Jeetje michelle wat een schrik. Nou hou het maar goed in de gaten en doe desnoods even lekker wat rustiger aan wie weet geeft dat wat rust in je buik. Groetjes labmuisje
Das schrikken, ik zal voor je duimen meis! Ga dadelijk maar als je thuis komt lekker op bed liggen en laat je goed verwennen!
Nou zoals belooft zou ik even verslag doen van mijn shopping vandaag. Ik heb dus 1 spijkerbroek, 2 korte broeken, 2shirtjes en 3 buikbanden gekocht. Had vandaag ook al de heledag wat last van me buik het zat me gewoon niet lekker. Kom thuis van het shoppen en denk zo van.... ik heb die broeken niet voor niets gekocht dus doe er lekker 1 aan met zo'n buikband. Nou meiden mijn buikpijn werd met het uur minder. Mijn broeken hebben me gewoon in de weg gezeten. Ik loop nu dus lekker in een zwangerschapsbroek met een shirtje en zo'n buikband en daarover nog een bodywarmer van fleece en ik voel me heerlijk. Nare gevoel in me buik is helemaal weg. Wat een zalig gevoel is dit. Groetjes labmuisje
Wat een schrik, Michelle!! Doe het idd maar rustig aan en als je het niet vertrouwt, bel gewoon de VK voor een controle! Wat een boel kleren, labmuisje!! Maar blijkbaar had je ze wel nodig, als je nu al minder last van je buik hebt. Geniet ervan en geniet er morgen maar van, als je het onze collega's vertelt!! Wat betreft moeders voor moeders... Ik doe vanaf vorige week donderdag mee. Gaat best goed, eigenlijk. En wat betreft die kadootjes... Niet verkeerd, hé!!
Michelle, ik snap dat je schikt joh! Ik hoop dat alles goed blijft gaan! lab muisje, lekker he shoppen hihi. Ik heb al mijn zwangerschaps kleding van mijn vorige zwangerschap nog maar dat betekent naturlijk niet dat ik niet meer ga shoppen! Ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik pas mag gaan als ik 3 maanden ben. Moeders voor moeders eigenlijk wil ik daar ookw el een mee doen ga is ff kijken. Hier verder alles goed. Heb alleen ene dilemma. Ik heb 13 juni een solliciatie gesprek voor de zelfde functie maar dan vast. Ik zit er zoooo mee of ik moet zeggen of ik zwanger ben of niet. Want ik werk op een moeilijke groep (lichamlijk en geestelijk) Ik werk met meervoudig gehandicapten. en daar is moeilijk vervanging voor te krijgen. Mijn verstand zegt niet zeggen mijn gevoel zegt wat anders. Wat zouden jullie doen?
Moeilijke kwestie, malou... In eerste instantie denk ik dat je het moet zeggen. Een zwangerschap is, wettelijk gezien, geen reden om iemand niet aan te nemen. Maar aan de andere kant ben je nog niet zo heel lang zwanger... Wanneer zou je het normaal gesproken op je werk vertellen? Misschien moet je dat ook laten meewegen in je beslissing. Ik wens je veel sterkte toe met deze moeilijke keuze en ik ben benieuwd wat de rest van de dames hierover te zeggen heeft!! Groetjes!
Ik vondt het ook helemaal geweldig, had ik niet verwacht! Een heel leuk mutsje gekregen, en een tijdschrift en allerlei folders, en ik heb gekozen voor het boek, en ook het eet-setje is super!!
