Het weekend is nog niet voorbij hoor! Jullie kunnen nog gaan bevallen. En anders morgen weer een frisse nieuwe week ! Wat fijn dat er al flink wat babies zijn die lekker doorslapen. Hier nog niet, ook wel een beetje vroeg natuurlijk! Onze oudste heeft ons vannacht 3 uur (!) wakker gehouden met een enorme driftbui, moest er ook eens van komen denk ik dan maar. Gelukkig hebben wij voet bij stuk kunnen houden. Onze jongste doet het goed. En ik ben zoooooo blij dat mijn BV nu lekker loopt, de stuwing is voorbij en het lijkt dus goed te gaan komen. Ik vertrouw nu ook op mijn eigen lijf en zie een evt. volgende stuwingperiode niet vervelend tegemoet. Ik weet nu dat mijn lijf het zelf goed kan corrigeren.
Goeiemiddag allemaal, Na weer 'n vermoeiende nacht, (word om de 2uur wakker omdat die kleine dame mijn blaas zo fijn als boksbal gebruikt, hihi ) ben ik vanmorgen weer vol goede moed opgestaan in de hoop dat ukkie toch nog spontaan gaat komen, voordat ze volgende week gaan inleiden (weet nog niet welke dag, misschien dat ik dat maandag bij de CTG hoor), tot nu toe nog geen krampje, propje of waterval te bekennen, dus vanmorgen weer gezellig naar mijn ma vertrokken, ze woont 2 straten verder, dus dat is wel erg gezellig, en ook handig aangezien ik nog geen internet heb en dat toch wel 'n fijne informatiebron is!' hopelijk worden er vandaag nog wat kindjes geboren, zodat we snel met z'n allen kunnen genieten van onze wondertjes. PS de chinees heeft hier ook niet geholpen, alweer een fabeltje net als de pindakaas, frambozenblaadjes thee, ananas, bitter lemon, tonic, grapefruit, nog wat vergeten? lol
We houden de moed erin, dames! Ook onze ukkies laten zich een keer zien! En ondertussen kunnen we lekker klagen en zeuren hier en mekaar een hart onder de riem steken!
sann28: gewoon zeggen tegen je vk dat je je een beetje ongerust maakt. en dat dat je eenbeetje bang maakt. dit had ik wel. ook omdat de kleine toch duidelijkminder gaat bewegen(ik voelde de kleine nog wel regelmatig maar minder krachtig) ze heeft een afspraak gemaakt in het zh gewoon ff ter geruststelling van mezelf.. en iik moet toegeven dat ik daarna alwer een stuk lekkerder in mijn vel zat en er weer een beetje beter tegen kon/kan ik heb vandaag wel weer wat steken (ongie) van onder. soms heb ik het idee dat de kleine zo aan het woelen is met koppie dat die vlies toch echt wel snel zou moeten breken . en idd dan weet je zeker dat het er aan komt.. maar volgens mij is die vlies van mij gemaakt van ontbreek baar en mega rekbaar spul hahah(lol)
hihihi, mrklb, dat heb ik precies hetzelfde, gisteren leek het wel of je rondjes aan het draaien was in mijn bekken echt een akelig gevoel, je denkt dat idd het breekt zo, maar niks hoor..helaas ik ga dat idd maar eens zeggen woensdag...als het dan nog nodig is thx voor de tip!
lol, niet je me maar ze rondjes ah draaien was in mijn bekken, zou beetje moeilijk zijn dat jij dat deed , waar zit ik toch met mijn hoofd!
met mij gaat nu alles goed, maar heb een week voor de geboorte van Shane mijn opa verloren het ging al een tijdje niet goed met hem en zondag 7 januari waren we nog bij hem op bezoek geweest en anderhalf uur later kregen we een telefoontje dat hij was overleden tijdens het eten. Dat heeft me echt even de das om gedaan en was er echt kapot van aangezien ik een paar maanden geleden ook mijn oma heb moeten verliezen. Ik vond het ook heel erg voor mijn oma de vrouw van mijn opa die is er ook kapot van. 12 januari is mijn opa gecremeerd en 15 jan is Shane geboren. Maar ben nu weer aardig op de been. Mijn oma is ook nog geweest en was natuurlijk supertrots met haar eerste achterkleinkind, maar vond het ook heel erg dat mijn opa dat niet meer heeft mogen meemaken.Hij was zo blij met zijn eerste achterkleinkind, maar ja zo is het leven nou eenmaal jammer genoeg. maare even iets anders Shane doet het hardstikke goed ook s nachts hij komt 1 keer s nachts en slaapt dan door tot 07.00 uur vanochtend schrokken we gewoon wakker want we hoorden hem niet hij lag nog gewoon heerlijk te slapen. Foto's ga ik er zo op proberen te zetten. als Shane zijn eigen niet meld hahaha
Ja wat leuk zeg. Ik zag er volgens mij nog een paar die op dezelfde dag geboren zijn als Shane en Merijn. Hoe laat is Merijn geboren? Shane om 06.04 uur s ochtends.
