Ik ben dus gelukkig niet de enige die niet meer in de kleren past Ik paste van de week mijn zomer kleding en mijn rokken moest ik nu boven mijn buik vastmaken ipv op mijn buik want ze gingen niet meer dicht. Kheb wel al wat nieuwe truitjes gekocht maar met een zwangerschapsbroek of rok wacht ik mee tot mijn tweede echo
Sommige kleren zitten een beetje strakker, maar kan nog wel alles aan. Maar ik merk wel dat ik sneller uitzet als bij de eerste en ik ben bijna een kilo afgevallen.
dat doe ik ook, ff wachten tot die tweede echo. ik had bij de eerste dat het pas bij zo'n twintig weken een beetje te zien was, en nu zo'n tien weken eerder krijg ik al echt mijn kleren niet meer goed dicht. (heb ook zo'n blouse als ik die nu dicht doe voel ik me net patty brard, echt getailleerd wil echt niet meer laat staan de knoopjes bij mijn borsten
haha, en dat wil je natuurlijk niet, eruit zien als patty brard Ik zou het juist wel leuk vinden om al een beetje een buikje te krijgen, maar voorlopig merk ik nog helemaal niks. Terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap al moeite had met sommige kleding na 2 maanden. Maar goed, nu een buikje zou ook wel een beetje vroeg zijn! Mijn schoonmaakenergie is eigenlijk alweer over , dus niemand hoeft jaloers te zijn hoor! Even gezogen en gedweild, was weggehangen in de kast en toen was het weer klaar! Nu wacht me nog een heleboel was, probeer zoveel mogelijk in het weekend te doen, maar het is inmiddels zondag en moet nu de eerste nog gaan draaien. Pfff, ik ga het meteen maar doen, heb ik het maar gehad. Iedereen de (aanstaande) papa's in het zonnetje gezet vandaag??
Jaha, onze dochter heeft op de creche een lijstje geverfd en met een leuk fotootje er in was het een leuke verrassing voor pappa. Vanmorgen werden wij al om 6.20 (!!!) uur gewekt door dochterlief. Nou ja, heb haar maar even verteld dat het nog een beetje te vroeg was en dat ze zich nog maar even stil moest houden. Na even geprotesteerd te hebben heeft ze het uiteindelijk tot 6.50 uur volgehouden, vond ik wel netjes. Toen begon de dag al... En ja, ik heb vanmorgen gezogen en opgeruimd. Nu slaapt mijn lieverdje en ik ga nog maar even dweilen en een wasje draaien en vouwen. Hebben we dat ook weer gehad. Ik moet me er echt toe zetten, en dat ga ik dan ook echt doen Och en ik me toch een paar borsten, niet te geloven, erg hard en zwaar en supergevoelig (tot haast pijnlijk). Het is de laatste dagen echt meer geworden. Manlief vind het maar al te prachtig, ha ha Goed, tot later allemaal en have a nice day
Mijn 'papa' moest helaas werken. Onze dochter was ook al voor half 7 wakker en kroop tegen papa en om samen even Dora te kijken. Ik snel ontbijtje gemaakt en mee naar boven. Mijn dochter had op de creche een werkje gemaakt en we gaven nog wat cadeautjes. Onder andere (lekker burgerlijk) een fles van prenatal met 'papa's kanjer' namens de baby... Zometeen even textielstiften zoeken in huis, kunnen we nog een mooi t-shirt voor hem maken voor hij thuis komt.
Hoi meiden, Ben van het weekend een weekendje weg geweest met 17 vrienden in een huisje. Zaterdagochtend waren wij om 6 uur wakker... beschuit met muisjes voor de hele groep gemaakt en die bij het ontbijt neergezet. Super moment als al je vrienden het tegelijk horen Vandaag vaderdag gebruikt om opa in te lichten we hebben hem een speentje gegeven met opa erop. De zussen van mijn man waren er ook dus weer volop feest. Verder gaat het iets beter met de misselijkheid. Vandaag zat ik alleen onder een boom en voelde opeens iets prikken in mijn knie. Toen ik keek zat er een rode vlek met een rond zwart beest... Ik heb het eruit getrokken. Achteraf realiseerde ik me dat het een teek moet zijn geweest. Volgens mij was het ding zich net aan het ingraven maar ik heb het niet goed verwijderd... Weet iemand of ik er verstandig aan doe om naar de dokter te gaan? (of overdrijf ik nu?)
