januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Caecillia, kijk eens aan. Dat gaat dus echt de goede kant op. Ik zit nu gemiddeld op 7 voedingen. Soms 6, soms 8 per dag.
     
  2. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier is alles nog rustig, ik denk ook niet dat dit kindje nog spontaan geboren gaat worden.

    Ik ben benieuwd of smjjansen al bevallen is. Ze werd gisteren opnieuw ingeleid. Ik hoop het zo voor haar dat het nu wel gelukt is!
     
  3. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Annabella is bevallen van een jongen, Bodie!
    Ze is bevallen op 1 februari en was geloof ik uitgerekend op 31 januari.
    Ik las het net bij het topic "geboren".
     
  4. sillaah

    sillaah Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    gefeliciteerd annabella ! lekker van gaan genieten want voor je het weet zijn ze alweer 1 jaar.. :(
     
  5. sillaah

    sillaah Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    selmama wat vind ik het onzettend rot voor je dat je zolang moet wachten.. maar geef de moed niet op he, want zolang gaat het nu niet meer duren !
    en dan kan ook jij van je kleine genieten.. heel veel sterkte nog !
     
  6. sim

    sim Niet meer actief

    annabella! gefeliciteerd!

    silaah, jij geeft toch f-voeding? hoeveel cc geef jij en hoeveel voedingen?
     
  7. mamain2007

    23 jul 2006
    58
    0
    0
    inleiden smjjanssen weer mislukt 5 februari om 21.19 bevallen via keizersnede van dochter lotte 50cm lang en weegt 4620 gram beide gezind smj meld zich weer als ze op de been is oma
     
  8. Niet meer actief

    SMJ gefeliciteerd met je dochter! Volgens mij staan de meisjes aan kop of niet? Haha Nog eentje en dan zijn we allemaal mama!
     
  9. Niet meer actief

    smj van harte gefeliciteerd!
     
  10. Polleke

    Polleke Actief lid

    13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    SMJ: Ook namens mij Van Harte Gefeliciteerd met je dochter Lotte!
    Selmama: Nog heel even! Heel veel sterkte gewenst!

    Igor is de laaste dagen 's avonds nogal onrustig. Hij wil dan uren (!)achter elkaar drinken! Na 2 uur ben ik er dan wel zat van, m'n tepels raken er behoorlijk geïrriteerd van. Maar hij kan zich al kwaad maken als hij z'n zin niet krijgt! Gisteravond is het na een poosje wel gelukt hem in slaap te krijgen. Heb zo een half uurtje met m'n pink in z'n mond gezeten!
    Om half 10 sliep hij eindelijk, in z'n wieg! en om half 2 kwam hij pas weer (en toen weer om half 4 en half 7...).
    Zonet ook weer 4 x gevoed van 2 tot 5 uur... Snap nog niet zoveel van z'n ritme. Hij zit nu op zo'n 9 à 10 voedingen per dag denk ik.
    Nou, verder niet zoveel meegemaakt hier. Oja heb gister een heel eind gewandeld, daarna wel wat last van m'n hechtingen. :(
    Morgen ben ik voor het eerst de hele dag alleen met m'n 2 knulletjes, spannend!
    Groetjes, Polleke
     
  11. Niet meer actief

    Annabella, gefeliciteerd, hele leuke naam!

    Sandra, gefeliciteerd met je dochter Lotte! Veel sterkte met opknappen!

    Ik ben vandaag gaan shoppen met mn moeder. Ik had nog een aantal bonnen, van de H&M, irischeque en prenatal. Heb me rot gekocht, heerlijk! Nu moet Finn wel 3 keer per dag gaan spugen of z'n kleren onderplassen, anders kan ik het hem niet allemaal aandoen! Nee hoor, zo erg is het niet, maar het is wel veel!
     
  12. Caecilia

    Caecilia Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    vandaag regeldagje :( Xander wil graag weer iedere 1,5 uur eten...
     
  13. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    @smjjansen: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lotte!
    Fijn dat je nu eindelijk bevallen bent van een gezonde dochter.
    Jammer dat het een keizersnede is geworden, maar dat zal allemaal wel te maken hebben met het (opnieuw) mislukken van de inleiding. Dan lijkt het me ook wel "fijn" om dan een keizersnede te krijgen zodat je in ieder geval verlost wordt en je kleintje in je armen krijgt!
    En oma: Bedankt voor het doorgeven van het goede nieuws! Geniet van uw kleinkind!

