Jaaaaaaaa! Eindelijk Mrklb! gefeliciteerd met jullie zoon! Ook al zo'n flinke knaap! Ben benieuwd naar je verhaal! Rust eerst maar lekker uit en geniet van je kleintje en je kraamtijd! groetjes, Polleke
Sanwel en Mrklb1, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zoon. Sanwel toch nog jan.mamma! En Mrklb1, jij blijft lekker bij ons kletsen toch?! Sim, ik lees ook hier en daar wat op het BV-forum. Ik wilde ergens over een week of 4-6 beginnen met kolven. Na de ochtendvoeding ben ik vaak nog erg vol en volgens mij moet ik er dan nog wel wat uit kunnen kolven. Dat ga ik eerst eens proberen. Dan kan mijn man die voeding dezelfde avond geven en kolf ik die avondvoeding af. Zo begin ik mooi te oefenen met kolven en mijn man en Sara met de fles. Ik moest over 4 weken voor nacontrole i.v.m. KS. Hij is nu nog 2 weken naar achteren verplaatst omdat ik dan gelijk een spiraaltje wil laten plaatsen. Dat kan op haar beurt pas 8 weken na een KS. Vandaar. Sara is nu overdag echt een poosje wakker. Soms ligt ze gewoon te kijken, soms jammert ze wat en valt ze uiteindelijk in slaap tot de volgende voeding. Ook komen de darmkrampjes echt op gang. Gisteravond echt even een half uurtje moeilijk te troosten en kramperig. Daarna wel heerlijk in slaap gevallen. En ook Sara slaapt na de vroege avondvoeding (tussen 7 en 9) door tot ergens na middernacht. Soms bijna wel 6 uur achtereen. Maar dan na de nachtvoeding is ze er na 3-4 uur alweer. Dat snap ik dan weer niet. Overdag ook gewoon om de 3-4 uur. Ik neem aan dat die tijd tussen de vroege avondvoeding en nachtvoeding steeds langer wordt. Volgens mij komen BV-babies niet meer laat op de avond maar gaan ze steeds langer de nacht doorslapen. Zoiets heb ik gelezen/gehoord.
Sanwel en Mrb1 gefeliciteerd. Nou Selmama we wachten nog op jou en dan verhuizen we gezellig naar de mama's.
MumuitAus, mmm, even denken, leukste kado in kraamtijd..... we hebben van mijn zussen en zwagers + kids een hele grote 'kraammand' gekregen met allemaal kleine kadootjes er in en allerlei roze dingen zoals bijv. roze spekkies, roze allesreiniger, roze tisseus, roze douchegel, roze kaarsen, etc. etc. Verder zaten er in de pakjes kleertjes, douchegel voor mams en paps, tijdschriften voor paps en mams, slofjes, slofsokken voor onze oudste dochter en ga zo nog maar even door. Dat vond ik erg leuk om te krijgen. We hebben ook een mand van vrienden van ons gekregen, was ook leuk! Van mijn ouders hebben we nog wat tegoed, wij konden direct niet iets bedenken. Van mijn schoonouders een autostoel. En verder van de overige visite kleertjes. Die roze kraammand was toch wel heel erg leuk!
Mrklb1: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tieshan! Fijn dat het alsnog spontaan begonnen is! Vandaag wordt smjjansen opnieuw ingeleid, ik hoop dat het nu wel lukt! Dan ben ik nog als enige over! Vandaag ben ik naar het zkh geweest voor controle. Het duurde allemaal wat langer want het was erg druk! Alles was goed! Ik heb bijna een uur aan de ctg gelegen en daarna kregen we nog een echo om te zien hoeveel vruchtwater ik nog heb. Dat was allemaal prima! En.... VRIJDAG WORD IK INGELEID! ik ben blij dat we weten dat het uiterlijk vrijdag gaat gebeuren, nu kunnen we naar die dag toeleven!
Selmama, dat is fijn zeg! Heb je inderdaad een dag waarvan je bijna zeker weet dat het je laatste zwangere dag is! Geniet nog even van deze laatste dagen, ik mis ze af en toe alweer. Soms denk ik wel eens, we hebben nu 2 gezonde kindertjes, waarschijnlijk blijft het daar bij, dan ben ik nooit meer zwanger. Ik word er stil van als ik daar aan denk. Ik ben wel van het type, zeg nooit nooit, dus.... wie weet.... Dan even weer met beide benen terug op aarde, ik heb net even lekker lopend boodschappen gedaan. Er staat een heerlijk zonnetje in de lucht en dat was dus even genieten. Sara lag lekker te slapen in de kinderwagen. Ik heb 'r buiten laten staan bij thuiskomst, heerlijk. Ze zal zo wel wakker worden, ga maar even kijken. Tot later!
mrklb en sanwel van harte gefeliciteerd. nog 2 te gaan en dan kunnen we verhuizen naar de januari mama's
yes, mrklb1 ook mama! Gefeliciteerd meid, wat een mooie aparte naam! Doe rustig aan en we zien je vanzelf terug! selmama, nog eventjes!
mklrb van harte meid, ben benieuwd hoe alles bij jou is verlopen..en dat met die kleine de complicatie toch nog goed is mee gevallen tot snel meid
GEFELICITEERD MET JE ZOON "TIESHAN", MRKLB1! WAT EEN BIJZONDERE NAAM! ERG MOOI! GENIET ERVAN EN RUST MAAR LEKKER UIT. @Selmama: Hopelijk duurt het voor jou niet lang meer, meid! Kop op! Met mij gaat het steeds beter, mijn ontlasting is weer goed op gang gekomen, gelukkig! Scheelt letterlijk een "hoop". Verder begin ik me langzaamaan steeds beter te voelen en kan nu ook meer genieten van de kraamtijd. We krijgen gelukkig nog niet zo veel bezoek, dat is ook nog te vermoeiend voor mij. Maar Marit doet het nog steeds goed en drinkt lekker bij mij. De BV gaat hartstikke goed, soms zelfs te goed. Ik heb erg last van stuwing... Maar goed, alles voor mijn lieve meid! En tussen de voedingen slaapt ze als een roos! Heerlijk! Ik heb trouwens wat leuke foto's in mijn album gezet. Tot binnenkort! Liefs, San
Sanwel, fijn om te horen dat je je wat beter begint te voelen. Geniet er van! En lekker dat Marit zo rustig is.
Sanwel en Mrklb1, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zoon! Kom op Selmama Hier ook super goed nieuws Xander heeft het gisteren met 8 voedingen gedaan! Wat een rust