januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dat lijkt me inderdaad nog moeilijker, als je er al eentje rond hebt hobbelen!

Op zich vind ik het niet zo erg als wanneer ik ziek ben of zo, ik heb dit tenslotte gewild, maarreh... ben blij als het over is!

2. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Hai,
    Vervelend zeg, die misselijkheid. Dat heb ik gelukkig niet. Wel erg weinig eetlust. En MOE. Soms ben ik echt niet vooruit te branden, maar we zitten middenin een verbouwing en mijn dochter van bijna 2 heeft ook energie voor 10!
    Morgenavond komt iemand van moeders voor moeders. Ik ben er vroeg bij dus ik hoop dat de test wel gewoon positief is (weet nog van de vorige keer dat die testen veel meer hormoon nodig hebben dan gewone). Zou anders toch weer een beetje stress opleveren, denk ik.
    Doet iemand anders nog mee, met moeders voor moeders?
    Groetjes en voor degenen die misselijk zijn: sterkte!

3. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi,

Wat vervelend dat er zoveel misselijk zijn. Bij mij is het een stuk minder als een paar dagen geleden, maar af en toe steekt het toch nog lichtjes de kop op. Best wel irritant!

Ik doe ook mee aan MvM. Ik was er ook snel bij en had gewoon een dikke vette streep bij de test. Ik denk dat dat bij jou ook wel zo zal zijn hoor Mummy. Die flessen stinken trouwens wel behoorlijk!

Vandaag weer twee setjes kleertjes en een knuffel gekregen van mijn ouders. Zo leuk!

Nog 2 nachtjes slapen en dan naar de verloskundige en de echo. Ik kan bijna niet meer wachten. Ik ben zo benieuwd.

Groetjes,
    Lieverd

4. Niet meer actief

Ja, het wordt heel erg spannend voor een heleboel, komende dinsdag!!! Ben zooo benieuwd hoe jullie het vinden! Ik moet nog wat meer nachtjes slapen, helaas....

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    ik kan ook haast niet wachten op eerste echo maar kmoet nog een weekje geduld hebben

6. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ik zal jullie snel op de hoogte brengen van mijn afspraak. Kunnen jullie je alvast voorbereiden op wat komen gaat. Haha!

7. Niet meer actief

Graag!!!!!!!!!!

8. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ik hoop dat ik de komende 2 nachten nog een beetje kan slapen van al die spanning en verwachtingen. Haha!

9. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Erg spannend al die 'mama's to be' die al bijna naar de VK mogen. Ik zou ook al wel willen! In de hoeveelste week moet je eigenlijk voor de eerste keer? Ik weet dat het is vervroegd sinds mijn vorige zwangerschap (toen met 12 weken), maar weet het nu niet exact. Een week of 9? Pff, dan moet ik nog lang wachten. En ook zo balen dat je in het begin maar eens in de 4 weken gaat. Lijkt ook zo'n eeuwigheid te duren dan steeds!
    Gaan bij jullie de papa's mee naar de VK? En dan alleen de eerste keer of vaker?
    Nou, veel plezier voor iedereen die voor het eerst gaat :D

10. Niet meer actief

Volgens mij verschilt het per vk, bij mij is het bij 9 weken. Maar ik weet van een aantal dat zij met 12 weken gaan. Mijn mannetje gaat in ieder geval de eerste keer mee. Ik weet niet of hij verder mee gaat, hem kennende, gaat hij elke keer mee, maar dat zullen we zien! Heb je trouwens al gebeld naar de vk?

11. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi!

Ik weet ook niet bij hoeveel weken je mag gaan. In mijn geval ook bij 9 weken, maar ik weet niet of dat overal hetzelfde is.

Mijn mannetje gaat mee en ik denk dat hij de keren erna ook wel mee zal gaan. Is toch voor ons allebei heel leuk en speciaal!

Gr. Lieverd

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik ga in de negende week

13. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Welterusten allemaal!!

14. Laluna

Laluna Nieuw lid

21 mei 2006
    3
    0
    0
    Limburg (NL)
    Ik ben mijn vorige zwangerschap 7 maanden misselijk geweest. Alle tips uitgeprobeerd en hielp allemaal niet.
    Je kan wel op recept Emesafene krijgen. Dit helpt wel als de misselijkheid niet te erg is en geen hele dagen duurt.
    Ben nu ook weer misselijk, maar nog niet zo erg als toen. dus ik hoop het beste! :)
    En moe zijn...ik sleep me de dag door. Zou constant kunnen slapen. Jammergenoeg is zoonlief het daar niet mee eens en wil hij ge-entertained worden. Tja...

15. Laluna

Laluna Nieuw lid

21 mei 2006
    3
    0
    0
    Limburg (NL)
    Wat leuk dat jullie allemaal al naar de vk gaan. En sommigen zelfs al een echo. Denk dat ik van de week de vk maar eens bel. Weet van de vorige keer dat ik pas rond 12 weken mocht komen. Zelfde met de echo. Maar dat schijnt veranderd te zijn?

Wat betreft de vk-bezoekjes...vriendlief is tijdens mijn vorige zwangerschap iedere keer mee geweest. En ook nu zijn we dat weer van plan. Het is ons kind, dus die dingen doen we samen (al zal ik bevallen toch echt 'alleen' moeten doen ;) met vriendlief aan mijn zijde natuurlijk).

Allekwaaltjes die ik hier voorbij zie komen zijn heel herkenbaar.
    Heb nu ook erge rugpijn.
    Denk dat ik mijn bed maar eens ga opzoeken.
    Welterusten allemaal!

16. Niet meer actief

Ik ga ook naar mn bedje, trusten!

17. Niet meer actief

Ik heb nu ook last van misselijkheid. Vannacht bijvoorbeeld. Werd ik in enen misselijk wakker, heel vreemd hoor. En gister overdag ook al bij vlagen, nu is het weer over! Ik heb het idee dat bij een te laag bloedsuiker ik misselijk word. Ik probeer nu om steeds en wat vaker kleine beetjes te eten. Broodje, banaan, ontbijtkoek, etc. Kijken of dat beter gaat. Verder alles OK. Probeer goed te rusten, wanneer mijn dochterje slaapt, ga ik ook even liggen, 's avonds tegen tienen op bed. M'n borsten zijn behoorlijk gevoelig maar dat vind ik wel grappig. Ik heb niet echt dikke pijn of zo. Nou ja, weer even gekletst, vind ik wel gezellig. Ook om al jullie reacties te lezen, heel leuk!
    Groetjes... ;)

18. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Yo mensen ik ben er ook weer eens... was keidruk met mijn scriptie. Nu is het bijna af, woensdag inleveren!!!

ik zie allemaal nieuwe mensen wat leuk!!!

met mij gaat het wel goed zo nu en dan misselijk maar ja dat hoort erbij. verder wordt mijn buik echt wel dikker!!! Je gaat nu het verschil wel zien vind ik (en manlief ook...). Hopen dat het anderen niet opvalt....

Nou, iedereen die morgen naar de vk gaat: veel succes!

19. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    O, ik heb zo'n zin in morgen! Ik kan haast niet wachten. Ik hoop dat ik er nog een beetje van kan slapen.

Wie moesten er ook alweer nog meer morgen????

20. Niet meer actief

Ik niet, maar ik heb wel bijna het gevoel dat ik moet, ben zelfs zenuwachtig voor jullie!

Deel Deze Pagina