Het kost een paar cente maar dan heb je ook wat he!! Ik heb ook al twee keer getest. Je wilt het bijna niet geloven he! Maar het is echt waar!!
Hé, wat leuk om al weer zoveel januari mama's te zien! Allemaal van harte gefeliciteerd en geniet er van! Enne, alles wat jullie omschrijven van die eerste weken, hebben ook bij de decembermama's gespeeld. Dat is erg leuk om op die manier te lezen. Groetjes Suusje
He ik was dit forum helemaal kwijt maar channie heeft me hier heen gestuurd en daar ben ik weer. Gaat het met iedereen een beetje goed? Ik heb nog weinig last van kwaaltjes moet ik zeggen. Ik weet niet of ik nou blij moet zijn of dat ik me zorgen moet maken (mk 29/3) Ik kan helaas alleen maar afwachten.
Allemaal van harte gefeliciteerd januarimama's!. Ik hoop dat jullie over een maand of 8 allemaal een baby in de armen hebben. Geniet van jullie zwangerschap!
Hehe eindelijk heb ik julie weer gevonden! Hier gaat alles ok. Ik begin mijn borsten nu wel te voelen als ik er bijvoorbeel tegenaan stoot. Ook lijkt het of ze voller worden. En mijn onderbuik lijkt iets harder te worden??? Ik heb wel last van mijn onderrug, maar ja dat had ik ook toen ik nog niet zwanger was. Kan het nog steeds niet geloven. Iedere dag, iedere minuut denk ik, wouw ik ben zwanger en zou dit het liefste aan iedereen willen vertellen. Volgende week de dokter maar eens bellen. Wanneer gaan jullie het bekend maken bij iedereen??? Hadden jullie trouwens al een vakantie geboekt, wij gaan eind september naar Zuid Spanje, daar zit ik dan met m'n dikke buik!!!
Hallo. Hier ook een januari mama. Alhoewel... ik ben 29 december uitgerekend, maar ik ga er gemakshalve maar van uit dat hij/zij toch later komt dus word ik ook een januari mama. Trouwens het moet natuurlijk wel Januari 2007 zijn, als topic titel. Ik weet niet hoe je dit moet veranderen?? Verder (nog) nergens last van. Wel dikke borsten, ze voelen een beetje beurs.. en een goede reukzin. Ik ruik nu al veel beter, merk ik. Ik wil het ook zoooo graag vertellen, maar we willen eerst even afwachten totdat we bij de VK zijn geweest. Ik kan week 7 of 8 bellen met de VK (stond op de website)en dan afspraak maken. Spannend, heb ik nu al zin in. Gr. Kikaatje
Hallo allemaal! Ik voel mijn borsten nu ook steeds meer Roos en ook als ik er tegen stoot. Normaal doet dat geen zeer maar nu wel een beetje. Verder heb ik nog steeds geen kwaaltjes. Nou mijn ma en pa weten ook al dat ik zwanger ben. Ze weten wel dat ik gestopt ben met de pil en mijn moeder is zo verschrikkelijk nieuwsgierig en die wil het haast uit me trekken dus ik kon niet meer wachten en heb de test laten zien. ik werd helemaal gek van haar. Ze zat de hele tijd te vissen! Nou ze was zo blij!! Ik zij dat ik eerst nog heel voorzichtig wil afwachten. ben toch nog erg onzeker over het verloop. Maar wel steeds blijer!!
Grappig om te lezen hoeveel testen sommige hebben gebruikt. Ik heb 4 gebruikt. 2 van clearblue, 1 van Kruidvat en 1 van Predictor. Hoezo...onzeker? Ik moest het gewoon bevestigd krijgen. Ik kan niet wachten tot de 12 weken voorbij zijn. Ik zit de hele tijd in mijn agenda naar de weken te kijken..Zat ook al uit te rekenen hoever ik was als ik vakantie had (hebben nog niets geboekt). Het lijkt me erg leuk om met jullie ervaringen uit te wisselen...dus ik hoop tot veel schrijfs...Gr. kikaatje
Kikaatje, vind het ook leuk om ervaringen te delen met iedereeen. we zitten allemaal in het zelfde schuitje!! Ik heb deze keer nog maar twee testen gebruikt! De vorige keer ook wel een stuk of vier geloof ik. Ik moet ook steeds bevestiging hebben. Ben erg onzeker en loop nu ook steeds naar de wc. moet trouwens ook meer plassen! Na die miskraam van 5 wken geleden kan ik het nog steeds niet geloven en wilde dat de klok heel snel naar 12wken kon!! Jeetje wat een onzekere tijd zeg! Kan er nog niet echt van genieten, ik probeer het wel maar het valt niet mee
Hoi, ik ben ook blij als de 12 weken voorbij zijn hoor Verder heb ik een afspraak op 23 mei bij de verloskundige en ik heb me ook al aangemeld voor mvm. En over dat plassen, dat ken ik, ik moet nooit zoveel plassen als dat ik nu moet Groetjes MB2005.
Hallo Moniekje. Ik vind het ook een hele onzekere tijd. Voor jou na een miskraam natuurlijk helemaal...Ik hoop maar dat de tijd heel snel gaat! Op mijn werk moet ik er ook de hele tijd aan denken.. Raar idee hoor, dat niemand het nog weet...Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen! Ik heb tijdschriften gekocht en een paar boeken over zwangerschap zodat ik in ieder geval heerlijk kan lezen.
Kikaatje, ik had laatst een hele tas met boeken en een video van mijn schoonzusje gekregen. Ze had ze net terug gekregen van iemand en ze stonden in de keuken. Ooh zij ze die kan je wel meenemen, Wie weet heb je er wat aan! Nou en moet je nou dan zien! ZWANGER!! Ik heb laatst op internet ook nog een leuk boek gekocht (tweedehands dan) Het grote wonder van lennart Nilsson. Het is echt een aanrader. Nouja misschien heb je hem ook al gekocht en als je dat nog niet hebt gedaan dan zou ik dat zeker doen. Koop hem dan gewoon op Marktplaats en niet nieuw want dan zijn ze veel te duur.
haaai.... leuk hoor januari mama's van het volgende jaar alleen staat bij de topic 2006 hihi !!! ff een MOD een PB sturen om dit alsnog te veranderen.... staat toch wat leuker
Goedemorgen allemaal. Ik zit hier nog steeds te wachten op de misselijkheid, stom he. Ik wil gewoon wat bevestiging. Ik heb net weer een test gedaan met een dipstickje (kosten hier toch haast niks dus) Nou hij had direct twee streepjes hoor. HCG heb ik dus genoeg nou de kwaaltjes nog!
Welkom Stranger, en gefeliciteerd. Ben vanochtend voor de 1e keer misselijk geweest maar hoefde gelukkig niet over te geven. Voelen jullie het ook af en toe rommelen in je onderbuik of ben ik de enigste. Ben zo bang dat het mis gaat dus denk bij ieder pijntje het ergste!