Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat 't lijstje nog iets langer was dan dat ik in eerste instantie dacht. San&Ukkie, welkom terug. Hopelijk zit je nu op een lekker plekje en kan je je rustig voorbereiden op je bevalling!
Tjonge dames, want hebben julier er weer wat afgetypt vandaag! Lizzy en Roxy van harte met jullie babies. Mijn vriendin heeft vandaag ook een zoon gekregen. Gaan we morgen even kennis mee maken. Ik ben dus vandaag gaan winkelen. Was heerlijk. Heb erg veel lol gehad met mijn moeder. Heb ook nieuwe kleren gevonden voor de doop voor Nadine. Meer mensen die hun kindje laten dopen? Mijn man is vanavond naar een verjaardag. Een vriendin kwam gezellig langs en nu ben ik alleen. Ga Nadine zo even voeding geven en dan ga ik lekker naar bed toe. Het is weekend en mijn man gaat er in het weekend s nachts uit en ik door de week. Kan dus heerlijk blijven liggen vannacht.
color=blue]13 JONGENS[/color] - 16 MEISJES geboren charissa - 29-12-2006 - meisje editha - 01-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Isabella Maria petra 71 - 01-01-2007 - jongen - 23-12-2006 - Eljah Samuel labmuisje - 02-01-2007 - meisje - 30-12-2006 - Sanne roos1978 - 03-01-2007 - meisje - 19-12-2006 - Yara sim - 03-01-2007 - jongen - 11-01-2007 - Elijah Aiden moniekje - 05-01-2007 - meisje - 25-12-2006 - Anouk maboshi - 06-01-2007 - meisje- 05-01-2007 - Zenny 19nicole83 -06-01-2007 - meisje - 10-01-2007 - Ivana marrie - 06-01-2007 - verrassing - 20-01-2007 - Mick mumuitaustralie - 06-01-2007 - verrassing - 17-0120-07 - Eyva stranger - 07-01-2007 - verrassing -15-01-2007 - Jarik roxy - 09-01-2007 - verrassing - 23 -01-2007- Elize Jill andrea001 - 12-01-2007 - meisje - 10-01-2007 - nena caecilia - 12-01-2007 - jongen - 07-01-2007 - xander lieverd - 12-01-2007 -verrassing - 15-01-2007 - Merijn sillaah - 13-01-2007 - meisje - 07-01-2007 - Evy sanne - 14-01-2007 - verrassing - 15-01-2007 - Iris marretje - 15-01-2007 - jongen - 27-12-2006 - Finn MarionM 15-01-2007 - jongen - 30-12-2006 - Ilias babietje - 17-01-2007 - verrassing - 20-01-2007- Sara Juliet Lily - 18-01-2007 - jongen michelle - 19-01-2007 - verrassing polleke - 19-01-2007 - jongen - 26-01-2007 - Igor jessica1981 - 20-01-2007 - verrassing - 15-01-2007 - Shane Timothy muisje - 21-01-2007 - verrasing - 22-01-2007 - Fardau mrklb1 - 21-01-2007 - verrassing dorito - 21-01-2007 - jongen - 02-01-2007 - Merlijn Smjjanssen - 22-01-2007- meisje lizzy - 22-01-2007 - meisje -19-01-07 - Yana Sophie sanwel - 24-01-2007 - verrassing marisca - 24-01-2007 - jongen - 09-01-2007 - Yorick selmama - 26-01-2007 - verrassing daphne1980 - 26-01-2007 - jongen - 09-01-2007 - Kamiel Hubertus alexandra - 27-01-2007 - verrassing sanna28 - 27-01-2007 - meisje nann - 29-01-2007 - verrassing - 13-01-2007 - Meike mariskaw -29-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Nadine wij moeten nog: Lily - 18-01-2007 - jongen michelle - 19-01-2007 - verrassing mrklb1 - 21-01-2007 - verrassing smjjanssen - 22-01-2007 - meisje sanwel - 24-01-2007 - verrassing selmama - 26-01-2007 - verrassing alexandra - 27-01-2007 - verrassing sanna28 - 27-01-2007 - meisje lijstje weer aangepast haha. geeft niet hoor welkom sandra. gezellig .. nog meer die moeten bevallen, we vonden het lijstje al aardig kleiner worden.. ook voor jou hopen we natuurlijk dat het snel gaat gebeuren! klets gezellig mee! toevallig nog meer (verborgen) mamma's die zich willen melden.. jullie zijn welkom!
