ff een quote van 3 mei, we hadden rond die tijd afgesproken dat we elkaar nogmaals zouden feliciteren als we de befaamde 12 weken hadden gehaald, dus bij deze van harte meiden!!! hoop dat jullie net als ik ook wat rustiger in je vel zitten en meer vertrouwen terug krijgen in je lichaam
Ik moet nog even 5 daagjes wachten, maar de meiden die het hebben gehaald: Van harte gefeliciteerd!! Gr. Lieverd
ik heb ook nog 3 weken te gaan, maar voor de rest gefeliciteerd!! En wij willen ook weten wat het wordt, ik ben veels te nieuwsgierig!! En ik heb al een paar namen, maar mijn vriend heeft een heel andere smaak, dus dat gaat nog lastig worden!
Voor iedereen die op de 12 weken zit: van harte. Lastig he, om een leuke naam te bedenken en het dan ook nog eens met elkaar eens te zijn... Ik ben er enorm mee bezig, maar mijn man nog niet zo. Iedereen in zijn eigen tempo natuurlijk, maar ik zou graag willen dat hij de meest geweldige naam ineens zei en we eruit waren! Haha. Vorige keer ging de tijd ook zo dringen... bm k lmkv Dit was een berichtje voor jullie van mijn dochter! Doeg
Ik ben een beetje laat, maar wij willen wel graag weten wat het wordt. Ben veels te nieuwsgierig om af te wachten! En iedereen die de 12 weken al voorbij is: gefeliciteerd!
Morgen weer een echo!! Ik vind het zo spannend! Ik moet zo ook eens even de dokter bellen, want ik zit al een week met een enorme keelpijn. Vannacht heb ik er gewoon weinig van geslapen. Gr. Lieverd
Die keelpijn heerst heel erg Lieverd. mijn moeder heeft hem al gehad en die heeft het doorgegeven aan ons. het is na een dag of twee weer weg dus ik maak me niet al te veel zorgen er over
voor iedereen die op of over de 12 weken termijn zit: gefeliciteerd. geniet ervan om het de rest te vertellend die het nog niet weten. meisjes en jongens naam weten we al. dat is wel gemakkelijk. afgelopen vrijdag 10 weken echo gehad. ik kon kiezen inwendig of uitwendig waarbij de gynaecoloog zei dat inwendig mooiere plaatjes geeft. nou dan was de keuze duidelijk. bijzonder zeg. je ziet precies dat het een mensje is. en bewegen dat hij deed. mijn mannetje was er helemaal stil van. voor iedereen die binnenkort ook een echo heeft geniet ervan. ik wil het moment nu zo graag over doen, of dat ze ons even 5 minuten alleen hadden gelaten dat we even rustig konden genieten. maar ja, was al heel leuk om het te zien. op naar de dikke buiken!
Hai, Mag aankomende vrijdag eindelijk voor de termijn echo.. Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, en dan wordt het allemaal wat echter!! Dan besef je pas echt dat alles goed zit daarbinnen, nu is het alleen nog maar gissen.. En hopen dat het hartje klopt! Wij willen niet weten wat het wordt.. Bij onze dochter was ik er zo van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen, echt mijn hele gevoel gaf dat aan.. Zelfs de meisjesnaam was niet belangrijk, we hadden em wel maar niet echt goed over nagedacht.. En wat bleek na de marathonbevalling van bijna 40 uur?? Een dochter, ik was de koning te rijk.. Want juist omdat ik dit niet verwachte was de verrassing des te groter.. De namen hebben we in principe al, alleen is onze jongensnaam al voor onze neus weg gekaapt.. Dus daar moest een nieuwe voor bedacht worden.. Op zich heb ik ze wel in mijn hoofd, maar nu manlief nog even bewerken.. Ik ga nu in ieder geval wel heel goed over allebei de namen nadenken!! Ben wel tevreden met haar naam hoor, maar ik had er nog wel wat specialers van willen maken..
