januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Roos,

Spannend dat je al zo snel naar de verloskundige gaat. Ik ga 1 dag later dan jou, maar als het goed is, krijg ik gelijk een echo, want ik moet een videoband meenemen. Ben benieuwd hoe jouw eerste afspraak verloopt.

Ik voel weer misselijkheid opkomen en ik ben moe. Was alweer om kwart over zeven wakker. Ik kan heel slecht uitslapen. Ga me zo maar weer even verplaatsen naar de bank.

Gr. Lieverd

2. Niet meer actief

Ja maar ik moet wachten tot 19 juni voor mijn eerste echo dus jij hebt meer geluk. Haha zeg net nog dat ik bijna niet misselijk ben en nu begint het weer. Loop maar weer eens naar de wc. Ze zullen denken op mijn werk. Kan ook heel slecht (uit)slapen. Baal er wel van, maar ja het is voor een goed doel.

Ga je nog iets leuks doen vandaag??

3. Niet meer actief

en ja hoor daar ging mijn ontbijtje!!!!

4. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Goedemorgen meiden!!

Lieverd wat rot voor jullie. Wel prettig dat je een gratis andere reis aangeboden krijgt, maar hier had je je juist op verheugd natuurlijk.

Hoe is het met iedereen?

Ikzelf heb gisteren bloed verloren en zzelfs stolseltjes erbij en heb net de huisarts gebeld, de assistente zou overleggen wat er ging gebeuren.
    Ik ben erg benieuwd en hoop dat het maar goed gaat....

5. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    He Lieverd...

Ja ik ben dezelde ja hihi!!!
    Wat enorm balen zeg, maar hoe kan dat nou? Lekker geregeld van peter langhout reizen dan!!Dan zou ik daar niet eens meer mee op vakantie me willen.Ik was ook vroeg op, ben naar de dokter geweest. Hij denkt dat ik echt nog maar net zwanger ben, omdat ik eigenlijk nog weinig kwaaltjes heb en nog maar net en beetje last van mn borsten heb, maar hij kan dus ook niet zeggen hoelang.Is er hier ook nog iemand die eigenlijk ergens last van heeft? Heb nu zoiets van zu het dan wel waar zijn? Twijfel heel erg nu! Maar ja had 4 positieve testen, dat moet dan toch wel? Net de vk gebeld die het verhaal voor gelegd(mn ha zei dat ik maar ff moest bellen) en zij gaat me straks terug bellen, dus ben benieuwd!
    Morgen een hele spannende dag met mn moeder, hop zo dat alles goed komt maak me echt zorgen! Zou zo blij zijn als het niks is! Groetjes Caro

6. sim

sim Niet meer actief

wat een spanning zul je zitten andrea, hou je ons op de hoogte?

wij moeten volgende week voor een echo, maar kun je dan gewoon een videoband meenemen, kunnen ze dat in elk echoapparaat doen? (misschien een stomme vraag hoor)

7. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Nou ik ben gebeld... Ze doen niks, ik moet afwachten... :cry:

8. sim

sim Niet meer actief

nah, wat raar, heb je al contact gehad met een vk, snap niet dat ze geen echo maken, al is het alleen maar voor de geruststelling

9. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    Andrea...wat vervelend dat ze niks doen! Kan me voorstellen dat je beghoorlijk in spaning zit, bloed je veel? Sterkte! Groetjes Caro

10. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Als ik jou was zou ik de vk bellen mischien dat ze een echo willen maken

11. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    Alle nieuwe zwangeren die in het weekend erbij zijn gekomen: Van harte gefeliciteerd en welkom!

Lieverd: wat een enorme teleurstelling van jullie vakantie zeg! Dat dat zo maar kan hè? Ze kunnen dan wel geld terug betalen (is het minste vind ik, is jullie geld waar je niks voor kreeg), en een soortgelijke vakantie als troost, maar je zit idd met je opgenomen vakantiedagen, voorbereidingen, enz. Echt idioot dat het allemaal zo maar kan. Het spijt me voor jullie...
    Dat je snipverkouden bent, dat heb ik al twee weken! Ik ben eigenlijk nooit echt verkouden, en nu wel. Veel hoesten en niezen.
    Ik heb vorige week zo hard geniest en gehoest dat ik een beetje lichtbruin verlies kreeg. Na navraag te hebben gedaan bleek dat er zo'n druk beneden was ontstaan dat er daardoor een adertje geknapt was. Nu is het weer over, en verkoudheid gaat langzaam aan weg. Voor vruchtje kan het geen kwaad, zit goed ingenesteld.

Andrea: Hoe is het nu met je? Verlies je nog steeds bloed? Ik heb zojuist op Obgyn gelezen dat iemand dat daar ook had gehad in begin (4 weken lang), en is nu al 22 weken zwanger.

