januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumuitaustralie

    4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Gefeliciteerd Selmama! Hartstikke mooi! Laten we hopen dat je inderdaad weinig last van je bevalling houdt - en dat Cas (erg leuke naam!) het ook goed doet! Geniet ervan - groetjes aan Rens - de grote broer :)

    En Sanna - mooi verhaal.. erg netjes gedaan! Wat een kracht heb je dan nodig he... Ik was ook 'zo moe'... kón nog wel, maar kón ook niet meer..
    Je moet je verhaal naar een zwangerschaps-geboorte blad opsturen! Kijken of ze 't publiceren willen!

    Liefs,

    Simone
    xXx
     
  2. mumuitaustralie

    4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Kan iemand mij vertellen waar het brede plakband is gebleven? Ben m'n spullen aan 't inpakken. Ik ben klaar voor de verhuizing!
    Owh, en ik denk dat ik teveel dozen heb besteld, dus als iemand nog dozen nodig heeft - ik heb er nog wel wat over - moet je ze maar even komen halen bij de januari mama's.. Daar ga ik heen. Leuk!
    Heb m'n theezakjes bovenin gepakt en ik geloof dat er wel een waterkoker is - iemand anders nog een kopje thee?
    Heb al stroopwafels op m'n boodschappen lijstje staan!

    Dus dames - het was me een genoegen, hopelijk zie ik jullie 'aan de andere kant'!

    Groetjes,

    Simone
    xXx

    Mmh.. toch nog even langs het oud papier om kranten te halen - even voorzichtig alle dierbare dingen en opmerkingen inpakken..
     
  3. Niet meer actief

    Selmamma, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Cas. Wat heerlijk dat het zo spoedig is verlopen, super!

    Sanna en mum, ja hoor, wat mij betreft mag er verhuisd worden. Misschien moeten we een officieel startschot geven!

    Wat zeggen jullie van, DONDERDAG 8 FEBRUARI (vandaag) ZO ROND HET MIDDAGUUR 12.00 UUR. Dan kan iedereen hier nog even bijlezen. Wat vinden jullie er van? Laat het even weten.

    Sara weer in de darmkrampjes gehad gisteravond. Van 17.30 tot 20.00 uur. Heel zielig. Daarna is ze heerlijk gaan slapen. Vannacht had ik haar pas om 1.10 en 5.30 uur. Maar vanchtend wel al weer om 7.30 uur. Maar dat geeft helemaal niks, we hebben heerlijk geslapen.
     
  4. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Selmama gefeliciteerd met Cas!
    Stoere naam hoor! hartstikke leuk!
     
  5. Niet meer actief

    hahah, babietje onze kids komen rond dezelfde tijd, Zaira komt om half 2, half 5 en half 8, al twee dagen zo, hoop dat ze er eentje tussen uit laat vallen snel :) die van half 5 misschien :p [-o< ..maar goed het had ook om het uur kunnen zijn, pfff dat lijkt me wel slopend hoor.

    Ok om 12 uur verhuizen we dus, heb er zin in!
     
  6. Polleke

    Polleke Actief lid

    13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    Selmama: Van Harte Gefeliciteerd met je zoontje Cas! Geniet en rust maar lekker uit!
    Sanna: Idd, mooi verhaal zeg! Lijkt een beetje op m'n eerste bevalling!

    @ Babietje: Igor slaapt (meestal) iets langer na de voeding van 9 uur/half 10. Gisteravond viel hij uiteindelijk om half 12 in slaap (voor het eerst in z'n wiegje!) en kwam hij weer om 2:15. Toen weer om 5:00 en om 7:00. Het slaapt toch wel wat relaxter met hem in het wiegje naast het bed ipv naast mij in bed. Heb mee heerlijk liggen uitrekken en omdraaien.
    Vandaag voor het eerst alleen met Igor. Thijs is naar de crèche.

    Fijn dat alle januari-kindjes nu gezond op de wereld zijn gezet!
    OK om 12:00 verhuizen we dus met z'n allen?
    Tot later bij de mama's! (Igor heeft me nodig!)

    groetjes, Polleke
     
  7. Niet meer actief

    Selmama: gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een leuke naam, ben benieuwd naar foto's! Geniet ervan.

    Zo mijn koffers en dozen zijn ook gepakt, de huur is opgezegd en mijn jas heb ik al aan! De verhuiswagen kan ieder moment voor de deur staan. Hoor hem al bijna aankomen.
     
  8. Niet meer actief

    Oké! Om 12 uur , dus!
    See you there!
     
  9. Niet meer actief

    Oke meiden, dan verklaar ik bij deze dit forum officieel voor GESLOTEN!
     
  10. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Zeker weten, missen jullie niemand meer?
    Dan doe ik hier een slotje op, zodat jullie bij de Januari 2007 mama's verder kunnen kletsen.

    Volledigheidshalve hierbij nog even de link naar de Januari 2007 mama's, zodat iedereen jullie daar kan vinden

    Groetjes, Wendy
     
  11. Niet meer actief

    wat mij betreft prima, volgens mij hebben we iedereen, op 2 na die volgens mij niet meer mee kletsen. En verder weet iedereen van het andere forum af, dus kan iedereen daar heen komen!
     

Deel Deze Pagina