Marion: meestal haalt hij dingen door elkaar, zoals dat hij de hele week dat ik bevallen ben heeft geroepen in het verpleeghuis dat hij vader was geworden, in plaats van opa. Hij bedoelt opa, maar zegt per ongeluk vader. Dus als hij nu Finn bedoelt, maar Rikkie zegt... We kennen helemaal geen Rikkie, ook in het verpleeghuis zit niemand die zo heet. Een mysterie dus! Labmuisje, goed te lezen dat het zo goed met je gaat! Geniet inderdaad maar lekker van Sanne! Jessica, gefeliciteerd met Shane, geniet van hem en ik hoop dat het nu weer beter met je gaat! San(dra), het is nooit te laat je bij ons te voegen hoor! Ik hoop voor je dat alles voorspoedig verloopt! Mariska, mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad! Ik kan niet wachten tot ik de overige 7 kilo kwijt ben en ik weer even kan gaan shoppen voor kleren voor mezelf!
Jessica, gefeliciteerd met de geboorte van Shane. Hij is op dezelfde dag als Merijn geboren. Grappig! Leuk San dat je komt meekletsen! Hopelijk laat de kleine zich snel zien. MariskaW, wij laten Merijn niet dopen. Ik ben van huis uit wel christelijk opgevoed en ik geloof ook wel, maar ik ga eigenlijk nagenoeg nooit naar de kerk. Ik doe Merijn wel op een christelijke school en dan kan hij zelf kiezen of hij zich laat dopen. Selmama, ook jij nog steeds in de wacht. Vervelend he? Labmuisje, ik voelde me tijdens de zwangerschap niet slecht, maar ik voel me nu Merijn geboren is wel stukken beter. Het is heel raar, maar zijn geboorte heeft mijn leven zoveel meer diepgang gegeven. Ik merk nu pas dat ik altijd wat oppervlakkig geleefd heb en vriendinnen ook niet echt toeliet. Tijdens de bevalling hebben een aantal vriendinnen zo meegeleefd en nu pas besef ik hoe belangrijk ze zijn. Het is net of ik al die tijd op een eilandje heb geleefd. Een hele rare gewaarwording om dit te ervaren, maar wel heel mooi. Ook ben ik nu veel gelukkiger. Nu denk ik dat ik er echt aan toe was moeder te worden. Ik weet niet hoe ik het allemaal precies moet uitleggen, maar ik voel me intens gelukkig en compleet nu. Marretje, grappig verhaaltje over je opa. Mijn opa was ook dement en echt een schat en gek op kleine kinderen. Helaas is hij overleden op de dag dat ik met de pil stopte om zwanger te worden en heeft hij Merijn nooit kunnen zien. Nou, ik ga er weer een eindje aan breien. Gr. Lieverd
Lieverd, het is niet mijn opa, maar Finn's opa, het is mn schoonvader. Gek genoeg is mijn eigen opa ongeveer 26 jaar ouder dan mn schoonvader, maar helderder dan mn schoonvader... Jammer dat jouw opa Merijn niet heeft kunnen zien (understatement..). Op dit soort momenten zou je dan willen dat je opa er nog even kon zijn he? Dat heb ik met allebei mn oma's!
