januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb net onder mijn navel een bolletje.
    Sávonds wordt dat 1 bol door mijn darmen. Maar dat kleine bolletje is denk ik mijn baarmoeder.

Ik heb trouwens pijn in mijn stuitje en in mijn rechterbil.
    Nu hoop ik dat het van het oprekken van mijn baarmoeder komt, anders begin ik hem te knijpen.

Groetjes MB2005.

2. Zo dat is echt Kl****te geregeld Lieverd.
    je verheugt je op de reis en dan gaat het niet door.

Andrea ik zou toch maar even de VK bellen.
    want ik zou ook die zekerheid willen.

3. Niet meer actief

Hoi Andrea, ik zou ook even bellen hoor. Ik hoop dat je ze vandaag te pakken krijgt.

4. Niet meer actief

Mijn onderbuik voelt ook hard aan en 's avonds zie ik het wel meer. Maar misschien dat het door mijn darmen komt, kan namelijk nog steeds niet goed naar de wc. Verder merk ik ook wel dat alles iets strakker gaat zitten maar dat is zo minimaal dus volgens mij moet niemand het nog kunnen zien (hoop ik)!

5. sim

sim Niet meer actief

vind ik ook, ze kunnen je niet twee weken in spanning laten zitten, lijkt me ook niet goed..sterkte

6. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    Hoi meiden...

Ik mag gewoon vrijdag al voor een echo, kan het bijna niet geloven en maandag voor intake naar de vk! Hoop maar dat ze wat kunnen zien, daarlijk zien ze niks omdat het nog zo pril is, maar ja volgens de vk kon ik dat doen dus...vind het wel erg leuk!!! Groetjes Caro

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    he Caro wat leuk zeg!!! Ik hoop voor je dat ze/jij iets kan zien!

8. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    ik vraag het me af ja!!

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Pff kwas net het bed aant opmaken kmoest me toch haasten naar het toilet, weg is ontbijt :(

10. Niet meer actief

Heb ik vandaag ook 3 keer gehad op mijn werk :cry:
    Rot gevoel he!

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    ja idd een rot gevoel heb het afgelopen paar dagen al een paar keer gehad, ben ook thuisgebleven vant werk omdat ik constant misselijk ben

12. sim

sim Niet meer actief

vervelend he, hier nog iemand! ben nu af en toe aan de cola (niet light) en dat helpt iets.

andrea hoe is het met je?

13. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Helpt cola tegen misselijkheid? Of tegen het overgeven? In het eerste geval moet ik het dan ook maar eens proberen...

Aan de andere kant vind ik die kwaaltjes ook weer niet erg. Zoals ik tegen manlief zei: dan heb ik tenminste het gevoel dat het goedzit....

14. sim

sim Niet meer actief

dat heb ik ook wel een beetje die gedachte, alleen heb ik er nog één rondlopen die ook de nodige aandacht vraagt, maarja ik wou dit zelf he?haha!
    die tip van die cola heb ik van mijn huisarts, hij wou mij dat middel tegen misselijkheid niet voorschrijven, bij hoofdpijn mag ik wel paracetamol gebruiken maar eigenlijk neem ik liever niks, heb in het verleden 2 keer een mk gehad en wil mezelf niks verwijten als er weer iets mis zou gaan, dus vandaar dat ik dat huismiddeltje met twee handen aanpak. het helpt dus ook tegen overgeven, maar je moet wel de gewone nemen, light heeft dat niet, ik geef het ook aan mijn dochter als die misselijk is. en dat helpt altijd ;)

groetjes

15. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    ja moeders voor moeder lijkt mij ook wel erg goed om te doen wie kan me daar wat over vertellen? Groetjes Caro

16. Niet meer actief

Kijk eens op www.moedersvoormoeders.nl. daar staat alle informatie op. Ik doe zelf niet mee, ben de hele dag van huis van 7 tot 7 dus voor mij heeft het volgens mij weinig zin.

De cola zal ik ook eens proberen. Heb ook gelezen dat vanilievla helpt!

17. sim

sim Niet meer actief

ooh dan ga ik dat ook proberen! het is bij mij geen ochtendmisselijkheid meer, maar dagmisselijkheid en als ik wakker word ook nachtmisselijkheid :(

18. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Welkom alle nieuwe meiden (teveel om op te noemen) Januari belooft een drukke maand te worden!

@andrea, Ik krijg met 7 weken en 4 dagen een inwendige echo en dan kunnen ze echt al wat zien. 2 weken ongerustheid is volgens mij veel slechtyer voor je!

Ik ben de hele dag misselijk. Eten staat me gigantisch tegen zelfs drinken is moeilijk. Ik ben heel warm, duizelig en misselijk. dag en nacht.
    Er zijn best momenten dat ik me een beetje wanhopig voel. Dit is toch wat ik zo heel erg graag wilde...

Ik heb ergens gelezen dat de symptomen erger kunnen zijn als je zwanger bent geworden mbv hormonen (en die heb ik geslikt). Ik hoop maar dat het niet erger wordt want dan gaat werken de komende tijd heel heel lastig worden...

19. Hansel

Hansel Nieuw lid

22 mei 2006
    1
    0
    0
    Hallo,

Mijn eerste berichtje hier. Ik ben denk ik een van de weinige a.s. vaders op dit forum, maar vandaag heeft mijn vrouw de zwangerschapstest gedaan en mijn vrouw is zwanger! We wisten het eigenlijk allebei wel, omdat ze last had van bijna alle zwangerschapsongemakken tegelijkertijd. Vermoeid, misselijk, overgeven, pijnlijke borsten, vaak moeten plassen, ze heeft het allemaal. :( Desondanks zijn we allebei door het dolle heen! :D

Natuurlijk wens ik alle januari-moeders een prettige zwangerschap en een wolk van een baby toe!

20. Vanilie vla is tegen maagzuur.
    en van de cola kon ik nog niet
    maar ik ben gelukkig ook niet misselijk
    ja van die potten van MvM want die meuren echt zo s,morgens vroeg

Deel Deze Pagina