Mij lukt het niet om een foto te plaatsen, hij zegt dan steeds bestand te groot om te plaatsen. Ik kijk in ieder geval elke dag even naar mijn hummeltje op de echo en ben al helemaal verliefd.
Sanwel, voor jou dus nog even wachten. Op mijn echo van 7 weken en 4 dagen was ook erg weinig te zien hoor. We hebben het hartje horen kloppen en zagen vaag iets zitten, maar dat was het dan. Leuk ventje je zoontje. Blond haar en blauwe ogen! Leuk hoor! Marretje, wat leuk die foto. Heerlijk dat het allemaal zo goed eruit ziet. Heb je je echo ook op video? Jammer Roos dat het niet lukt. Kun je de foto niet eerst verkleinen op je pc? Misschien lukt het dan wel. Groetjes, Lieverd
Goedemorgen meiden!! Tijdje niet geweest, maar alles gaat goed, heb alleen weinig te melden en zoals jullie weten is dat geen nieuws goed nieuws! Mooie echo's allemaal weer!! De mijne staat ook weer in m'n album.
Ik kan niet wachten op mijn eerste echo! Die is 6 juli! Ik ben afgelopen week voor het eerst bij de vk geweest voor een intake, toen kwamen we erachter dat mijn moeder geboren is met een hazenlip. Nou ben ik gisteren gebeld om een afspraak te maken, bij prenatale diagnostiek, daar moet ik 7 juli naartoe! (voor een intake) Van de misselijkheid heb ik gelukkig al 3 dagen geen last, hopen dat het zo blijft! Verder is het hier druk, maandag over 2 weken trouwen we al, wat gaat de tijd toch snel! Nog maar 7 daagjes werken en dan heb ik 4 weken vakantie, ben er echt aan toe!
Ik heb hem niet op video, dat doen ze hier blijkbaar niet, helaas! Cindy, wat spannend joh, nog maar 2 weekjes!!!!!
Hoi, Wat leuk om al die echo's te zien. Persoonlijk had ik verwacht wat meer te zien (had bij mijn dochter een paar weken later pas de eerste echo). Fijn dat ik die verwachting dus nog een beetje kan bijstellen voor ik daar ben (aanstaande maandag al!) Sanwel, leuk ventje zeg, jouw zoon. En een leuke naam ook! Cindy, veel plezier met je trouwdag, vakantie en alles wat bij de wittebroodsweken hoort... Dubbel geluk, zwanger en trouwen. Lekker van genieten! Groetjes!
Hoi Mummy, dank je wel voor je leuke reactie op de foto van mijn zoon! Altijd leuk om te horen!!! En de naam Ruben hoor je gelukkig nog niet zo veel, alhoewel er steeds meer jongetjes die naam krijgen, merk ik. Ik vind het alleen zo moeilijk om hier een bijpassende nieuwe jongensnaam te verzinnen... Een meisjesnaam hebben we al, nou nog voor een jongen... Iemand nog leuke suggesties?? Groetjes maar weer!!
Ik moet zeggen dat ik je daar helaas niet bij kan helpen, we hebben al 3 meisjesnamen, nog niets definitief besloten of zo, maar nog geen enkele jongensnaam!!! Dat vinden we zoooo moeilijk! Gek is dat he?
Ja, is moeilijk, hé. Wat ik bij de eerste zo moeilijk vond, is dat jij een naam verzint waar hij/zij de rest van zijn/haar leven mee moet doen. Ik vond dat toen zo'n verantwoordelijkheid... En nu wéér. *zucht*
Wij hebben al een meidennaam, maar we zoeken nog een leuke naam met een "E" er bij Met Ilmar hebben we per ongeluk twee de zelfde voorletters gekozen. en nu willen we dat weer doen. Dus een Meid krijgt de letters E E. de tweede naam staat al vast want die had Ilmar ook gehad als hij een meid was.
