Goeiemiddag, Ik ben er weer, De CTG was regelmatig, alleen is de hartslag van m'n meisje sinds vorige week omhoog aan het kruipen, moest daarom mijn glucose laten prikken (ook omdat ze zo groot is) Verder nog steeds geen ontsluiting of niks, en weer 'n afspraak voor woensdag even afwachten wat ze dan zeggen ook mbt glucose prikken, de assistent arts zei wel dat we woensdag verdere afspraken maken over hoe verder, en wanneer eventueel inleiden of toch keizersnee YES woensdag eindelijk wat duidelijkheid! @mrklb1 ja die bovenburen zijn erg gezellig het ergste is nog dat ze ook 'n kleine hebben van 'n jaar of 4, arm kind. bij jouw verder nog alles rustig? ik zag dat je 1 dag voor mij uitgeteld was, nog even geduld, ze komen eraan! @Sanna28 ben je al geweest voor CTG?, hoe was het? @Jessica wat 'n lekker manneke met idd 'n flinke bos haar!
Sanwel, Sara is idd de 2e. Onze oudste vindt het hartstikke leuk volgens mij. Ze is lief voor Sara en vraagt elke ochtend wanneer ze wakker wordt als eerste, waar is Sara? Ze is niet jaloers, wanneer ik zit te voeden of wanneer mijn man haar bij zich pakt, komt ze er lekker bij zitten of speelt gewoon rustig verder. Wel probeert ze ons enorm uit wat betreft boevig zijn e.d. Maar dat is normaal en niet extreem of zo. Ze heeft gisternacht 3 uur wakker gehouden met een driftbui, ze moest en zou bij ons in bed, dus niet hè! Gelukkig hebben wij 'gewonnen'. Gaat allemaal wel weer over... Sandra&Ukkie, op naar woensdag dan maar. Ik hoop dat je natuurlijk kan/mag bevallen.
babietje: fijn dat het zo goed gaat met sara. nou hier is echt nog niks te bekennen dat,oljikt te gaan beginnen maar dankjewel voor je uitleg ik ben al weer terug van de winkel.. op de heen reis dacht ik nog wel ff van dit ga ik niet redden, maar ben blij dat ik door heb gezet. de boodschappen zijn weer in huis. 8) ik heb mijn kilometers er weer op zitten hahha..(ik stel me aan hoor 8) ) gelukkig ben ik weer thuis, nou eens afwachten of mijn fiets tochtje ook ergens naar toe leid. ik hoop het.. onze puk zal wel denken: jeeje wat is mamma actief aan het doen.. we hebben sinds het weekend een grote vriezer dus heb ook maar gelijk een doos waterijsjes mee genomen.. en heb me er net op getrakteerd.. mmmm.aardbei ijs jammer genoeg niet in bitterlemon of tonic smaak hahaha smjjanssen: dus woensdag weet je meer.. fijn.. hopen dat glucose goed is! heb je nou ook vaker afspr met je vk of komt dit door dat je kindje groot word geschat.. morgen weet ik meer of ik al onsluiting heb. als ze er na gaat kijken teminste.. neem ik aan van wel. is het ook zo als je 42 week bent dat je dan niet meer toezicht van je vk mag bevallen maar dat je naar gyn toe moet? en maken ze zo wie zo deze week al een afspraak voor eventuele inleiden of laten ze me echt tot 42 week lopen.. jeetje wat een vragen weer. ik wil ook zo graag weten waar ik aan toe ben.. selmamma: hoe was je bezoek aan de vk? is strippen gelukt?
babietje: fijn dat je oudste zo goed reageert op Sara. Hoe oud is ze? Ik ben nl. benieuwd hoe Ruben gaat reageren, die is nu bijna 2 jaar. Maar volgens mij is jouw oudste dochter ouder. Ik denk, mrklb1, dat ze serieus gaan kijken bij een groot kind, als dit gecombineerd is met een evt. verhoogde suiker. Voor zover ik weet, blijf je gewoon bij de VK lopen, tenzij er andere redenen gaan meespelen. Ruben was ook groot, maar toch ben ik bij de VK gebleven. En dit wordt weer een groot kind, is mij gezegd, maar ik ben nu ook nog bij de VK. Ik denk dat je pas bij de GYN terecht komt, als je over de 42 weken bent. Ik heb ook al gehoord dat je tegenwoordig ook al tot 43 weken mag rondlopen. Of je daar nou zo blij mee moet zijn...
