januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikaatje

Kikaatje Lid

13 apr 2006
    44
    0
    0
    Hallo allemaal!Ik ben ook in de 2e ronde zwanger geraakt. Raar he, je weet dat het ook zo snel kan, maar ik had niet het idee dat dit mij mocht overkomen. Geweldig! Ik ben heel erg moe 's avonds, lig tussen 21.30 en 22.00 uur in mijn bed. Slaap anders, veel lichter en ben paar keer om 5.00 uur wakker geweest. Verder heb ik soms wat krampjes en ook lage rugpijn. Ben (nog) niet misselijk. En heel pijnlijke en harde borsten!

2. Kikaatje

Kikaatje Lid

13 apr 2006
    44
    0
    0
    Hebben jullie trouwens al een zwangerschapsdagboek gekocht? Ik wilde eentje kopen maar kon niet echt een geschikte vinden. Steeds te weinig tekst om wat in te schrijven. Ik heb nu maar een gewoon mooi schrift met een harde kaft gekocht, maar ben nog op zoek naar een mooie 'echte'. Dus als iemand tips heeft??

3. Niet meer actief

bleh, voel me helemaal niet lekker, heb een misselijk gevoel in mijn buik, gelukkig nog niet overgegeven : - ). Nou dat wordt een lekker dagje moet nog tot 5 uur werken. Gelukkig is het dan weekend en kan ik lekker uitrusten. Ben ook heel moe. Wat een gezeur allemaal he! Heb net de Vk gebeld en mag volgende week vrijdag een afspraak maken als ik 6.5 week ben. Meteen even nagevraagd van de paracetamolletjes en deze mag je max. 3 per dag, dus ik kan weer heerlijk slapen zonder rugpijn.

Liefs van een misselijk mensje

4. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi meiden,

Wat zijn we alllemaal snel zwanger geraakt zeg? Ik vind het ook ongelofelijk hoor! Ik heb vanmorgen nog een test van clearblue gedaan om het helemaal zeker te weten en ook deze was positief. Ik ben helemaal blij!

Gr. Lieverd

5. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Gefeliciteerd hoor lieverd :D

Ik ben ook in de tweede ronde zwanger geraakt na 15 jaar de pil.
    De eerste cyclus was 42 dagen :confused: , en daarna heb ik gelijk ovulatietesten gekocht. Daardoor wist ik dat deze ronde 35 a 36 dagen werd, omdat ik mijn eisprong aan de hand van de testen kon zien. Bovendien heb ik erge buikpijn en voel ik mezelf echt gaar met de eisprong dus het kon niet missen.
    Wij noemen de kleine nu daarom ook ons paaseitje ( weekend van het pasen was mijn eisprong ) :D

Verder ben ik soms wat misselijk, wel heel erg moe en s'middags daalt steeds mijn bloedsuikerspiegel en wordt ik dus duizelig en bibberig.
    Dit had ik voordat ik testen ook al heel de week ( ik heb het normaal ook wel eens maar niet zo vaak ).
    Mijn borsten zijn wel wat gevoeliger maar nog geen drama, en s'middags krijg ik meestal een ongie gevoel in mijn buik.

He, meiden gelukkig is er weer een dag voorbij.
    Wat ben ik blij als we 12 weken zijn zeg.
    Dan wil ik ook pas een zwangerschapsdagboek gaan kopen, en nog iets leuks :D

Ik ga weer even proberen te leren, dan kan ik vanmiddag lekker in de tuin zitten.

Groetjes MB2005.

6. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi MB,

Doordat ik de vorige keer zo'n lange cyclus had en nu op dag 41 negatief had getest, had ik het helemaal niet verwacht.

Dat ongiegevoel in mijn buik, krijg ik ook aan het einde van de dag. Dan zet mijn buik ook op. 's Ochtends heb ik helemaal nergens last van. Ik ben ook nog niet misselijk of erg moe. Wel heb ik nu een slechtere conditie.

Nou, we gaan gewoon met zijn allen aftellen naar de 12 weken.

Gr. Lieverd

7. Niet meer actief

Ik tel mee!!!

8. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Hallo dames, hier effe weer een update van mij vandaag. Was nog niet misselijk toen ik opstond vanmorgen maar tegen half tien toen ik aan het werk was werd ik misselijk. Heb niet overgegeven.
    Verder heb eigenlijk nergens last van.
    Ik ga ook pas een dagboekje kopen als ik een paar weekjes verder ben.
    Hoe is het verder met iedereen?? Allemaal lekker aan het genieten van het weer natuurlijk. We hebben in iedergeval wel geluk dat we niet hoogzwanger zijn in de zomer met die hitte. Dan zitten we nog maar net op de helft! En volgend jaar rond deze tijd zijn de spruitjes een maand of vier vijf en dan kun je lekker buiten zitten met de baby in de kinderwagen. Leuke vooruitzichten toch!

9. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Oja ik heb ook veel last van pukkels! getver!!
    De vorige keer had ik daar geen last van. Toen had ik een paar dagen voor de mk veel hoofdpijn. Maar toen was ik niet misselijk en nu wel.
    Ben blij met de kwaaltjes, stom he! Ik ben eigenlijk 's avonds ook best wel moe en ik slaap ook best wel vast!

10. Niet meer actief

FIJN WEEKEND ALLEMAAL EN GENIET VAN HET MOOIE WEER! :)

11. Kikaatje

Kikaatje Lid

13 apr 2006
    44
    0
    0
    Moniekje: ik heb ook last van pukkeltjes..! Hopelijk verdwijnen ze na de eerste 3 maanden. En dat van het weer dacht ik ook al vandaag: gelukkig ben ik niet hoogzwanger als het heel erg warm is, dat lijkt me toch geen pretje!

12. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Over dat hoogzwanger zijn in de zomer heb ik ook
    zitten denken. Ik ben blij dat het niet zo is.

Ik had gisteren voor het eten echt even enorme pijnlijke menstruatie-achtige krampen. Het deed echt pijn. Toen was ik echt even bang dat het mis zou gaan.

Ik heb ook last van obstipatie momenteel. Jullie ook?

Gr. Lieverd

13. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi, ik heb ook last van obstipatie hoor en ik lijk sávonds wel een ballon door die darmen. Maar al krijg ik alle kwalen die er zijn, ik zal blijven lachen :D

Verder alles goed met iedereen?

Groetjes MB2005.

14. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi!!

Bedankt allemaal!

Hier gaat het goed, ik merk er eigenlijk weinig van nog... Alleen gevoelige borsten en af en toe een steekje hier en daar in m'n buik.

15. sim

sim Niet meer actief

hoi meiden, wat leuk dat er al weer zoveel meiden bij zijn gekomen! gezellig.
    zit hier heerlijk in de tuin, maak me af entoe wel onzeker, soms voel ik bijvoorbeeld heel duidelijk mijn borsten en soms trekt dat gevoel weer in een keer weg, hebben jullie dat ook??

16. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi, ja hoor de ene keer heb ik meer symptomen als de andere keer.
    Dat is ook normaal hoor, heb ik begrepen.

Groetjes MB2005.

17. sim

sim Niet meer actief

gelukkig maar, eigenlijk zou je dan moeten genieten hihi, maar ik heb liever dat ik niet eens er naar kan kijken zo zeer mag het wel doen, dan voel ik tenminste dat ik zwanger ben. wij gaan precies gelijk op, leuk zeg ;)

18. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi,

Ik zit lekker in de tuin een boek over zwangerschap te lezen. Erg leuk! Ik las alleen dat het hormoon dat vrijkomt tijdens ovulatie ook voor een positieve zwangerschapstest kan zorgen? Volgens mij is het een oud boek en ik geloof het niet zo erg. Weten jullie dit?

Gr. Lieverd

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Wat leuk een heel item vol januari mama's :)
    Ik weet sinds vrijdag dat we zwanger zijn. Het was geen gemakkelijke weg om hier te komen... maar met wat hulp van de medische wetenschap (lees clomid) is het nu zover!

Al maanden waren wij bezig met zwanger worden. Nu zijn we het en weet ik even niet wat ik nu moet doen.... Wat hebben jullie als eerste gedaan?

Mijn symptomen zijn...vocht vasthouden mn in mijn buik en armen. Verder ben ik sinds 3 dagen 80% van mijn wakkere tijd misselijk maar heb nog niet overgegeven. En ik slaap slecht. linker zij doet linkerborst pijn...rechts rechtter en op mijn rug wordt ik heel erg misselijk..

20. Niet meer actief

Nou, het duurde even voordat ik de januari mama's gevonden had, maar hier ben ik dan! Volgens de calculator ben ik 15 januari uitgerekend. Haha, labmuisje, stranger en caecilia, ben ik jullie toch nog stiekem achterna gekomen! De rest natuurlijk ook, maar jullie had ik al gezien in nod april en mei.

Heb met veel plezier de pagina's gelezen. Ik heb ook al een aantal dagen dat ik zoooooon onwijze honger heb dat ik er helemaal van ga bibberen als ik niet gelijk wat eet. Dat had ik nooit! En van de week tussen de middag zelfs 5 boterhammen gegeten, terwijl ik er normaal 2, maximaal 3 eet!

Ik geloof het trouwens nog niet helemaal hoor, het is zo onwerkelijk! Het is ook gek dat je nu zwanger bent, terwijl er in principe niets anders is, behalve dat er een positieve test naast me ligt...

Deel Deze Pagina