januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

dat heb ik ook, ik ben vandaag ook minder misselijk, gister dacht ik nog, goh hoe voelt dat ook al weer om niet misselijk te zijn, en nu denk ik was ik maar weer misselijk als gister :confused: hoe gek maak je jezelf dan? dat branderige gevoel van mij komt en gaat, misschien ligt het ook wel aan de ligging van de baarmoeder, tja, dat verandert natuurlijk ook, eigenlijk als je na denk gebeurd er zoveel op dit moment, je kindje verdubbelt zichzelf elke week, zo hard als het nu groeit groeit het later in de zwangerschap natuurlijk niet, wat een aanpassingen zullen zich plaatsvinden in onze lichamen... als we de 12 weken voorbij zijn gaan we hier een feestje bouwen oke?

2. Niet meer actief

Jaa dan doe ik mee. Wat ben ik dan blij, als alles goed is natuurlijk (sorry dat ene zinnetje spookt toch door mijn hoofd). Het zal vast en zeker een knalfeest worden :)

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ja dan gaan we zeker feesten maar eerst die paar weken maar eens afwachten....

4. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Hoi allemaal,
    Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben, ik ben 29 januari uitgerekend!
    Mag ik hier ook gezellig mee kletsen?

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Gefeliciteerd meid

Tuurlijk mag dat :)
    Welkom en typ maar lekker mee

6. Niet meer actief

Gezellig kom er bij, nog net op het nippertje januari mama! Gefeliciteerd!

7. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    Hallo Cinderella, van harte gefeliciteerd en welkom!

8. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Dank je wel!!

9. sim

sim Niet meer actief

welkom! hoe meer hoe gezelliger! ;)

10. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    @ Cindy: Dat moet je toch niet vragen... ;) Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan! Klets maar lekker mee hier, het is al lekker druk haha...

Meiden erg bedankt voor de bezorgdheid! Dikke kus daarvoor. Ik voel me echt begrepen hier.
    Het bloeden is helemaal over en ik ben er eigenlijk wel weer heel rustig onder. Ik wacht het allemaal wel af. Ik wil die echo met 10-11 weken ook niet missen, dus ik wacht wel. Ben bang dat als ik nu een echo krijg en het is goed, dat ik met 11 weken geen echo meer krijg. En die is juist zo leuk :D . Dus zoals jullie wel horen ben ik weer helemaal positief!

11. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Nou ehm... ik ben dus ook een januari mama!!!
    Zijn we in ieder geval al met meer. :)
    Zal me even een beetje aan jullie voorstellen.
    Ik ben "Six", zwanger van mijn 1e kindje (--> staat echt heel raar als je dat ineens zo zwart op wit over jezelf ziet staan!). Weet dat sinds vorige week maandag. Woon in Gelderland en ben net zo onder de indruk van dit hele gebeuren als jij. Voelt allemaal heel onwerkelijk, vind je ook niet?
    Enne... januari lijkt nog zóóóó ver weg!!

12. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Six ook gefeliciteerd en een goede zwangerschap gewenst!! En de zin Januari lijkt nog zóóóó ver weg, zal ik tegen die tijd nog eens laten lezen ;) . Het gaat echt heel snel hoor!!

13. sim

sim Niet meer actief

heel goed van jou zo'n positieve instelling! ik benijd je daarom, hou vast dat gevoel, want dat is heel goed voor je! maar mocht je ff weer in een dip zitten gewoon weer zeggen he? daar zijn we met z'n allen voor!

@six: jij ook welkom hier, we luiden met z'n allen 2007 met een voorspoedige bevalling :confused: (oeh daar gaan we het later wel es weer over hebben hihi) en een gezond kindje in 8)

14. Niet meer actief

Fijn dat alles weer over is Andrea. Een positieve instelling is ook goed voor je beeb! Dus......

Voor alle nieuwe meiden (en man) van harte welkom. Gelukkig kan ik bijna naar huis want ik val om van de slaap. Dadelijk eerst maar eens even een nieuwe BH kopen want deze zitten niet echt lekker meer.

Verder alles goed met jullie?

15. sim

sim Niet meer actief

alles oke hier, alleen af en toe nog dat branderige vlammende gevoel in de onderbuik en onderrug, nou ja ik wil me er ook niet te druk om maken, zal wel een te drukke dag achter de rug hebben..

waar ga je een bh kopen?

16. jaja ik moet volgende week naar de vk 31 mei om 10.00 uur ik vind het zo spannend!!!!!

17. sim

sim Niet meer actief

ik ook volgende week! maandag, zie er tegenop maar kijk er ook naar uit, zo dubbel!

18. Meiden
    ik ga morgen ochtend op vacantie
    ik ben er pas weer op 6 Juni

niet te veel kleppen want anders ben ik een dag bezig om alles bij te lezen.

19. Nonny

Nonny Actief lid

3 feb 2006
    156
    0
    0
    Gefeliciteerd meid en ik kom ook uit gelderland.
    Toevallig.. :D
    Geniet ervan...

20. Nonny

Nonny Actief lid

3 feb 2006
    156
    0
    0
    Cindy gefeliciteerd en geniet ervan!

Deel Deze Pagina