Zou ik maar doen, Caecilia Je hebt kans op de ziekte van Lyme (zit in een bepaald percentege van die teken), en wat de eventuele gevolgen zijn voor je baby, weet ik niet. Laat er a.u.b. ff naar kijken!!
Ik zou wel ff naar de dokter gaan hoor net wat sanwel zegt je hebt die kans en ik zou geen risico nemen.
Toevallig vandaag gelezen: een zwarte teek is relatief schadeloos, maar eentje met strepen op zijn rug kan je behoorlijk ziek maken. Heb je dit toevallig gezien? Ik vind het ook geen overbodige luxe om even naar de dokter te gaan. Dan weet je het maar...
Hoi!! Ik zou zeker met de teek even naar de dokter gaan. Je weet het maar nooit. Wat grappig dat een groot gedeelte de kleding al niet meer aankrijgt. Ik pas ook niet al mijn broeken meer, al gaat het 's ochtends nog wat beter dan 's avonds. 's Avonds is mijn buik echt flink opgezet. Ik heb gisteren een ontbijtje gemaakt voor mijn ventje. Ook heb ik hem 2 rompertjes en een groot spek in de letters "papa" gegeven. Hij vond het erg leuk. Ik ben nu zo moe, moe, moe. Ik denk dat ik dit weekend wat te weinig rust genomen heb en normaal gesproken heb ik de weekenden juist zo nodig om tot rust te komen. Niet echt slim van mij dus! Gr. Lieverd
Hoi meiden, Ik heb de huisarts maar even gebeld. Gezien er geen zwart stipje zit heb ik de teek volledig verwijderd. Verder moet ik opletten. Wordt de plek dik en rood, krijg ik hoofdpijn en wordt ik misselijk of komt er een kring omheen moet ik contact opnemen. Anders niet nodig. Ik heb wel op internet gelezen dat je het meeste kans hebt ziek te worden van een besmette teek nadat deze 24 uur zich heeft volgezogen. Deze heeft er hooguit 5 minuten gezeten en ik heb ook helemaal geen wondje. Waarschijnlijk ben ik super op tijd geweest. Ik ben nog niet echt gerust maar meer doen dan opletten kan ik nu niet doen...
Vanmorgen eerste echo gehad en jawel: er was duidelijk een kindje te zien met een kloppend hartje!!!!! geweldig!!! we waren lekker met z'n drietjes en het stak z'n mini-armpje al naar ons op! alleen bleek de uitgerekende datum niet te kloppen met de 3 cm. lengte: ik ben nu ineens nog maar 9 weken en 3 dagen zwanger en 19 januari uitgerekend... maar we zijn zo blij! het is nu echt!!!!!! doei!!!!!
oeh Caecilia een teek brrr... Ik zou het maar goed opletten! Ik duim voor je! Roos ik hoop dat je een mooie echo te zien krijgt!!! Ik mag 27 juni voor een echo, duurt nog even. Toch ben ik een stuk gerustgestelder nu ik het hartje al gehoord heb. Maar je weet maar nooit natuurlijk...
trouwens grappig dat er al mensen zijn die niet meer in hun kleren passen... bij mij is het opgeblazen gevoel weg sinds een paar dagen en mijn buik is weer normaal. er is eigenlijk niets te zien... hm ergens ben ik er blij mee, want we willen het pas na de echo aan de grote klok gaan hangen maar aan de andere kant: ik ben ook niet meer misselijk en er is niets te zien... zo voel ik me haast niet zwanger!!! Maar goed misschien komt het nog...