hee meiden, ik kon een tijdje niet op internet, maar hopelijk is het nu weer goed. de ochtendmisselijkheid neemt hier gelukkig weer wat af, het heeft zich wel meer verplaatst naar avondmisselijkheid hihi, maar goed, dan heb ik de nacht voor me liggen en niet de dag dus ik heb dit liever. verder gaat hier alles naar wens. hoop met jullie ook! nu ga ik gauw weer verder bijlezen! liefs sim
Sanne, ik duim zeker voor je!!! Ik hoop dat alles goed is. Wat fijn dat je zo snel terecht kunt!!! Gr. Lieverd
Spannend Sanne... Ik ben benieuwd hoe het was. Ik blijf het grappig vinden, al die niet vooruit te branden, misselijke, dikker worden de vrouwen die hier heerlijk kunnen klagen. Soms zou ik gewoon wel weer eens 2 uur op de bank willen hangen en niks doen en nergens aan denken behalve het kindje dat in mijn buik aan het groeien is. Helaas heeft mijn dochter maar weinig slaap nodig en als ze 's middags slaapt heb ik maar net genoeg tijd voor de was en dat soort dingen Maar helaas, mijn man en ik zijn slechts om het weekend samen vrij en voor de rest werken we om elkaar heen. Nou, klagen kan ik ook erg goed... Heerlijk, die hormonen even de vrije loop laten gaan! Mijn dochter is het momenteel ook niet zo met me eens dat ze op bed ligt, dus ik ga maar even kijken Groetjes!!
O ja, en met dat tandenpoetsen... Bij mij hielp het soms om echt heel rustig te poetsen en rustig adem te halen, er echt een beetje de tijd voor te nemen. Helaas had ik na mijn bevalling toch nog 5 gaatjes maar goed!
Hoi Sanne, ben benieuwd hoe het met je gegaan is. Laat je even wat weten. Hier alles ok, op de misselijkheid na, ben elke dag wel misselijk maar hoef gelukkig niet elke dag over te geven. Voel me verder ook inderdaad lusteloos, moe zou de hele dag wel kunnen slapen. Helaas moet ik morgen weer werken, daar sleep ik me ook weer naar toe. Gelukkig pas ik al mijn broeken nog, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd stretchbroeken aan heb dus die geven nog wel wat mee hoor. Voel nu wel weer af en toe wat steekjes in mijn buik, maar dat zal waarschijnlijk door het groeien komen. Ik maak me er in ieder geval geen zorgen om. Mijn borsten zijn ook voller geworden en steviger. NOg 2 weekjes wachten en dan zien we ons kleine hummeltje voor de eerste keer.
Hoi meiden, Ben al een tijdje niet online. Ik ben afgelopen week 3 dagen ziek thuis geweest van mijn werk. Ik geef niet over maar ben de hele dag misselijk, draaierig en heel erg moe. Daarnaast constant huilbuien. Morgen ga ik weer proberen om te werken. Ben benieuwd hoe dat gaat gezien ik de laatste dagen echt tot helemaal niets in staat ben geweest. Volgens mijn gyn betekend het feit dat ik al zo snel beroerd was dat ik dit waarschijnlijk de gehele 16 weken zal blijven... heerlijk vooruitzicht
Hoi!! Sannne, weet je al wat? Caecilia, inderdaad niet zo'n lekker vooruitzicht zeg. Misschien klopt het niet. Ik hoop het voor je. Sterkte iedereen met de klachten! Groetjes, Lieverd
Ik ben vanmiddag weggeweest en heb nu weer even de PC aan. Post van het forum, ik dacht, dat is Sanne! Niet dus! Ik maak me ook zorgen. Is er niemand die iets weet? Nog maar even geduld hebben. Groetjes...
Sanne mag morgen om 12.00 uur toch pas voor de echo? Hoop in ieder geval dat alles goed is. Wel fijn dat zulke dingen serieus genomen worden en je dus snel kan komen. Hier gaat alles z'n gangetje. Sinds deze week 's ochtends een vaag gevoel van misselijkheid, maar niet erg. Het enige waar ik enorm veel last van heb ik vermoeidheid en lusteloosheid. Ben echt niet vooruit te branden en zie dan ook enorm op tegen morgen als ik weer aan het werk moet. Mijn moeder vroeg me vandaag zelfs nog of ik überhaupt wel blij ben met mijn zwangerschap, ook omdat ik er zo beroerd uitzie.. Ik ben superblij, maar heb gewoon de puf niet om de hele dag enthousiast te lopen doen. Bovendien ga ik het pas echt geloven als ik de echo heb gehad en daar maak ik me tot nu toe nog steeds het meeste ongerust over. pfff, nog 2 weken te gaan en dan heb ik eindelijk het bewijs dat er een levend wezentje in mij rondzwemt! groetjes, Michelle
Nou, volgens mij kon Sanne vandaag terecht. Ze schreef om 11.15 uur dat ze om 12.00 uur bij de VK terecht kon voor een echo. En na vragen van ons of ze wat van zich zou laten horen, schreef ze "ik doe m'n best". Ik vind het heel spannend! Wat jij hebt, heb ik ook een beetje, moe en lusteloos. Gisteren sprak ik een kennisje die 18 weken is, zij had het ook en rond de 12e week klaarde het helemaal op. Had ik ook in m'n eerste ZW, hopen dat het nu weer zo is! Groetjes...
Wat prettig om te lezen dat iedereen hier zo met anderen meeleeft. Ik had idd ook al wel verwacht iets te horen van Sanne. Vooral omdat ze ons nog even op de hoogte bracht 3 kwartier van tevoren. Maar wie weet is alles gewoon goed en is ze trots haar echo aan iedereen aan het laten zien. Net even met mijn dochter in bad, elkaar enorm nat gespetterd en lol gehad. Superleuk, maar nu dus weer helemaal uitgeteld Heb denk ik mijn vorige zwangerschap wat geromantiseerd, want ik kan me niet herinneren hoe lusteloos je die eerste maanden kan zijn. Pff. Kan niet wachten tot mijn broek niet meer dichtkan, zoals ik bij anderen lees. Ik moet zeggen dat ik weinig eetlust heb, maar daardoor tussendoor juist veel snoep. Als het een beetje tegenzit kan mijn broek spoedig al niet meer dicht, maar dan niet van een zwangere buik! Groetjes!!
Ik zou me niet teveel zorgen maken over Sanne. Onder haar berichtje staat 'eerste echo op 6 juni' en dat is morgen.. Dan laat ze vast wel wat van zich horen. Hihi, inmiddels zitten mijn broeken ook wat krapper, maar dat komt volgens mij ook van het snoepen. Chips en stroopwafels hebben momenteel een enorme aantrekkingskracht op mij. Verder niet echt veel eetlust (wat wil je ook met zes stroopwafels in je maag..) groetjes, Michelle
Ha, ha, ik bouw ook al vetreserves op op de heupen. Ik eet slecht maar snoep veel, niet goed maar ja. Ik probeer er om te denken maar het wil niet zo, zal wel weer over gaan. Groetjes..