Hèhè, eindelijk heb ik weer eens de tijd en de rust om hier te kijken... het voeden van Jarik heeft heel wat voeten in de aarde nl. Vanaf het begin wilde hij gewoon niet drinken. Ofwel hij hield zijn kaakjes stijf op elkaar ofwel hij deed zijn mond niet eens open... Afgelopen zondag leek het alsof hij het snapte, maar helaas, hij had de dag erop geen plasluiers meer ! Dus weer aan de bijvoeding. En toen zat ik er woensdag echt doorheen. Ik had nl. een programma van eerst proberen te voeden (wat echt niet gaat met een krijsende baby), vervolgens bijvoeden. Dat nam zo een uur in beslag. Dan had ik een halfuurtje rust en dan kolven... Nou jullie begrijpen wel dat houd je niet lang vol. Dus nu ben ik aan het kolven zodat hij toch bv krijgt en leg ik hem niet meer aan. Echt een verademing! Voor zowel hem als voor mij! Eerst gaven we hem volledige kv omdat mijn productie gekelderd was omdat hij niet dronk. Nu zitten we op 3/4 kv en 1/4 bv. En mijn productie gaat steeds meer omhoog \/ . Ik hoop dat hij iig volledig bv kan krijgen. Als het moet uit de fles maar ik wil volgende week toch nog een lactatiekundige inschakelen. Misschien leert hij nog om de borst te pakken. Ik ben iig lekker aan het bijkomen en kan eindelijk genieten van mijn kereltje! Heerlijk! En nu kan ik hier gaan bijlezen. Ben benieuwd of iedereen al bevallen is en ik in het verkeerde deel van het forum zit te lezen .
Stranger, goed hoor dat je zo veel de moeite neemt om BV te kunnen geven! Dat zal wel een behoorlijke belasting voor je zijn. We kletsen nog steeds hier en ik heb gevraagd of we, wanneer we allemaal bevallen zijn, in één keer samen kunnen verhuizen naar het andere topic. Moeten we dan maar een officieel startsein voor geven Jessica, nog gecondoleerd met het overlijden van je opa, dit had ik niet helemaal meegekregen geloof ik. Fijn dat Shane het goed doet en dat je er zo mee om kan gaan.
Nou het is nu een stuk rustiger dan toen ik hem nog probeerde aan te leggen. Dat was een constant gevecht. En ik kon niet eens meer van hem genieten. Nu heb ik maar 1/3e van de tijd nodig en dus ben ik rustiger en uitgeruster, Jarik hoeft ook niet meer te strijden om te kunnen eten en is ook veel rustiger, we hebben veel meer tijd om van elkaar te genieten en te knuffelen. Ik weet ook niet wat het is om 'gewoon' bv te geven dat scheelt wel denk ik! Jessica, gecondoleerd met het overlijden van je opa!
Selmama, alvast veel succes bij de vk, ben benieuwd! Babietje, had het geloof ik al gezegd, maar fijn dat je bv zo goed verloopt joh! Jessica, nog gecondoleerd dan, heel veel sterkte! Ben benieuwd naar de foto's! Stranger, succes met het bv proberen, maar in ieder geval fijn dat je productie omhoog gaat!
nog geen nieuwe mama's erbij vandaag ? kleintjes schiet toch eens op, jullie mama's willen jullie zien ! hier gaat alles wel aardig goed ! ik ben zelf nog steeds niet de oude, ik heb ontzettende nekpijn en daardoor enorme hoofdpijn al 2 weken lang.. spanning, drukte en weinig slaap denk ik. wel ben ik gisteren voor t eerst wezen winkelen ! tenminste winkelen, even een nieuwe maxi cosi wezen halen want de oude had er weinig zin in. Met Evy gaat het nog steeds prima, ze komt nu s'nachts om de 4 uur !
Nou kleintjes... Nog 3 dagen dan is het februari en dat is niet de bedoeling! Hier alles goed. Gisteren heeft mijn vriendin een zoon gekregen. Daar zijn wij vanmorgen geweest. Nadine blijft s avonds en s nachts huilen. Ze heeft niets, maar wil gewoon bij je zijn. Mijn man is het zat om haar bij ons in bed te nemen, maar wat moet ik dan? Kan haar slecht laten huilen en ik moet zelf ook slapen. Dinsdag moet ik naar het CB. Ga daar maar eens vragen wat ik hieraan kan doen. Overdag slaapt ze prima in haar eigen bed, maar s nachts is het een drama!
Sillaah wat vervelend dat je nog niet helemaal de oude bent... maar wel lekker dat je 's nachts wat meer rust hebt! @Stranger, scheelt een hoop stress he, als je het via de fles geeft! Ik geef ook BV via de fles en ik moet zeggen, het went erg snel en ik denk niet dat ik nu nog overstap op de borst, mocht e dat nu uberhaupt wel willen. Ik vind het wel een geruststellende gedachte dat ik nu precies weet wat ze binnenkrijgt en we hebben het ritme aardig te pakken op deze manier! Geeft ons in ieder geval beide een hoop rust en ze krijgt zo toch de borstoeding binnen...