Mijn buik rommelt heel erg!!! Al een week ofzo! en ja bij ieder pijntje ben ik weer bang en ren ik naar de wc.
dat heb ik ook, soms net ongipijn, en dan weer onder in de rug, dat maakt me dan gelijk weer hartstikke onzeker. maar gelukkig trekt het ook weer weg, dat stelt me dan wel weer gerust..
Nou dan ben ik niet de enigste, ga dadelijk even naar de apotheek om asperine te halen voor mijn rug. Ik heb hier de laatste tijd heel veel last van dus ligt gelukkig niet aan de zwangerschap. Vraag gelijk even of ik eigenlijk wel asperine mag slikken, maar dat zal toch wel.
Ja en dat trekt dan naar mijn bil naar mijn been. Ben er in februari mee naar de dokter geweest, toen heb ik pijnstillers gekregen maar mag ik niet gebruiken in mijn zwangerschap. Maar omdat ik s nachts nu heel slecht slaap, wil ik nu voor het slapen een asprintje innemen zodat ik niet de hele nacht wakker lig. Dus loop zometeen in de pauze ff naar de apotheek.
dit klinkt mij heel bekend, ik had deze klacht namelijk ook vaak in het midden van mijn cyclus, niet altijd het kwam en ging, soms moet ik echt even bukken en strekken... dacht eerst aan een blaasontsteking, nu ik zwanger ben (en eerder een mk heb gehad haal ik weer vanalles in mijn hoofd....)
Ja ik bedoel ook paracetamol, dus heb ik net gehaald. Dus vanavond als ik ga slapen eentje innemen. Hoop dat ik dan weer heerlijk kan slapen, wat ik normaal ook kan! Ben de hele ochtend al misselijk. Hoe gaat het met jullie??
Hoi hoi allemaal. Leuk dat er weer nieuwe bij zijn. Verder heb ik nog weinig last van kwaaltjes.. Heb moeite sochtends mijn eten binnen te houden, voel me niet beroerd of zo moet alleen braken. Verder ben ik op het moment heel erg moe. Ga zo lekker in de tuin zitten lezen. Wat ik wel heb is dat als ik alleen ben op het werk of zo, of in de auto dat ik mijn hand op mijn buik leg. Even iets van een soort contact of zo..... doen jullie dat ook? en ook al er tegen praten?..... groetjes labmuisje
Yep heel herkenbaar, haha. Voelde me echt een muts toen ik mezelf erop betrapte! Verder gaat het wel goed, bekende misselijkheid, maar ja dat is alleen maar een zeurend gevoel meer niet. Verder pijnlijke borsten en duizeligheid, vermoeidheid. Zal ook wel met het weer te maken hebben...
Hoi dames, Ik geloof dat ik me ook toe mag voegen hier... Ik kan het nog niet bevatten... Maar als het zo is ben ik erg blij .
Pfff, ben het een beetje zat, ben moe en misselijk en duizelig. Dus ik ga lekker naar huis! Succes allemaal en tot morgen!!!
Hoi stranger. Heel herkenbaar, had dat vandaag ook, ben op het moment heel emotioneel tranen kunnen zo komen. Verder vandaag inderdaad ook heel moe en lamlendig. Gisteren ook al een beetje. Heb gisteren ook wat comentaar gekregen van mijn collega's dat ik momenteel wel lange pauzes neem. Maarja als ik snel weer aan het werk ga na het eten dan kots ik het er weer uit.... Wat moet ik dan doen?? de hele dag kotsend rondlopen omdat mijn collega's vinden dat ik telang pauze hou??? Ik kies dan toch voor mezelf en mijn krummeltje. Die is heel wat belangrijker dan mijn collega's al was het niet makkelijk. Heb op de wc aan het janken geweest. mmmmm die hormonen ook.....!!!!!! groetjes labmuisje
Hoi meiden! Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ik heb vanochtend getest en deze was positief. Toen na een uur nog een keer getest, want ik kon het gewoon niet geloven. Deze was ook positief. Tweede ronde dus raak; ongelofelijk! Ik heb vandaag de vk gebeld, zodat ik haar gelijk wat dingen kon vragen. Ik heb een afspraak op 30 mei. Ik moet urine en een videoband meenemen. O, ik vind het zo spannend!! Ik heb verder weinig last van kwaaltjes. Pijnlijke borsten, opgeblazen gevoel en krampen in onderbuik en erg vaak plassen. Ik durf gewoon niet te geloven dat het zo is. Jullie wel? Gr. Lieverd
Hoi lieverd, Van harte welkom en van harte gefeliciteerd, onwerkelijk he als je in de tweede ronde al zwanger bent. Heb ik ook gehad. En dat na 12 jaar de pil. Verder heb ik ook wat last van gevoelige borsten, snel braken en moe zijn. ohja vaak plassen doe ik ook. Geniet van het geklets hier, schrijf lekker mee en geniet van je zwangerschap doen wij hier ook allemaal. Groetjes labmuisje.