat je wasmachine er mee opgehouden is, hopelijk is het makkelijk te repareren! Oh, kzie net dat je man een nieuwe is gaan zoeken, niet te repareren dus? Caecilia, ik ben jaloers op je! Ik moet nog steeds 6 kilo kwijt, en het gaat er tot nu toe al sinds 3,5 week niet af... En ik snoep helemaal niet of zo, dus ik weet niet wat ik er aan moet doen. Sporten ben ik nog even niet aan toe... Maar goed, wie weet... Ahh, en die Xander in de tummy tub! Mariska, Finn heeft ook dat ie 's avonds huilt, en als we m dan pakken is alles weer goed, dus geen last van boertjes, luier of honger of zo. Moeilijk, ik ben er ook nog niet achter wat het beste is om te doen...! Muisje, welkom terug! Roos, Yara goedgekeurd bij het CB, joepie! En Moniekje, Anouk ook, mooi! Marrie, welkom terug! Sillaah, vervelend dat je je nog niet goed voelt! Maar wel fijn dat je wat meer dingen voor Evy kunt doen! Ik ben vandaag ook naar het cb geweest, Finn is in 3 weken van 2480 naar 3330 gr. gegaan en van 49 cm naar 51 cm en is verder helemaal goedgekeurd!
JOEHOE eindelijk..........................veel succes en we horen graag als je beeb er is! ZET M OP MEID!
Nou Sanwel, wanneer jij? Ik kijk regelmatig of je al begonnen bent, maar het is nog rustig bij jou of niet? Gek idee dat we allebei uitgerekend waren. Het kan nu ieder moment gebeuren dus succes! Ik las dat van de andere januari mama's al een heleboel een klein wondertje op de wereld hebben gezet. Het is toch maar bijzonder dat dat allemaal goed gaat, geniet ervan mama's!
polleke: succes meid! *jaloers* nou hier niks aan de hand. gisteravond wel last gehad van harde buiken maar het zet niet echt door. fijn dat alles goed gaat met de kleinetje en de mamma's! sanwel : al een nieuwe wasmachine? moet er niet aan denken dat dat ding het begeeft. nou hier weinig nieuws. ik zal een telefoontje afwachten van het uwv en eens opletten of vandaag mijn salaris gewoon weer gestort word of dat ik daar ook weer achter aan moet. (kword er dood moe van) nou ik ga ff ploeteren in bad.. doegdoeg
Polleke heel veel succes. Zet um op! Hier alles goed. Nadine heeft vannacht eindelijk gewoon in haar eigen bed geslapen. Ze wil alleen nu niet slapen. Ik ga zo boodschappen halen (krijg vanavond collega's van mijn man. Maar liefst 12 stuks, zie er wel tegenop, maar dan heb ik het maar gehad) Mijn oma (dus overgrootmoeder) komt oppassen. Vind dat heel leuk, maar oma bemoeit zich altijd overal mee. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Gisteren voor het eerst met haar de stad ingeweest. Kom je natuurlijk weer GEEN bekenden tegen. He bah, ik wil zo graag met mijn kleintje showen! Hihi Tot gauw en succes allemaal
O spannend polleke, eindelijk is het begonnen voor je! Succes! Hier is alles nog rustig. Vandaag ben ik uitgerekend! Gek idee hoor als ik kijk naar de geboorte van mijn zoon die al met 36,2 weken kwam!
@ sanwel: als je "het" doet kun je ook de weeen opwekken. schijnt heel goed te werken. sterkte met wachten, ook voor de anderen. hopelijk is de bevalling al begonnen.
Goeiemorgen! Ben er ook weer. Wasmachine is geregeld! Vanavond rond 7uur wordt hij al geleverd. Maar dat moet ook wel, stel dat ik dit weekend beval, dan hebben we extra was. Dus ik ben ontzettend blij dat het mijn hubbie gelukt is om er een te vinden die voor het weekend geleverd kan worden. Verder heb ik gisteravond en vannacht de bekende harde buiken en krampen gehad en die leveren, zoals gewoonlijk, niets op. Helaas. Hey, pienie! Leuk wat van je te lezen. Ik zie dat het bij jou nu ook goed gaat! Fijn voor je, meid! Ik hoop dat het voor mij dit weekend gaat gebeuren, ben het onderhand goed zat. Ik heb al een week voorweeën, zonder dat het wat oplevert. Erg vermoeiend. Polleke! Ga ervoor, meid! Ik denk aan je! En heerlijk, mama's, dat alles goed gaat met jullie kroost. Kan niet wachten tot de onze er is. Ben erg benieuwd naar het geslacht en of dit kindje wél rood haar heeft. Ruben leek de eerste paar weken wat rossig, maar is inmiddels hartstikke blond geworden. Tot later! Liefs, San
Goeie tip, dorito, maar door al die voorweeën van mij, heb ik de energie daar niet meer voor. Helaas... Maar wie weet, als ik het vandaag rustig aan doe en we "op tijd" naar bed gaan... Hihi