Hoi hoi, Ik lees dat velen van jullie al lekker op tijd naar de vk mogen of een echo krijgen. Hier is dat pas met de 12 weken, helaas.. Ik vind dat best laat. Ben ik de enigste waar dat best laat is of.. Doe het allemaal rustig aan he en vooral genieten! Groetjessssssssss
Heb er eentje bij de Hema gekocht een doorgroeibh. Eerst maar eens kijken hoe die zitten. Heb net lekker in de auto geslapen dus weer helemaal uitgerust, Dadelijk lekker in bad en lekker op de bank hangen!
Hoi hoi, @Nalan: Hele fijne vakantie gewenst!!! Lekker relaxen! Ik heb toch de verloskundige gebeld en ze herkende me dit keer haha. Ik had haar ook met m'n dochter. Ze was heel aardig en begrijpend. Ik moest me geen zorgen maken, maar krijg toch een echo volgende week!!! Ik ben heel erg blij nu. Ze vertelde dat er inderdaad heel weinig te zien is met 7 weken, maar dat je met 8 weken meer zag, daarom mag ik volgende week. Heel prettig gevoel heb ik nu .
Hoi! Welkom Six en Cinderella! Nog meer januari-mama's erbij. O wat zijn we lekker onzeker met zijn allen. Zo herkenbaar. Ik ben ook zo benieuwd hoe de echo de 31e is. Ik ben bang dat het niet meer leeft dan ofzo. Volgens mijn man moet ik niet zo doemdenken en gewoon er vanuit gaan dat alles goed is. Misschien is het een soort van zelfbescherming voor in het geval het niet goed zit. Vandaag voor het eerst sinds dagen minder last van misselijkheid. Heerlijk! Gr. Lieverd
Oef Jessica, dat was schrikken dan! Wanneer heb je je echo? Cinderella en Six: gefeliciteerd en welkom hier! Nalan, een heeeeele fijne vakantie toegewenst! Hier alles goed, misselijk geweest de laatste dagen. Niet overgegeven gelukkig! En zoooooooooon pijn mn borsten! Als ik de trap op of afloop moet ik mn borsten echt vasthouden..... Vandaag zat ik naast een oude man in de metro en die rook een soort van naar bloemkool of zo iets. Maar dan van een week oud.... Bleeehhh werd er echt zo misselijk van!
Hoi hoi, Vraagje voor moeders met nog een kindje. Wij hebben nog een zoontje van 2. Merk nu wel dat ik niet zomaar even lekker kan gaan liggen als ik dat wil. Bij de vorige zwangerschap liep er nog geen 1 rond, hahaha.. Wie herkent het? Gelukkig is de ergtse moehied met de 12 weken weg dus...dat scheelt alweer! xxx
@Nonny: Ik herken het heel erg ja... Gelukkig was mijn hubbie zo lief me te laten liggen, want ik was zooo moe... Het is idd best lastig. Mijn dochter is 3,5 jaar.
Ik heb 31 mei de echo dan ben ik 7 weken ik hoop dan dat ze wat meer zien als 2 weken geleden, toen zagen ze niks en ik mag al om 10 uur dus dat is lekker vroeg hoef ik ook niet de hele dag te tobben.Maar ik las net dat het dan nog niet zo goed te zien was. We zien het wel. Ik hoop zo dat het goed is. Maar dat hebben we allemaal toch? Dus iedereen die voor een echo moet gaan heel veel succes en hoop voor iedereen dat het goed is
ik kan het even niet terug vinden, maar ben je voor een echo geweest en daar konden ze niets op zien?
Hey meiden, ik schuif aan! 27 januari uitgerekend! Het was meteen de eerste keer (zonder condoom) raak! Totaal niet verwacht met wel O ZO welkom! We waren nog niet van plan om een kindje te maken... Het zijn te veel pagina's om allemaal te lezen, dus begin maar vanaf deze mee te lezen! Jullie ook allemaal gefeliciteerd!!! Leuk om me aan te sluiten bij een groep die allemaal in januari gaan bevallen!
Gezellig en kom er bij!!! Voel me vandaag misselijker dan ooit, vanochtend heel veel overgegeven en voel me nu nog niet echt goed. Probeer maar wel wat te eten, maar gaat niet van harte. Mijn borsten doen nu ook zeer en kriebelen!!! Mijn nieuwe zwangerschapsbh zit heerlijk. Lekker zacht stofje en voldoende ondersteuning. Ben blij dat ik vanaf morgen lekker 4 dagen kan uitslapen. Ben ook zo moe. Wat een gezeur eingelijk allemaal he. Sorry maar voel me gewoon even niet zo lekker. Maandag naar de VK, ben benieuwd. De eerste stap is dan gezet. Dan nog 3 weekjes wachten en de 1e echo. Pff dan ben ik de eerste 12 weken voorbij (als het dan goed is natuurlijk) en kan ik echt gaan genieten Gaan jullie nog iets leuks doen met Hemelvaart???
welkom daphne! spannend zeg roos, en heerlijk als die 3 weken voorbij zijn! zo denk ik er ook over, dan pas kan ik ook genieten! ben vandaag trouwens iets minder misselijk, stom he dan denk ik ook weer direct dat er iets mis is. ik heb mijn steen sinds gisteravond af gedaan, ineens kon ik m niet meer verdragen, hoop niet dat dit negatieve gevolgen heeft voor de zwangerschap, droeg de witte topaas, misschien dat ik daarom nu wel minder misselijk ben????
Hoi meiden, Ik heb nog niet alles gelezen want jullie kleppen maar door Allereerst welkom nieuwe aanstaande moeders en vader, gefeliciteerd Ik ben gister bij de vk geweest. Volgens haar berekening ben ik 8 weken en uitgerekend op 1 januari, haha. 15 juni heb ik een echo in het ziekenhuis! Ze heeft geprobeert of ze het hartje kon horen, maar we wisten wel dat dat bijna niet kon, dus helaas. Verder is alles goed ( bloeddruk, bloed, gewicht e.d ). Ik ben overladen met boekjes en tassen en folders en babylotion! Ik vond het in ieder geval erg leuk en nu mag ik 20 juni weer! Groetjes MB2005.
Wat leuk MB2005, je bezoek bij de vk. Hoe kwam zij op 8 weken en waarom heb je zelf een banner van 7 weken 3 dagen? Ik ga net als Roos aanstaande maandag voor mijn intake naar de vk, best spannend, ook al weet je dan nog weinig. Het is dan zo officieel vind ik. Hier alles ok, al word ik nu wel sinds een paar dagen wat weeïg en duizelig als ik te laat of te weinig gegeten heb. Ook eet ik van alles door elkaar! Zoet, erachteraan zout, dan weer super gezond om te eindigen met een snack??? Vreemde combinaties maar oh zo'n behoefte aan.