Dat is bij elke vk weer anders, maar volgens mij bij de meesten wel! Doen hoor, ook al is het "voor niets". Stressen is ook niet goed voor je! Sterkte meis!
Hoi Sanne, Wat vervelend voor je zeg. Grote kans dat het gewoon allemaal goed zit, maar het zal geen prettig gevoel voor je zijn. Ik zou idd ook gewoon de VK bellen, daar zijn ze voor en als ze bij jou eventuele spanning kunnen wegnemen is dat alleen maar beter voor jou en je kindje. Mij lijkt het logisch dat je VK de hele dag te bereiken is, want als je moet bevallen moet je ze ook kunnen bereiken (vaak op een mobiel nummer, als je dat hebt). Succes!
Hallo Hier ook nog een jauarie moeder!!! Als het allemaal goed gaat natuurlijk. Ik beval dan van mijn tweede kindje
dankjewel! Nou ik helemaal ik was helemaal niet misselijk! Was ik bij mijn zoontje wel. wordt ik gisteravond toch misselijk! En de wc was were mijn grootste vriend. Bah BAh ik haat dat! Maar goed nu heb ik er helemaal geen last meer van dus hopen dat het 1malig was.
Hallo dames even een schrik, rustig maar niets ernstig. maar aaaahhhhh ik kan nog maar 2 broeken aan........ en ze zijn allebei ook nog bruin linnen. Ik heb dringent andere broeken nodig. oke dat was het. Ik zei toch het was niets ernstig, wou het alleen maar even kwijt. Ik ga dinsdag shoppen. Weet dat heel zeker. Ik denk dat ik meteen maar voor de zwangerschapsbroeken ga, heb ik meteen ook wat aan voor een wat langere periode. Ja dat lijkt me wel een goed idee al zeg ik het zelf...... Iemand het ermee eens???? ( Sorry heb een beetje een komische bui. ) groetjes labmuisje
Hai Labmuisje, Ha Ha, da's al op tijd bij een eerste!! Ik moet je zeggen dat ik ook al wat moeite met m'n broeken heb. Ik heb de wat lagere modellen (spijkerbroeken), niet die hele lage, maar toch redelijk laag. De knoop past niet meer dicht en de riem is 2 gaatjes ruimer. Ik denk nog wel even vooruit te kunnen. Vooral als ik zit dan zit ie echt veel te strak! Verder nog niet aangekomen. Leuk dat je een lollige bui hebt. Is wel weer een leuke afwisseling. Nou jou, shopse dinsdag as. Laat je even weten of je geslaagd bent? Groetjes Babietje
Zeker weten dat ik het laat weten. Komt helemaal voor mekaar. Ja moet je nagaan een komische bui terwijl ik vandaag al 3keer met mijn koppie in de wcpot heb gehangen. Lang leve de hormonen. hahahah Groetjes labmuisje
bleeehhhh, kom even klagen hoor! Ik voel me klote! Ik heb gewoon griep gekregen vannacht......... en ik voelde me al zo lekker..... NOT!
bah! Dat kan je echt niet gebruiken he! Ik ben verkouden pijn in mijn keel en misselijk ook niet echt een prima combi!
En het erge is, dat ik mezelf nu zo zielig vind... heb ik normaal niet zo snel, maar ik ben nu ziehielig...! Hele dag bijna op mn bed gelegen, nou is het 1 uur 's nachts en kan ik niet in slaap komen.... Bleh! Maar ik weet zeker dat als ik morgen wakker word, ik me een stuk beter voel... denk ik....
Vreselijk, he, al die klachten erbij... Vooral omdat je al niet zo lekker in je vel zit door de zwangerschap... Gistermiddag hebben we ge-BBQ-ed. Was erg lekker, maar na die tijd zat ik op de w.c... Last van mijn darmen, ik was het zo weer kwijt. En BEROERD na die tijd... Ik heb alleen maar op de bank gehangen en ben om 21.15u al naar bed gegaan, zo moe was ik. En nou moet ik vandaag nog werken ook... Maar de rest van de week ben ik vrij... Das wel fijn!! Groetjes maar weer! Sanwel
Als ik mijn tanden poets, dan moet ik niet te ver achterin komen met de borstel, omdat ik dan spuugneigingen krijg. Hebben jullie dat ook? Ik had het bij mijn eerste ook heel erg, bijna het gevoel hebben dat je ontbijt eruit komt, maar nét niet. Waardeloos! En nog slecht voor mijn achterste kiezen ook...! Iemand ervaring hiermee? En tips? Groetjes!!
Ja heb ik ook! Had ik ook bij mijn vorige zwangerschap. Ik kan bv ook gene pen in mijn mond hebben. Ik heb geen tips... het is nu eenmaal zo! Ik hou me maar heel de tijd voor dat het voor een heeeeeeel goed doel is! Ik ben ook zo moe! Maar ja ik geef mijn zoontje ook nog borstvoeding. twee voedingen per dag en dan nog zwanger mmmm ja daar wordt ook wel moe van.
Je bent natuurlijk ook wel ene beetje zielig! gewoon heel lief zijn voor zelf! En de rest moet natuurlijk ook lief zijn voor jou!
O, wat zijn jullie allemaal zwak, ziek en misselijk! Vervelend hè? Ik moet zeggen dat het na die overgeefpartij van afgelopen vrijdag weer beter gaat. De roodheid om en onder mijn ogen neemt af, alleen de roodheid in mijn ogen is nog even heftig. Ik vind het nog steeds raar dat dit kan komen door overgeven. Ik heb dus met behoorlijk veel kracht gespuugd. Sanne, ik snap dat je je druk maakt om het bloedverlies en ik zou gewoon even de vk bellen. Daar zijn ze voor. Mijn broeken passen trouwens ook niet meer allemaal. Dat gaat wel erg snel. Fijne dag allemaal en voor de zieken: BETERSCHAP! Ik ben ook al heel erg verkouden geweest en ik ben nu ruim 2 weken verder en het is nog niet over. Dat heeft volgens mij tijdens de zwangerschap wat extra tijd nodig. Groetjes, Lieverd
Heb ik ook last van. De enige tip die ik je kan geven is: na het tandenpoetsen ook nog even wat van die kauwgom naar binnen gooien die goed zijn voor je tanden. En dan maar goed kauwen met je kiezen, dan zijn ze niet zo schoon als wanneer je ze poetst, maar in ieder geval schoner dan wanneer je het niet doet.
Ja, gelukkig is mn mannetje heeeeel lief voor me! En mn moedertje ook, die wilde al langskomen om te helpen met schoonmaken en zo. Echt lief!
Ja, dat had ik ook al gehoord, dat het tijdens de zwangerschap allemaal wat langer duurt. Jij ook beterschap he, met je verkoudheid en je rode oogjes.... Gek he dat dat zwanger zijn zo'n invloed heeft op je lichaam!