Caro: 4 positieve testen is echt wel zwanger hoor. Ik heb op pijnlijke borsten tijdens slapen, slecht slapen en af en toe krampjes na ook geen last van iets (geen misselijkheid of zo).

Met de rest alles ok? Hier z'n gangetje, al vind ik die eerste drie maanden wel lang duren zeg...

12. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    Emma...Ach ja ik wilde het steeds niet geloven dus heb ik het 4 keer gedaan hihi, kan het nog steeds niet echt bevatten en heb ook geen idee hoelang het al is, doordat ik maar niet ongi werd. Welke test heb jij gedaan? Ik had clearblue en 1 van de ha en 2 van etos huismerk hihi!! Ja wel veel maar ja ik kon het niet geloven! Groetjes Caro

13. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    Caro, met die testen positief kan je niet anders dan zwanger zijn! Het zijn betrouwbare verschillende merken hoor.
    Ik had eerst een test van Clearview, dik positief, 4 dagen later nog een test van Clearview, blauwe lijn spatte eraf zo felblauw, en een dikke week later heb ik nog een Clearblue gekocht waar een dik blauw kruis kwam te staan. Ik kon me ook niet voorstellen dat ik echt zwanger was, en dat terwijl mijn testen zo positief waren. Nu heb ik nog wel eens hoor. Komt omdat ik niet misselijk ben, niet over hoef te geven, alles nog steeds verdraag, zoals caf.vrije koffie enz. Pas als ik een echo heb die goed is zal ik volledig kunnen geloven dat er volgend jaar een kleintje in huis zal zijn, nu is dat nog onwerkelijk voor me.

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hoe gaat het met jullie buikjes?
    Beginnen ze al te groeien??

Bij mij heel lichtjes broeken zitten al strakken

15. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Meiden bedankt!
    Ik verlies nu geen bloed meer, maar heb wel nog bruinverlies. Maar die stolseltjes van gisteren maken mij zo onzeker en onrustig. Huisarts vond dat ik moest wachten en als het bloeden erger werd moest ik naar de gyn, maar als het weg bleef verder krijg ik over 2 weken een echo.
    Maar ze kunnen toch wel begrijpen dat ik geen 2 weken lang in spanning wil zitten... Ze zeggen dat er toch nog niks te zien is op een echo nu, maar ik ben toch al 7 weken zwanger.... Dan is er toch wel iets te zien????

Ik heb verlos gebeld, maar die is niet thuis. Ik probeer het straks nog even. Ik hou jullie op de hoogte!

kus

16. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    Hoi Sanne, mijn buik(je) is altijd al aanwezig geweest, maar mijn man zegt nu echt een klein verschil te zien. Ik was het laatste jaar namelijk afgevallen en nu viel het hem op dat mijn buik weer wat naar voren komt. Zelf twijfel ik of ik het goed zie, maar schijnt dat door je hormonen je darmen reageren en daardoor een buikje verschijnt. 's Avonds heb ik de knoop en rits los.

Nog even voor degenen die ovulatietesten over hebben, leuk om te doen:
    Ik heb eens een setje gekocht, maar het werkte dacht ik niet bij mij, kreeg nooit een donkerde streep dan de testlijn. Nu las ik laatst dat het LH en HCG hormoon een soort tweelingen zijn, het HCG heeft een extra iets. Zwangerschapstesten hebben dat extra deeltje van HCG nodig om positief te worden. Ben je na een zwangerschapstest duidelijk zwanger, dan kun je voor de fun een overgebleven ovu-test doen, die moet dan enorm positief worden. En...dit was bij mij zo, ipv een paars lijntje was ie zowat zwart van kleur! Echt grappig. Je mag er geen conclusies aan verbinden zolang je geen pos. zwangerschapstest hebt, maar daarna is het een leuk testje.

17. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Andrea, bij een inwendige echo moeten ze wel wat zien hoor, dus laat je niks wijs maken.
    Ik hoop dat de vk snel terug is, want zo in spanning zitten is ook niks.

Wel een goed teken dat het bloeden gestopt is!

Ik duim voor je!

Groetjes MB2005.

18. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    zou idd die vk nog eens bellen dit kan toch niet dat je zo lang in onzekerheid moet gaan zitten wachten?Sterkte!!! Groetjes Caro

19. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Zo, ben even afwezig geweest... alle nieuwe mensen; welkom!!!

Hier gaat alles nog naar wens. Nog vlagen van misselijkheid en mijn broeken gaan echt strakker zitten. Ik hoop dat het niet al te erg gaat opvallen (heb namelijk nooit een buiktje gehad maar nu ga je echt wel wat zien!). Het voelt ook anders aan, harder ofzo.

Maar verder gaat het naar wens. Ik hoop dat het zo blijft!

20. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    @Andrea: hoe gaat het nu??????

Deel Deze Pagina