dag meiden, hier ben ikk weer ff. Ivana ligt nog lekker in der ledikant net als der vader trouwens. hihi En ik zit nu ff lekker met mijn boefjes beneden te computeren. Bij deze trouwens aan iedereen die bevallen is gefeliciteerd met jullie kleine ! Ivana slaapt trouwens al zo goed als de hele nacht door, als we haar niet wakker maken dan he. Wel heeft ze sávonds rond 8 uur tot 12 een huil periode maar daar in tegen hoor je der de rest van de dag niet. En ff over de zwangerschap kilo's....... welke ik niet meer heb! Ik was wel 25 kilo gegroeid en vorige week zaterdag was ik der 24 kwijt en nu alles met ietsie pietsie extra goed he. Nu was het voornamenlijk vocht waardoor ik zo zwaar was (er zit nog wel wat in mijn benen, kun je na gaan ..). Leuk om te horen dat t bij velen van jullie ook zo snel er af gaat. Verder wil ik iedereen die nog bevallen moet heel veel succes wensen ! groetjes van mij
Hehe! Het is alweer anderhalve week geleden dat ik beviel van Eyva en het bevalt me allemaal nog steeds prima! Ik heb het verschrikkelijk druk - niet omdat ik nu twee kids heb, maar omdat mijn moeder hier is - jep, ze heeft het wéér gedaan! Het is heerlijk om iemand om je heen te hebben die de was voor je doet, je af en toe herinnert aan het feit dat je nu al een week niet zo goed geslapen hebt en het dus soms wél slim is om rust te nemen - niet dat ik er veel naar luister, geniet te veel van alles om me heen! Het is heerlijk! Noah is een kanjer, Eyva is een schat en m'n echtgenoot heeft de kans gezien om een nachtje te gaan vissen afgelopen week en dus ook hij geniet en natuurlijk houden we allemaal veel van 'Oma'... Gefeliciteerd voor de mama's die nu op de gekleurde-lijst staan! wat is 'ie vrolijk! Nu niet veel meer - nog maar een paar dagen Januari dames! opschieten! Zodra die inmddels frustreremde geboortekaartjes af zijn en mijn moeder weer richting jullie kant vertrokken is zal ik even foto's doen en weer up-to-date blijven! Groetjes voor nu! Heb even het rijk alleen -Noah ligt in bed te slapen en Eyva gaat zo drinken en dan ook naar bed. Oma en Brett zijn naar de kerk en dus heb ik nog een half uur om even te zitten - heeeeerlijk, voor 't eerst! Moet ik natuurlijk wel opschieten met die voeding Dag! Simone xXx
Jessica gefeliciteerde met Shane. Hoop dat het weer beter met je gaat. Hier alles ok. Yara heeft om half 9 de fles gehad en heeft geslapen tot kwart over 2. Daarna tot half 7. Dus we zitten hier heerlijk uitgeslapen beneden. Zo ga nu lekker mijn croisantje opeten
mumaus: wat geweldig dat je moeder er weer was. was het net zo'n verrassing als de vorige keer? ik heb weer een goeie nacht echter de rug.. ik slaap de laatste paar dagen prima.. verder hier weing nieuws. de kleine zit nog lekekr in mamma's buk en ziet er ook nog niet naar uit om kennis te gaan maken met ons en omgeving. we gaan weer een nieuwe week in. ik hoop de laatste. dinsdag komt mijn vk weer langs. eens kijken wat ze zal zeggen en of ze nou dan ook daadwerkelijk van onderen boel gaat bekijken/voelen ben wel heel erg benieuwd of er al iets gaande is.. eigenlijk denk ik dat ik gewoon ingeleid ga worden na 42 week. dat is echt iets wat bij mij past, ook weer een voorgevoel natuurlijk en de meeste voorgevoelens zijn al niet uit gekomen dusss.. vandaag weinig in petto.. misschien nog ff een taartje maken ? wie weet nou fijne zondag. en ik ben beieuwd hoe het met michelle is.. sanna28 ben je nog van de partij en de rest. of bevallen jullie wel keurig in dit afgesproken weekend. ik hoop het voor jullie!
ik had trouwens echt nooit verwacht dat er zo veel mensen overtijd lopen..ik dacht nou de meeste woren gewoon in week 40 geboren..
Voor jou duurt het nu ook niet lang meer. Toch nog max. een weekje? Al klinkt dat voor jou misschien nog wel lang.....