    Dat maakt mij tot de allerlaatste januari-mama! Ik had het nooit gedacht!
    Mijn zoontje komt 4 weken te vroeg met 36+2 weken en dit kindje moet gewoon gehaald worden met 42 weken! Het zijn wel 2 uitersten! Gek hé?!
     
  14. Niet meer actief

    hoi dames.
    ff snel een berichtje van hier. ik heb niks terug gelezen

    eindelijk bevallen..

    uiteindelijk een keizersnede geworden na al bijna 24 uur in de weeen te hebben gezeten.
    een te lang verhaal voor nu.

    ik zet het binnenkort op de site en kom ik natuurlijk gezellig mee kletsen..

    ben vandaag trouwens net thuis gekomen. ik ga nou eerst genieten en herstellen vd operatie.

    alles gaat goed. en de kleine man doet het uitstekend!

    ....

    selmamma; hopenlijk ben je al bevallen? zo niet heel veel sterkte en het duurt niet lang meer..ik snap hoe het voelt om lang door te lopen.

    groetjes miranda
     
  15. mumuitaustralie

    4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Dag Oma van Sandra's ukkie Lotte! Wat een flinke kleindochter hebt u om te knuffelen zeg!
    Mijn eerste was 4392 gram zwaar en die vond ik al een flinke vent! Mijn tweede - Eyva, die nu 3 weken is was 'maar 3760' en ze is nu nog niet zo groot als Noah was bij zijn geboorte en ik vind haar gigantisch! Nou ja - vergeleken met dan hé!..
    Maar geleficiteerd!
    En SMJ - hartstikke goed! Een keizersnede - dat is maar goed ook zo te zien van het gewicht - hoop dat alles gezond en wel is zowel met Lotte als met jou!
    Geniet ervan en laat Oma maar lekker voor jullie zorgen - daar zijn Oma's voor ;)
    en MRKLB - succes met het 'recoveren'.. :) Flink wat rust en koppies thee drinken!

    Liefs,

    Simone
    xXx
     
  16. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Goeiemorgen meiden!
    Ik heb eindelijk weeën!
    Ze komen sinds 05:25 om de ongeveer 8 minuten.
    Ik probeer jullie op de hoogte te houdenvoor zover het gaat!
     
  17. mumuitaustralie

    4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Yay Selmama! Zet 'm op - en wacht maar tot ze minder leuk zijn - dan gaat de 'jippie' er wel vanaf ;)
    Succes!

    Simone
    xXx
     
  18. Niet meer actief

    Smjjansen, gefeliciteerd met jullie dochter Lotte. Jammer dat het niet vanzelf wilde gaan. Hopelijk maken jullie allen goed na de KS. Geniet van de kraamtijd.

    Ik ga later even bijlezen en bijschrijven ;)

    Het spitsuur in huis breekt hier aan! Tot later!
     
  19. Niet meer actief

    Selmamma eindelijk meid, zet hem op he, en denk maar zo bij iedere wee, deze komt nooit meer terug!

    Vandaag zijn we eindelijk weer alleen, de kraamhulp was fantastisch maar ik voel me lekker in mijn vel en zeker genoeg om het nu lekker zelf te doen en mjin eigen tijd in te delen en niet 'geleefd" te worden.

    Sandra jij ook nog van harte met je dochter..heerlijk meiden we zijn er nu bijna allemaal..

    Zaira doet het heel goed, ze kwam vannacht ook weer om half 2, half 5 en half 8, dus uitstekend, vooral overdag kan ze uren slapen, dat ik gewoon denk word is wakker want je moet wat eten..maarja de regeldag komt eraan, ben is benieuwd hoe vaak ze dan wilt drinken. Vanmiddag als ze lekker slaapt ga ik eindelijk eens mijn bevallingsverhaal schrijven..en dan hier posten...dus tot vanmiddag meiden ;)
     
  20. Niet meer actief

    meiden eindelijk ook wat foto's van Zaira in mijn album!
     

Deel Deze Pagina