Ik kan haast niet meer bijhouden wie er nu nieuw zijn! Carretje, Porchie en Nann geloof ik. Als ik iemand vergeten ben sorry. Welkom meiden! En Nann, zie je wel meid. Gisteren zaten we nog te debateren over wat nou een goede test was en dat streepje was wel een streepje he!!! hahahahaha en nu ben je hier! Hartstikke mooi hoor! van harte meid!!!!
Oh, ik snap m al, ik dacht dat je bedoelde dat je niet wist of je in staat was om het dinsdag te vertellen aan je moeder, maar je bedoelt aan ons hoe het dinsdag geweest is.... tja, t is weekend, ik ben niet zo helder!
Hihi thnx had gister veel te veel zitten googlen op Romedtesten en mezelf een beetje gek gemaakt... was er vanochtend zo van overtuigd dat het niet zo was dat ik de Clear Blue heb gedaan en vervolgens weer doorgegaan ben met waar ik mee bezig was Wat een supergaaf moment als ie dan toch positief blijkt!!
Zo weer even alles bij gezelen van iedereen. Alle nieuwelingen welkom! Hier gaat het prima. Vanmiddag lekker even geslpaen. Was echt kapot. Het hoort er allemaal bij he? Met mijn rug gaat het op het moment redelijk goed, gelukkig. Morgen weer werken na 2 weken vakantie maar werk maar 2 dagen in de week dus moet te doen zijn. Ik werk alleen wel met vlees en kruiden dus dat is lekker... Even bekijken hoe dat gaat. Bij mijn vorige zwangerschap ging het wel redelijk goed. Voor het werk altijd misselijk.. Geniet allemaal van de zwangerschap! Ik ga morgen vk bellen en ben benieuwd wanneer ik langs mag komen.. Doei doei Groetjes
Hallo meiden, Net even alles bijgelezen.. Leuk om te lezen dat we eigenlijk allemaal hetzelfde willen: 12/13 weken zwanger zijn. Ik vind het zooo spannend en heb me voorgenomen om niet meer bij ieder pijntje naar het toilet te rennen. Ik heb volgende week een afspraak bij de huisarts en dan maar eens horen wanneer ik een echo krijg. Bij de laatste miskraam kreeg ik de oproep in de bus toen het bloeden begon.. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het nu wel goed gaat!! Drie keer is scheepsrecht (na 2 miskramen nu een goede zwangerschap). Enne, alle nieuwe meiden nog van harte gefeliciteerd!! liefs, Kris
Hey meiden.... De meeste van jullie weten hoever ze zijn, ik niet!! Heb in februari mn laaste pilbloeding gehad en daarna niks meer alleen negatieve testen. En nu van de week dus een positieve test, heb vier keer getest om er zeker van te zijn snapte er niks van. Voel ook bijna niks. Wat vage dingetjes alleen en jullie? Groetjes Caro
Wow, wat vaag joh! Dan is het wel spannend om straks bij de verloskundige te horen hoe ver je bent! Ik ook wat kleine dingen. Pijn mn borsten ennnnn...... dat was het eigenlijk! In het begin had ik ook wat krampen, maar dat is niet meer zo.
marretje zijn dan over je heel je borsten gevoeligheid? had dit vandaag en gisteren ook, heb gewoon mn bh uitgetrokken voelde zo vreemd! Groetjes Car
Ja, over heel mn borsten, maar vooral aan de zijkanten, bij mn armen zeg maar. Dat heb ik het ergste als ik 's ochtends wakker word, dan kan ik me amper omdraaien...
Hoi, alle nieuwelingen welkom! @Nann, ik heb een week voor mijn nod en een halve week erna bruinverlies gehad, maar ik was toch echt zwanger hoor! dus het hoeft niks te betekenen. Nog 2 nachtjes slapen dan mag ik lekker naar de vk. Ik hoop dat ik dan snel een afpraak voor de echo kan maken! Ik doe trouwens aan fysiofitness en mijn fysiotherapeut weet dat ik zwanger ben, zo kan zij mijn schema aanpassen Groetjes MB2005.
ja dat voel ik ook wel een beetje marretje. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? En getrouw of niet getroud? Ik ben 25 jaar en nu bijna 2 jaar getrouwd.
Zo weer een hoop nieuwe meiden er bij welkom en gefeliciteerd Hier alles lekker iets last van de boobs maar dat gaat ook wel weer over. Ik ben (nog) 33 Jaar jong en bijna twee jaar getrouwd en we zijn 5 jaar samen
Hoi! Wat een hoop nieuwe meiden in de afgelopen dagen. Gefeliciteerd allemaal! Carretje, volgens mij ken ik je al van een ander forum. Hier een berichtje van mij. Ik had nu eigenlijk heerlijk in de zon moeten zitten i.p.v. in dit rotte weer hier in Nederland, maar helaas is de vakantie niet doorgegaan. We stonden zaterdag ruim op tijd in de rij voor het inchecken en we hadden nog één passagier voor ons. Toen wij aan de beurt waren, werd er gezegd dat wij eerst naar een andere balie moesten gaan om te kijken of we wel mee konden. Vreemd! Wij naar die balie en toen stonden daar al zo'n 20 reizigers van Peter Langhout, waar wij ook mee zouden gaan. We moesten daar kijken of we op de lijst stonden van de vliegtuigmaatschappij en wat bleek.... onze namen stonden er niet op. Uiteindelijk stonden er 37 man van Peter Langhout die niet mee konden naar Turkije. Ze konden ons ook geen andere vlucht of vakantie op zaterdag aanbieden of de dag erna, dus we zijn dus allemaal weer naar huis gegaan. Dat is wel even een flinke domper hoor! We krijgen nu ons geld terug en een gratis soortgelijke vakantie. Maar ja, je hebt nu je vrije dagen genomen en nu zit ik nog niet met een dikke buik. Balen dus..... Verder gaat het goed met mij, al ben ik nu snipverkouden. Weet iemand of dit kwaad kan voor het vruchtje? Ik ben ook behoorlijk misselijk al geweest. Ik heb afgelopen vrijdag zelfs overgegeven. Ik had het niet meer verwacht, maar het is toch nog gekomen helaas. Ook ben ik nog steeds verschrikkelijk moe en zijn de buikkrampen eindelijk afgenomen. Gelukkig maar! Gr. Lieverd
Das goed balen Lieverd. Lijkt met echt shit als je daar op het vliegveld staat en dan te horen krijgt dat je helemaal niet mee kan. Je hebt je er al zo op verheugd en dan dit. En nu zit je hier in de regen en wind terwijl je lekker op het strand had kunnen liggen. Probeer toch maar van je vrije week te genieten. Voor alle nieuwe meiden, welkom!!!! Hier alles ok, ben niet meer zo misselijk gelukkig, alleen s ochtends heel even. Voel me eingelijk wel goed. Af en toe voel ik iets in mijn buik maar dat hoort er bij denk ik. En ben wel moe! Volgende week naar de VK dus ben benieuwd. GElukkig deze week maar 3 dagen en werken en dan lekker vrij. Lekker even een paar daagjes uitrusten. Verder alles goed met iedereen???