Hartelijk gefeliciteerd, jessica, met je zoon Shane! Wat zijn er toch veel leuke namen bedacht! Geniet er maar lekker van! Hey, Simone, leuk weer wat van je te lezen! Fijn dat je mams er weer was! Nieuwe a.s. mama's: welkom en klets maar gezellig mee, dan proberen we de dagen samen af te tellen. Zoals jullie zien is er hier ook weer een nacht voorbij gegaan zonder spannende dingen. Alhoewel ik op een gegeven moment wel dacht dat het eindelijk ging gebeuren. Ik had nl. al een uurtje vreselijke krampen in mijn onderbuik en rug, zo erg dat ik er misselijk van werd en erge last kreeg van maagzuur. Het trok zelfs naar mijn been toe. Ik dacht: nog even en ik kan manlief wakker maken dat "het" gaat gebeuren... Na dat uurtje hield ik het niet meer uit in bed en ben toen naar beneden gegaan om wat te eten tegen de misselijkheid, wat melk te drinken tegen het maagzuur en te bewegen tegen de pijn in mijn rug en benen. En misschien dat de zwaartekracht me wat zou helpen. Maar helaas, eenmaal beneden zakte het weer af... Dus weer een nacht voorbij zonder kindje. Ik zei gisteren al, ik wou dat er maar eens een duidelijk signaal kwam, hetzij de vliezen die breken, weeën of iig de slijmprop. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Dit schiet zo ook niet op, ik vertrouw mijn eigen lijf bijna niet meer door al die wisselende signalen. Ik was ook best wel teleurgesteld vanmorgen. Woensdag aan de VK maar eens vragen, of ze even van onderen wil kijken hoe het ervoor staat... Want ik geloof nooit dat deze uk vóór 41 weken geboren gaat worden. Volgens mij wordt ik een Feb.-mama.
@Sanwel: Dat gevoel heb ik ook! Hier ook nog geen enkel teken! Laat me maar mijn slijmprop verliezen, dan begint het eindelijk. Of ineens een plens vruchtwater, íets! @mrklb1: Dat dacht ik ook! Helemaal bij mezelf had ik zoiets van: De vorige kwam 4 weken te vroeg, dus dit kindje zal ook wel te vroeg komen, in ieder geval vóór de 40 weken. Niet dus... Welkom Sandra en ukkie, gezellig dat je ook nog even mee komt kletsen! @Jessica: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hier heeft de Chinees niet gewerkt helaas... Ik had gisteren ook nog een kussen onder het hoofdeind van mijn matras gelegd in de hoop dat de zwaartekracht wat zou meewerken, dat werkte dus ook niet. Morgen weer naar de vk. Hopelijk kan ze me nu wel strippen, want de vorige keer kon ze er net niet ver genoeg bij. En dan nog maar hopen dat het bij mij werkt... Het gaat er steeds meer op lijken dat ik februari ga halen. Jullie horen het morgen wel weer van mij hoe het was bij de vk, ik moet er om 14:40 zijn.
Hoihoi Hier ben ik ook weer, babyloos, geen enkel teken, verlies wel wat meer slijm, maar ach kan ook afscheiding zijn, hoop i.i.g. nergens meer op dit weekend, en misschien zelfs januari niet meer. Leuk Mumaust. dat je er weer bij bent en tof dat je moeder weer was gekomen. Sanwel dat lijken toch wel duidelijke voorweeen, dat is toch ook al een teken, ik heb nog geen wee gevoeld Ik moet woensdag naar de verlosk, gaan ze het dan al met je hebben over strippen of moet je dat zelfs vragen? Ik wil ook eigenlijk even naar het zkh, aan de ctg, gewoon om te kijken hoe goed die kleine zich nog vermaakt en hoe het met mijn vruchtwater zit, weet iemand of je dit gewoon kan vragen na 40 weken? iedereen die ik ben vergeten, fijne zondag, geniet van je nieuwe gezinnetje, of geniet nog ff van de oude situatie! Niemand van ons is op de uitgerekende datum bevallen...jammer he, maar ach hoe dan ook ze gaan komen...alleen wanneer?
Sanna die afscheiding kan wel een goed teken zijn! Er rommelt toch iets blijkbaar, althans dat was hier wel zo. Nog ff volhouden meiden! Wachten is gewoon klote, maar het kan nooit heel lang meer duren!