Is nu idd heeel erg spannend, heb nu iedere dag wat, morgen nog CTG, en vrijdag dan waarschijnlijk eindelijk bevallen, althans beginnen aan de bevalling.. ik ben zo benieuwd, en tegelijkertijd toch 'n klein beetje bang, maar de nieuwsgierigheid naar mijn meisje overheerst geen Januari mama meer, maar vind het veel te gezellig bij jullie, dus blijf lekker hangen hoor! @Mrklb1 ik hoop dat ze bij jouw vrijdag ook eens wat gaan doen, op z'n minst afspreken wanneer ze evt. gaan inleiden, nog beter is het natuurlijk als het vannacht gewoon spontaan begint! @Marretje jeetje, je huisarts snapt toch ook wel dat je je rotschrikt als hij zoiets verteld en vervolgens zegt dat er toch niks hoeft te gebeuren, idd vage huisarts. Leuke foto trouwens, wat kijkt hij wijs uit z'n oogjes! @Roos1978 Dankjewel, ik heb me duimen al blauwgedraaid, haha en 2, 3 of 4 februari is ook leuk als verjaardag lol PS vrijdag is het volle maan, ze zeggen dat er dan altijd veel kindjes geboren worden!
Marretje, jeetje wat irritant zeg! :x Ik zou het CB bellen voor een (extra) controle en het daarna laten rusten. Evt. over een half jaartje weer laten controleren. Maak je niet te veel zorgen. Het is zo dat de ene een overbeet heeft en de andere een 'centenbakkie'. Smjjansen, spannende dagen voor jou! Hopelijk hebben ze vrijdag as. plaats voor jullie. Hier nog steeds rustig. Vanmiddag tijdens de luierwissel was ik nét te laat met de schone luier onder de bips. Ik had Sara d'r beentjes een beetje omhoog in de lucht voor de schone luier en prompt poept ze een straal, echt een straal, zo'n anderhalve meter de kamer in. Allemaal gele poep op de bank en vloer. Het was wel een grappig gezicht, ze zette zich echt af met een stuk gas er achter
@Marretje, wat vervelend zeg... en ook de manier waarop ze het brengen Je kunt altijd zelf nog even een andere (huis)arts raadplegen, dat stelt je misschien wat geruster! Enneh, mooi kereltje is Finn @smjjanssen, spannend zeg! Alvast heel veel succes vrijdag. @Babietje, herkenbaar zeg Ik ben nog steeds elke keer te laat dus soms heb ik wel 3 pampers nodig en dan nog zit alles eronder Ik heb een nieuwe foto van Meike van vandaag in mijn album gezet, ik ben verliefd
Wat een mooi meisje die Meike! Vanmorgen ben ik dan weer gestript, deze keer was het veel heftiger dan de eerste keer . Daarna kreeg ik vrijwel meteen een menstruatiegevoel en dat houdt nog steeds aan. Ook heb ik nu roze-rood slijmverlies. De harde buiken zijn ook al de hele tijd aanwezig en heftig, het strippen heeft dus wel wat gedaan! Hopelijk blijft het aanhouden en word ik vannacht wakker dat het doorzet. Zet het niet door dan vraag ik vrijdag of ze me weer wil strippen. Ik ga nu lekker in de bank zitten om naar de verloskundigepraktijk te kijken, misschien helpt het wel ! Fijne avond allemaal!
goede avond dames? hier nog niks aan het handje..helaas. en ik geloof toch echt dat ik aan de beurt ben hoor morgen vroeg komt ze weer langs om te strippen en controle .. wel fijn maar zie er ook best wel tegen op. stom niet. ach kvind het geen pretje dat bezoekje van onder. maar ik zal er nog wel meer krijgen en heb het er dan ok graag voor over! selmamma: succes! smjjansen: lekker dat je morgen ok wat te doen hebt. dan gaat die dag snel voorbij. hoelaat moet je er vrijdag zijn? mooie foto's van de kleintjes! prachtig. en wat raar dat de ha dat zo brengt marretje! je hebt een pracht kereltje! en meike wat een snoesje! ik kan me voorstellen dat je verliefd bent nann babietje: ik lees altijd met beelden.. lekker hoor nou fijne nacht allemaal! ik wil ook!
@Selmama ohh spannend, veel succes! @Mrklb1 ik hoop dat het strippen van morgen helpt. ik moet vrijdag eerst om half 8 bellen, en als er plek is moet ik me om 8 uur melden.. weltrusten allemaal.
