@Sanwel: Spannend! Bij mij begon het ook toen ik bij Rens de slijmprop verloor! Ik verloor 'm in de nacht van woensdag op donderdag en zaterdagavond begonnen de echte weeën. Wie weet word je nog wel een januari mama!
Zou leuk zijn... Ik wil me er ook niet te veel op instellen, bang dat ik alsnog weer teleurgesteld word... Maar op zich zijn de berichten hoopvol.
goedemorgen dames. ik ben er ook weer. gisteravond toen ik op bed lag. zat ik er even helamaal door heen.(arme partner) ik ben er echt zo flauw van nou. mijn buik doet pijn bijj elke beweging die de kleine maakt. en dan heb ik het nog niet over mijn eigen klachten (wat ik jullie ga besparen) vanochtend weer last van zuur.. soms ben ik er dagen van af en dan opeens is het er weer. raar hoor (zal wel door de bitter lemon komen) ik ben vanochtend opgestaan met een broerd gevoel. mega druk van onder. maar ja er zal wel niks uit komen.. de vk kan elk moment komen.. spannend... ... .. .. ach verwacht er niet veel van. vooral niet als ik die andere heb. en die kans zit er dik in. omdat het toch alweer een paar week geleden is nou ik heb weinig zin vandaag. ik voel het nou al. maar moet toch de box weer leeg maken.. handig zo'n wasmand
@ mrklb1: was het maar waar dat ik aan het bevallen was maar helaas ons bolleke heeft nog geen zin. Nou ik heb manlief een slinger gegeven naar zijn werk, juist nu op een ochtend dat ik wel lekker aan het slapen was. Ik moest zelf een douche nemen om wakker te worden. Nu ben ik begin van de nacht wel aan het spoken geweest maar dan val je uiteindelijk tegen de ochtend lekker in slaap en dan gaat die prutwekker om half zeven. Zijn collega's zeiden vanmorgen meteen tegen hem: "Wat moet je hier, ik dacht dat je vrouw aan het bevallen was". "Nee" zegt hij, "het was weer vals alarm voor de verandering" Ik zal maar eens een keer mijn excusses moeten gaan aanbieden daar op het kantoor dat ik mijn man daar al twee keer voor vals alarm heb weggehouden. Ik moet om 11:15 uur bij de gyn zijn, eerst nog een echo en CTG wederom. Ik hoop dat hij me wil strippen en anders gel inbrengen, of beide. Ik krijg als het goed is meteen een afspraak om me in te leiden. Wel heb ik sinds gisteren meer last van mijn onderbuik en krampen en harde buiken, dus wie weet komt hij toch nog vanzelf. Hahaha, ik moet wel lachen eigenlijk. Die kleine heeft nu al een aartje naar zijn vaartje. Pas als je op het punt staat om te gaan dreigen of werkelijk gaat dreigen gebeurt er pas wat. Twee mormels met zo'n karakter, dat beloofd nog wat. Hahahaha. Ik zal niet minder van ze houden want dat is 1 ding wat supermakkelijk is in ons huwelijk, gelukkig maar. Maar goed dat ik zo goed ben in gebruiksaanwijzingen lezen Ik post nog wel als ik terug ben van de gyn om jullie op de hoogte te houden. Groetsels
@ Michelle: Ik keek even in je fotoalbum en ik zag dat jij je poes in het ledikantje en Cosi laat liggen. Niet dat ik je er op veroordeel hoor, denk dat absoluut niet alsjeblieft maar als 1 van mijn 5 katten maar de neiging heeft om in of op iets van de kleine te gaan liggen maken we een badmat van ze. Ik heb zelfs 1 van mijn katten tijdelijk uit logeren gedaan bij mijn ouders omdat ik van haar weet dat als de kleine er is en de wieg in de nacht bij ons op de kamer staat, zij in staat is op op het gezichtje van de kleine te gaan liggen als je het niet in de gaten heb. De anderen zijn gelukkig iets slimmer en weten als het goed is wat ze wel en niet mogen. Nogmaals, ieder maakt zijn eigen keuzes en ik veroordeel je dus niet.
de vk belde net. ze had eerst nog een werkoverleg. en tegen het einde vd chtend komt ze langs. helaas is het wel die andere... mhh. nou ja misschien komt het goed.. lily: succes bij de vk.. en met de echo en ctg
Waw dat is echt heel veel zeg! Ik ben nog maar een paar dagen echt bezig, om de twee uur 10 minuten. Gisterochtend kwam er nog maar 20 cc in totaal uit maar vanochtend al 50 cc. Dus ik ga lekker vooruit! Hopen dat deze trend zich doorzet. het valt mij trouwens op dat veel januarimama's aan het kolven zijn en de bv via de fles geven... Nu ga ik weer even kolven... en dan lekker bijlezen!