Goh, wel apart om te lezen dat de meidennamen zo makkelijk zijn voor iedereen. Bij mijn dochter had ik vanaf het begin van de zwangerschap deze naam in mijn hoofd, maar koos het uiteindelijk pas in week 34 ofzo! Nu ik net zwanger was had ik weer meteen een meisjesnaam in mijn hoofd. Ondanks twijfel kan ik me voorstellen dat dit hem gaat worden. Iig vind ik meisjesnamen ook makkelijker. De jongensnaam van mijn dochter destijds vind ik nog steeds wel leuk, dus wie weet houden we die maar vast. We vinden hem tenslotte al 2,5 jaar leuk... Wie van jullie wil trouwens het geslacht weten tijdens de 20 weken echo??
Ik wil graag weten met de 20 weken echo wat het wordt. Ik ben zo nieuwsgierig.........................................
Hoi, Wij hadden ook al heel lang een meisjesnaam, maar nog geen jongensnaam. Inmiddels hebben we die wel bedacht. Ik wil niet weten wat het wordt. Ik vind de verassing heel leuk, al ben ik wel heel benieuwd! Gr. Lieverd
Ik denk dat ik het wel wil weten. Bij de bevalling van mijn dochter wist ik het niet en was ik de allereerste die het zag. Dat vond ik echt super speciaal. Toch ben ik zo nieuwsgierig deze keer dat ik er nu wel naar neig om het te weten. Ben ook wel benieuwd hoe het is om zwanger te zijn als je het wel weet. Nou eerst maar de eerste echo, het duurt nog even voor ik moet beslissen.
Hoi wij hadden de namen al toen we ook stopte met de pil maar nu is er iemand bevallen van onze collega's die dezelfde jongens naam heeft dus we zijn nu een andere jongensnaam aan het bedenken. Zelf hebben we allebei scandinavische namen dus het leek ons wel leuk om ook in die richting te gaan maarja het word er niet makkelijker op. Verder wist mijn man het zeker, hij wou weten wat voor geslacht ons krummeltje heeft maar nu hij de eerste echo heeft gezien weet hij het niet zo zeker meer. Maar goed 20 wkn duurt nog even dus tijd genoeg om te bedenken wat we gaan doen. Verder hebben we hele lieve overburen, ze hadden nog een maxi cosi over in de garage staan waar ze niets meer mee deden en ze vroegen of wij die misschien wouden hebben. Nou Graag. De stof wassen en de maxi cosi schoonmaken en hij kan zo gebruikt worden. Helemaal geweldig toch. Oke hij is iets verkleurt maar dat maakt ons niet zoveel uit. Verder niet zoveel nieuws. Groetjes labmuisje
Hallo allemaal! Vandaag voel ik me eindelijk weer een beetje mens. De hele week buikgriep gehad en verkouden en misselijk geweest. Drie kilo afgevallen! Maakte me al wat zorgen.. Geen koffie meer gedronken, dus voelde ik me supersloom! Net toch maar weer 1 kopje koffie geprobeerd, voel me meteen weer wat fitter. Wij hebben trouwens al 4 jongensnamen en nog maar 1 meisjesnaam. Ik weet zoveel leuke namen, maar die kennen we allemaal al in onze omgeving... jammer hoor. Het wordt in ieder geval een naam die bij Thijs past, dus kort maar krachtig. Verder krijgt ons kleintje als 2e naam in ieder geval Kris of Kristiaan, vernoemd naar de overleden moeder van m'n lief. Het lukt me trouwens niet om de echo te plaatsen (geen scanner) en foto's lukt ook al niet (te grote bestanden). Ik kreeg nog een leuk kadootje van m'n lief: een zwangerschapsdagboek. Dat had ik bij Thijs ook bijgehouden. Nou, dat was em weer: geniet van het lekkere weer! doei!
Nee ik wil absoluut niet weten wat het word. wil verast worden op het moment dat hij/zij gebooren word. En voor een jongen hadden we toen al heel snel de naam Ilmar.