Hallo meiden, bedankt voor de lieve reacties. Hier gaat het eerst wel weer goed hoor. Gisteravond flink lopen snotteren bij vriendje en dat lucht wel op. Gisteren natuurlijk harstikke nerveus en om het kwartier naar de wc gelopen om te checken. Nog wel paar drupjes waterig bruin verloren maar daar is het bij gebleven. Heb nu wel wat lichte buikpijn, maar dat had ik in het begin ook steeds. Ga ervan uit dat dat met het groeien van de baarmoeder te maken heeft. De verloskundige heeft mij ook wel gerustgesteld moet ik zeggen. Al met al niet echt nodig om voor een spoedecho te gaan, dus ik wacht rustig af tot 19 juni, hopen dat alles goed is. bedankt allemaal! groetjes, Michelle
Sandra, wat verschrikkelijk dat je zusje is overleden tijdens je eerste zwangerschap. Jeetje, dat zal heel moeilijk geweest zijn. Ik hoop dat je van deze zwangerschap een beetje kunt genieten. Michelle, ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Gelukkig is het bruinverlies wel gestopt en heeft de verloskundige je gerust kunnen stellen. Nu aftellen naar 19 juni! Stranger, wat fijn dat je scriptie af is. Heerlijk toch? Labmuisje, je hebt lekker geshopt zeg! Mijn broeken gaan ook wel wat strakker zitten, maar ik vind het nog wat te vroeg voor zwangerschapskleding. Ik wacht nog even. O ja, ik doe trouwens al een aantal weken mee aan MvM. Ik heb ook voor het boek gekozen en omdat ik zo vroeg was met aanmelden krijg ik ook het serviesje nog. Groetjes, Lieverd
Labmuisje, dat moet een heerlijk gevoel zijn, dat je nu geen buikpijn meer hebt! Lekker hoor! Malou, da's wel moeilijk! Ik zou geloof ik ook niet weten wat ik zou doen... Je bent inderdaad nog niet lang zwanger, en normaal gesproken zou je het waarschijnlijk ook nog niet zeggen, toch? Poeh, moeilijk! Sterkte hiermee!
Even een dagje niet online en een heleboel nieuwe berichten. Leuke (zoals mensen die afstuderen en mensen die een echo hebben gehad) en minder leuke (zoals Sandra die haar zusje tijdens de vorige zwangerschap heeft verloren en Michelle met wat bloedverlies). Wat betreft solliciteren en vertellen dat je zwanger bent: Ik heb toevallig afgelopen week intern gesolliciteerd en het niet verteld. Hoewel ik al een vaste aanstelling heb, heb ik toch het risico niet genomen. Wettelijk gezien mogen ze er geen rekening mee houden, maar ik ben er niet volledig van overtuigd dat ze het niet laten meespelen. Daarnaast ben ik zo kort zwanger dat ik me niet verplicht voelde. Bovendien kan ik wel de moraalridder spelen en het vertellen, maar ik weet niet of anderen ook omgekeerd zo zouden zijn. Malou je moet natuurlijk je eigen keuze maken, maar dit is wat ik in ongeveer dezelfde situatie heb gedaan. O ja, en wat betreft vervanging, dat krijgen ze volledig vergoed, dus een goede kracht vinden die jou kan vervangen lukt heus wel. Ik doe ook mee met moeders voor moeders. Ik start vandaag, maar zie er wel een beetje tegenop. Ben zo misselijk en het is ook anders nu ik al een kind in huis heb. Maar goed, het is een relatief kleine moeite. Ik moet weer even verder met werk. Wilde even iets anders doen, omdat ik me zo lamlendig voel... , maar moet nu toch echt weer verder!!
Ik ben op 30 januari uitgerekend! Wat leuk zeg al die januari mama's! Ik denk dat het nog wel drukker zal worden, waarschijnlijk zijn de meeste er pas achter. Ik weet het nu tien dagen ofzo. Woon trouwens in Amsterdam, ben 26 jaar en heb een lieve vriend en al een dochtertje van 5 jaar oud. Groetjes, Martha.
Gefeliciteerd en welkom, denk dat de meeste die nu zwanger worden net in februari komen want jij zit ook nog maar net in januari. Kzou zeggen klets lekker mee en geniet van je zwangerschap
Het serviesje krijg je standaard. je krijgt alleen een fotolijstje als je van alf 6 weken mee doet. raar dat ze dat zo aan je hebben uit gelegd Ik heb het bestekje gekozen . nu heb ik de set voor Ilmar compleet. het boek had ik de vorige x al genomen en het is een mooi boek erg handig