goeiemorgen allemaal! ook weer eens een berichtje van mij. heb het razenddruk! nu eindelijk even de tijd gevonden om wat foto's te plaatsen. ons mannetje igor doet het uitstekend! het is echt een heel lief zacht poepie! hij huilt heel weinig, ik voed op verzoek en hij is heel hongerig, gister 10 voedingen gegeven! de bv loopt dus als een tiet zeg maar! gister al weer even lekker buiten in het zonnetje gezeten. heb wel last van buikpijn ( naweeen) en hoofdpijn en duizeligheid (hormonen). verder natuurlijk weinig slaap, ook hier! vannacht toch nog 3 X 2 uur geslapen. grote broer thijs moet wel erg wennen aan de hele situatie, hij is behoorlijk van slag! ik moet er ook wel aan wennen om de aandacht over 2 jongens te verdelen! maar dat komt vast wel goed. de kraamhulp is geweldig, net weer een heerlijke megabak fruitcoctail gehad. ze zegt steeds doe alles maar gewoon op je gevoel, niks geen regels enzo. dat werkt goed hoor! ben nu bij de 2e natuurlijk ook veel zekerder dan bij de 1e! zometeen krijgt kleine igor z'n hielprikje, zielig! nou, ik zie dat er nog steeds een aantal niet bevallen is, heel veel sterkte met de laatste loodjes meiden! zal nu de foto's er proberen op te zetten. tot later!
@Polleke: Wat een lief kereltje is je Igor, zeg. Heerlijk, zeg! En Thijs is ook een leuk kereltje! Hoe oud is hij?
Mum, fijn dat je borstontsteking over is! En wat een leuke foto's! Vooral die met je moeder erbij! Lieverd, heel veel sterkte met al het gedoe, ik hoop voor je dat de spruw en schimmel snel weg is en dat je dan heerlijk van Merijn kunt genieten! Lily, je bent nu bij de vk, ben benieuwd! Polleke ook al van die leuke foto's! Igor is een schatje!
zo daar ben ik weer de vk is net weer weg. ik ben gestript! ben benieuwd. niet het meest prettige gevoel trouwens. qua pijn viel het me reuze mee.. ik had al een beetje onsluiting . dus er is al wel wat gaande.. maar ja kan ook nog wel even duren. mijn bloedruk was 120/75 . dus hij is ietsie pietsie hoger.. haha. misschien een voorteken? aankomende donderdag komt ze weer langs om dat evntueel nog even weer te strippen en de bloeddruk opmeten. vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis voor een echo en een ctg.. daar hoor ik dan misschien meer over eventuele inleiden (geen 43 week) of ik moet maandags weer terug komen.. spannend! wel fijn dat ik nou weer wat heb om naar toe te leven! maar vind het gelijk ook best dood eng.. lily: hoe was het bij jou?
mrklb1: fijn dat je gestript bent! Hopelijk doet het zijn werk en ben je snel mama! Hij moet er inderdaad wel een keertje uit he! Mum en Polleke: leuke foto's! Mum: krijg al helemaal zin in de zomer van jouw foto's met baby in jurkjes etc. Heerlijk.
Nou meiden ik ben net terug van de gynaecoloog! CTG was weer rustig, echo was goed maar meneer heeft bijna geen vruchtwater meer. Bloeddruk was verhoogd 140/95 dus daarom wordt het ook tijd dat ons bolleke gaat komen. Het duurde even want een stel had waarschijnlijk slecht nieuws gehad bij een echo afspraak voor mij dus het liep erg uit. En het verlossende woord natuurlijk: Morgen word ik eindelijk ingeleid. Morgenochtend om half acht moet we in het ziekenhuis zijn. Dan gaat de vk kijken of ik met gel behandeld kan worden of dat ze de vliezen moeten breken en ik aan het infuus moet. Ik kijk er wel tegenop hoor het inleiden, ook omdat het zoveel heftiger is dan gewoon natuurlijk bevallen. Eigenlijk baal ik wel. Had ik eindelijk voor elkaar dat ze me 6 weken geleden niet in gingen leiden en meneer natuurlijk mocht komen, moet hij alsnog gehaald worden. Zoals ik al eerder zei een aartje naar zijn vaartje. Ik ga even met mams naar de bieb en laatste boodschapjes doen. Tot vanaaf! Groetsels O ja @ mum en polleke: Leuke foto's! @ mrklb1: Nu maar afwachten, spannend!
Veel sterkte alvast, lily! Hopelijk gaat het je meevallen en heb je morgen snel je ukkie in je armen! We zullen aan je denken!