Voor iedereen die voorbij de 12 weken is gefeliciteerd, Ik lees dat veel al een meisjesnaam hebben maar geen jongensnaam wij hebben er juist wel een voor een jongen maar een meisje vind ik moeielijk
Hoe zit het trouwens met de buikjes dames?? Bij begint het al behoorlijk te groeien krijg amper nog een broek dicht en als die dicht gaat dan knelt het veels te erg. Als ik donderdagavond voor echo ben geweest en alles is goed dan ga ik vrijdag voor kleding shoppen
Dag allemaal! Iedereen die de 12 weken heeft: van harte gefeliciteerd! Nou, die buik Sanne, die komt maar niet... ik denk dat mijn riem iets minder ver aan kan halen maar daar heb je het ook wel mee gehad. Wel voelt ie anders aan, veel harder. Klintk misschien een beetje vaag maar misschien komt het mensen bekend voor? verder ben ik vrijdag wel een beetje geschrokken. Ik ben flauwgevallen in de douche! Pff gelukkig was manlief thuis die me opgeraapt heeft en de ha gebeld heeft. Ik meteen van: ahhh is de baby ok? Daar lijkt het wel op, ben niet op mijn buik gevallen maar schuin. Helemaal geen last van mijn buik, gelukkig. maar k ben dus wel op mijn hoofd gevallen, waardoor er een gat in mijn kin zit. ha was er aardig is langsgekomen om het te hechten. ik heb maar besloten om alles wat langzamer te gaan doen. En morgen hebben we de echo!!! ik ben reuze benieuwd!
dat is schrikken zeg stranger. ik heb wel dat ik het niet zo fijn meer vind om echt warm te douchen terwijl ik daarvoor altijd super warm gebruikte. succes morgen met de echo. schiet al lekker op. ik ga volgende week ook shoppen voor de eerste kleren. nu kan ik nog maar een paar broeken aan met een bloes erover om mijn buikje te verbergen. ik doe toch liever van die truitjes aan, maar ja, kan even niet.
Dat kun je wel zeggen Dorito! Ik douche nooit warm hou ik niet van dus daar kan het niet aan gelegen hebben... Succes met shoppen morgen! Lijkt me wel leuk hoor. Naar wat voor winkels ga je?
ga volgende week shoppen in future maman, hier in rdam. ziet er wel leuk uit. niet van die truttige kleding. ik dacht dat ze bij de H&M ook zwangerschapskleding hadden, maar ik ben nu alleen in winkels van hun geweest die alleen normale kleding hadden.
Lieverd, spannend je 2e echo!!!!! En ik zou inderdaad maar even bij de ha langsgaan of bellen voor je keelpijn. Is niet prettig om daar mee rond te lopen! Mijn buik is 's ochtends nog wel te doen in mijn normale kleding, maar na het middageten begint het toch echt wel te knellen, dan zit het niet lekker meer! Ik heb al 2 broeken, maar ga volgende week nog even shoppen, dan is er 5 euro uitverkoop bij de winkel waar ik deze broeken vandaan heb! Tjee Stranger, dat is niet mis, flauw vallen? Is dat je al vaker gebeurd, of nu voor het eerst? Rustig aan doen hoor! Dorito, in de H&M in de koopgoot hebben ze wel zwangerschapskleding, helemaal achterin, links van de kinderkleding. Enneh... future maman, daar heb ik dus mn broeken gekocht. Zou als ik jou was ook volgende week gaan, 5 juli. Dan hebben ze uitverkoop voor 5 euro.
Hebben jullie al wel eens aan het internet gedacht?? Ik heb vorige week twee hele leuke broeken van marktplaats, wel tweede hands maar nog als nieuw.. Zo kun je ook lekker goedkoop aan je spulletjes komen.. Het is eerst een beetje een raar idee om spullen van iemand anders te kopen.. Maar ook van vriendinnen leen ik van alles, dat is toch eigenlijk hetzelfde.. Je stopt het even in de wasmachine en klaar is klara!! Ook op ebay kun je leuke spijkerbroeken kopen voor weinig geld.. En heb een hele leuke korte broek gescoord bij mom2b.nl...
Ik wil jullie nog veel plezier op dit forum wensen. Helaas moet ik sinds vandaag verhuizen naar het miskraam forum. Ik hoop niet dat ik jullie hiermee angstig maak, maar wilde ook niet zomaar niks meer van me laten horen. Nog een hele fijne zwangerschap gewenst, een goede bevalling en daarna natuurlijk een wolk van een kindje... Veel liefs, mummy
Jeetje, Mummy wat erg. Heel veel sterkte! Ik denk aan je. Stranger, heftig dat flauwvallen. Vervelend hoor! Ik hou inderdaad ook niet meer van zo warm douchen sinds ik zwanger ben. Raar hè? Mijn buikje begint trouwens ook echt te groeien. Als alles goed is op de echo morgen, ga ik binnenkort ook maar eens wat zwangerschapskleding inslaan. Ik heb zo'n zin in morgen. Hebben jullie trouwens ook meer last van lichaamshaar? Mijn buik zit vol met haartjes en ik moet ook mijn bikinilijn en oksels en benen veel vaker scheren dan voorheen. Herkent iemand dit? Gr. Lieverd