Nou, ik hoop het ook niet, hoor. Dan komt mijn kind er helemaal niet meer uit, dat past dan niet meer...
hoihoi wat een goede service in het zkh gehad zeg heerlijk...heel verzorgend en snel, echo gehad, arts gekeken, en ctg gehad, alles was goed, ze was geen kleintje , de echo zei 3300 gram nu, dus eigenlijk heel keurig, morgen mag ik lekker weer om kwart voor twee, zijn gewoon hele leuke uitjes eigenlijk de enigste waar ik nog zin in heb.. nu heb ik ook gelijk het ziekenhuis gezien en dat vind ik ook wel prettig tenslotte gaat daar mijn kindje komen..vond het er erg prettig en vond de mensen ook aardig, fijn hoor. ik ga nu de rest van jullie eens lezen, misschien reageer ik nog niet, omdat mijn ma hier nu is, beetje lullig als ik hele tiid achter pc zit, ze is nu ff boodschappen doen, echt wle fijn als er zo voor je gezorgd word
Sanwel, onze oudste is 2 jaar en 5 maanden. Sanna, nou dat ziet er goed uit zeg! 3300g Is keurig! Bij ons in de regio laten ze ook zwangeren in goede conditie doorlopen tot 43 weken. Ik vind dat persoonlijk te lang. Ik ben bij de 1e daarom op 42 wk. gegeld. Een vraag aan BV mamma's. Hoe veel voedingen geven jullie per dag? D.w.z. bij een leeftijd van 1 á 2 weken? Gaven jullie toen ook al wel 6? Als ik Sara laat slapen en écht helemaal zelf laat komen om een voeding, vraagt ze er 6. Ik vind 7 mooier, dan slaapt ze 's nachts langer. Misschien moet ik het gewoon maar uitproberen hoor! Vandaag zit ik op 6 voedingen, 5.00-9.00-12.30- +/-16 - +/- 19.30 - +/- 23 uur (die laatste 3 gok ik hoor, gezien 3-4 uur er tussen).
Ben net pas terug van de vk want het liep uit. Alles was goed EN... IK BEN GESTRIPT! Nu nog hopen dat het bij mij gaat werken! Er zat ook een beetje bloed aan de handschoen, dus ze heeft het goed los gemaakt. Als er vrijdag nog niks is gebeurd belt ze naar het zkh om een afspraak te maken voor maandag voor verder onderzoek. In principe hoef ik nu niet meer terug naar de vkpraktijk.
Nou, meid. Hopelijk zet het nu door bij jou. Het wordt ook wel weer tijd dat er een nieuw kindje op de wereld gezet wordt. Er is al zo lang niets gebeurd hier.
Ik hoop het ook , al voel ik nu nog niks, maar het werkt geloof ik 24 uur door, dus het is even afwachten!
sanna28: leuk is dat he.. fijn dat alles goed was. en dat je weet waar je komt te liggen.. ik heb vorige week ook rondleiding gehad.. nou kan je er vast nog wel weer tegen aan.. het gaf mij wel iets meer rust. maar het geduld is maar voor even .. hahaha selmamma: stoer joh! wil ik ook! hopelijk helpt het.. 8) (ik ga duimen)
Ik hoop echt voor je dat het helpt, selmama. Ik zou ook wel willen, ik hoop dat de VK woensdag iig even wil kijken hoe ver het er mee is. Ik kan het allicht vragen.
sanwel: het idd lang geleden dat er iets is veranderd hier. michelle zal zich binnenkort wel weer melden denk ik... die is waarschijnlijk als enige toch voor het weekend gegaan
Dat denk ik ook. Anders had ze zich al wel weer gemeld. Misschien horen wij wel, samen met Sanna, bij de feb.-mama's. Alhoewel ik het niet hoop, elke dag langer is me er 1 te veel.
Dat denk ik ook. Anders had ze zich al wel weer gemeld. Misschien horen wij wel, samen met Sanna, bij de feb.-mama's. Alhoewel ik het niet hoop, elke dag langer is me er 1 te veel.
als die twee aan het bevallen zijn of bevallen zijn. dan ben ik volgens mij volgende op het lijstje.. spannend.. (praat me zelf maar moed in)
Ik hoop het voor jou ook! Jij zit nu al op 41 weken, dus het wordt ook wel eens tijd voor jou om je kind op de wereld te zetten.