Hihi babietje, wat een toestand, heel de kamer onder de poep.... Moet inderdaad wel een grappig gezicht zijn geweest! Iedereen bedankt, ik ga inderdaad maar even het cb bellen om te vragen hoe en wat. Misschien dat ik vrijdag bij het inloopspreekuur ook wat kan vragen, of is dat alleen om te wegen en meten? Weet iemand dat? Nann, ik snap dat je verliefd bent, wat een schatje is Meike! Selmama, ben benieuwd hoe het nu met je gaat!
Oke, het is nu officieel februari... is er nog iemand bevallen binnen die 1 uur en 35 minuten na Caecilia? Kom op meiden! We willen ukkies zien! Ik moet vanochtend voor nacontrole naar de gynaecoloog. Is er nog iemand van de meiden die een ks heeft gehad al naar de gyn geweest voor nacontrole? Zo ja, wat doen ze dan precies? Is trouwens de eerste keer dat ik met Finn met de auto weg ga, ga ook bijtijds weg, ben nog niet zo handig met de maxicosi in de auto zetten....!
Ik word nu dus echt een februari-mama. Het heeft niet doorgezet . Ik heb nog wel de harde buiken, het bloederige slijmverlies en menstruatiekrampen, maar het wil niet doorzetten. Ik heb zo met mijn zoontje ook 3 dagen rondgelopen, maar volgens mij gaat het deze keer echt niet doorzetten, ik geloof er niet meer in na al dat valse alarm. Ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan zodat ik me kan gaan voorbereiden op maandag dat ik naar het zkh moet voor controle. Hoe is het met de andere meiden die nog moeten?
beste selmama ik heb ook bijna een week met harde buiken gelopen en op vrijdag heb ik 1 liter bitter lemon gedronken en op zaterdag is emma geboren! misschien kun je dat proberen? groetjes charissa
Hihi, de bitter lemon heeft bij mij helaas niet geholpen, ik heb er al zoveel van gedronken! En de harde buiken heb ik al heel veel vanaf week 35, maar nu zijn ze wel heftiger na het strippen. Was jij ook gestript voor je die harde buiken kreeg of kwamen ze spontaan?
goedemorgen dames. ook hier een januari moeder die toch in feb gaat bevallen .. helaas. ik loop ook nog dood leuk rond.. haha (leuk is anders wat') ik heb vanacht echt een mega broerde nacht ghad. om de haverklap zat ik weer op de wc voor een paar druppels. zuur was ook weer dik aanwezig. dus ik weer aan de rennie.. ik geloof dat ons kindje gek op pepermunt word hahah. ik zal eens proberen om met mijn benen wijd te gaan zitten met een pot vol pepermuntjes er tussen hahah. wie weet kom de kleine daarop af ook vanacht last van mijn kies gehad. waarschijnlijk verstandskies.. au! dat trrok helemaal door in oorpijn. :x nou straks kom de vk. ben benieuwd. marretje: wij hebben nog niet geoefend met het stoeltje in de auto. wel zo handig denk ik want anders sta je daar uren te kl*ten bij het zh als je dan eindelijk naar huis mag. kzal meteen vanavond aan de bel trekken selmamma: jammer dat het niet door zet. wie weet vandaag?
Hoi Marretje, Ik zou me maar niet al te ongerust maken. Gewoon even laten rusten en misshcien kan je het morgen op het inloopspreekuur even vragen. Bij ons is er altijd eentje om te wegen en als je nog vragen etc hebt is er ook nog een die doet wegen en de vragen beantwoorden. Waarschijnlijk is dat bij jullie ook zo! Heb ook al nacontrole gehad bij de gyn. Stelde echt niks voor. De reis naar het ziekenhuis duurde langer als dat ik daar binnen zat. Hij vroeg hoe het ging, hoe het met Yara ging en dat ik de volgende keer zeker in het ziekenhuis moest bevallen en onder controle bij de gyn kwam te staan en of ik nog vragen had. Nee dus. Dat was het. Vond het wel even leuk om te zien wie Yara ter wereld had gebracht, had ik dat moment niet echt meegekregen. Nou hij zag er wel aardig uit. En wat groeien de babys toch hard zo op de fotos te zien. Wat een schatjes.
hoi selmama nee, ik ben niet gestript bij mij is alles spontaan verlopen. maar ons kindje heeft gewoon op haar papa gewacht. hij kreeg namelijk 8 januari vakantie en dan was hij 3 weken thuis. dus heeft ze netjes gewacht tot 6 januari. liefs charissa
mrklb1, balen van je kies, hopen dat het geen ontsteking is! Roos, dank je wel! Kijkt hij niet eens naar de wond dan? Ik dacht eigenlijk dat het vooral daar voor was! Nou goed, we zullen het beleven. Over een kwartiertje ga ik Finn uit bed halen en voeden, dan gaan we het reisavontuur beleven!