ik wil ook! sorry hoor. dit gaat steeds door mijn hoofd bij het lezen van de babyberichten... mijn tijd komt nog wel ik ga ook voor de volle 42 week selmamma: waar ben je ..(lol)
Michelle ook vandaag nog niks van gehoord volgens mij, een paar hebben zich aan de afspraak gehouden. Mrklb, wij blijven straks echt met 2tjes over hihihihi
Lizzy en Roxy, allebei van harte gefeliciteerd! Doe het rustig aan en geniet van alle momenten! Hier alles rustig! Sara doet het goed. Ik geef BV (op verzoek) en de stuwing begint echt af te nemen. 's Nachts heb ik iets meer stuwing dan overdag maar dat is normaal in het BV-ritme. Overdag komt Sara tussen de 3 en 4 uur en afgelopen nacht deed ze er telkens 4 uur over. Het schijnt dat wanneer je BV op verzoek geeft dat overdag het bij 3-4 uur blijft maar in de avond en nacht de tijden steeds langer worden. Ben benieuwd. Aan de stuwing te vernemen zou dat wel kunnen kloppen. Darmkrampjes beginnen een klein beetje te komen, tot nu toe niet meer dan drie kwartier per dag of nacht. Valt reuze mee! Ik voel zo nu en dan de hormonen door mijn lijf jagen ('s nachts zweetaanvallen, overdag af en toe wat emotioneel) maar ik voel ook dat ik weer een beetje grip krijg op de dagelijkse 'sleur', heerlijk!
sanna28: ja haha. het wachten is op ons denk ik hahaha. ik zit momenteel bij mijn ouders achter de pc en ik heb hier helaas het lijstje niet in de pc staan. ik zal vanavond als ik thuis ben de lijst even up daten met lizzy.. weet je zo ook welke bldzijde? ik heb hem opgeslagen in pc direct in kleur dus kan hem daar weg zo plaatsen
Ik hoop voor jullie dat het ook snel gaat gebeuren, zwanger zijn is heerlijk maar zodra je tegen het einde loopt wordt je verlangen zo ontzettend groot om je baby lekker vast te houden en te knuffelen. Ben daarom ook super blij, gelukkig ga zo maar door dat ze eindelijk geboren is. De bevalling is me gelukkig meegevallen, de weeen vond ik erger. Nadat ik aan het infuus ging om 09.30 kwamen de weeen al vrij snel om de minuut waardoor ze de pomp hebben uitgezet, mijn lichaam nam het over en kreeg ze om de 2 minuten. 14.20 mocht ik meepersen en een 70 minuten laten maakten we kennis met elkaar. Het was even topsport maar zoooooooo onzettend bijzonder om dit mee te mogen maken. Ik duim voor jullie dat het snel gaat gebeuren, en heel veel succes allemaal. En moeders genieten he
Volgens mij zijn we inderdaad bijna compleet met de bevallingen. Sanna en Mrklb1 en Michelle, zet 'm op en sterkte met de echt allerlaatste loodjes! Misschien is het een leuk idee om wanneer alle mamma's zijn bevallen in één keer met z'n allen over te stappen naar het andere topic, de reeds bevallen mama's, jan. 2007! Goed idee?
hihih Babietje hoop idd dat iedereen even wacht, anders word het wel erg stil hier, zit ik hier straks beetje tegen mezelf te praten 8-[
Hoi Lily, Onze meid was bij de geboorte ook ruim 8 pond, en maatje 50 zit niet lekker bij haar. (Villa hap maatje 50 zit nog wel goed) Ze heeft nu 56 en dat gaat prima, newborn luiers gaat ook nog alleen wordt kruidvat een beetje krap. Ze heeft lekker gevulde billen Rompers maat 50 van de C&A zitten nog wel goed. Liever iets te groot dan te klein toch
dank je wel sanna28. ik ga vanvond de lijst aan passen. en lizzy. sorry dat ik je vergeten was.. tot vanavond..(al hoop ik van niethaha) roxy: prachtig meisje hoor! morgen is er nog een dag weekend dames.. we zouden toch echt voor dit weekend gaan. maar ja die kleintjes hebben er nog geen zin in..
Hey girls! Vergeet mij niet, hé! Ik loop ook nog steeds te wachten! Hihi... Gefeliciteerd, Roxy, met je mooie dochter! Lief koppie heeft ze en wat is Elize een mooie naam! Geniet er maar lekker van. Hopelijk kunnen wij binnenkort ook zo'n lekker ding vasthouden. Wat betreft kleertjes voor een 8-ponder, je moet vooral naar de lengte van je uk kijken, die komt overeen met de maat van de kleding. Het gewicht is in dit geval niet belangrijk. Ruben was bij zijn geboorte 58 cm, dus hij heeft heel weinig 56 aangehad en ging bijna meteen naar de 62 toe.
Sorry dames dat ik jullie in spanning heb laten afwachten ! Helaas is hier nog niks aan de hand ... Ik had het gisteren en vandaag wat drukker dus vandaar dat ik niet gepost heb. Vanmiddag ben ik weer eens wezen winkelen, dat was lang geleden! Ik kon het nog net volhouden met al dat gewandel. Vanavond hebben we Chinees gegeten, ik heb van 2 mensen gehoord dat zij dat ook op hadden en die avond begonnen met de bevalling! Laten we hopen dat het bij mij ook werkt! Als het werkt weten jullie wat jullie te doen staat ! @Lizzy en Roxy: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes!
Selmamma foeifoeifoei! We dachten echt dat je was bevallen joh, ons zo in spanning laten zitten! [-X hahah, nee hoor geintje, jammer dat het niet is doorgezet gisteren, dus alleen ik kan nog...ik heb nog een paar uur, lijkt me een vette illusie maarja...
Selmamma, dat je dat nog kan, winkelen met zo'n dikke buik. Hopelijk heb je het leuk gehad! Enne chinees, tja, als je dan gaat bevallen zal het wel niet zo lekker op je maag liggen Hopen dan maar!