Dankjewel Ben hier en daar eens aan t lezen.. veel informatie zeg!!! Hebben jullie ook ervaring met Pendelen? Ik ben er ontiegelijk in geinteresseerd..
ervaring kan je het niet noemen. Ik heb wel gependeld, maar alleen voor mezelf en 1 keertje voor een vriendin. Het is wel uitgekomen, maar dat kan natuurlijk toeval zijn..... Ik weet eerlijk gezegd niet of er hier meiden zijn die wel "serieus" gependeld hebben.
Dat vroeg ik me ook af.. Niet om hun de grond in te duwen. Ik heb zelf ook gependeld en een vriendin bij me vorige zwangerschap voor mij. Toen kwam het wel uit. Maar nu... Tja hoe zal ik het zeggen.. de ene keer is het jongen en dan is het weer meisje? Beetje vaagjes.
Ik bedoelde het eigenlijk meer letterlijk. Van de NOD forums uit zijn hier natuurlijk meiden naar toe gegaan, maar ik weet niet meer of degenen die daar pendelden nu hier zitten of niet. Ik heb eigenliljk nog niet geprobeerd te pendelen of het een jongen of een meisje is.... Heb jij al een echo gehad en alles?
Ja, ik heb een echo gehad met 9 weken en dinsdag heb ik weer afspraak bij de verloskundige en dan horen we het hartje voor het eerst Vind het echt heel erg spannend!!! En jij? Al een echo gehad of??? Ik ga trouwens pas na dinsdag me kraamzorg aanvragen en aanmelden voor pretecho. (voor me geruststelling)
Ik heb een echo gehad, en het hartje al gehoord! Geweldig joh! Alleen voor de echo: omdat er iets niet helemaal goed was met de navelstreng, was er een risico dat het kindje ziek zou kunnen zijn. Daarom heb ik aanstaande maandag een extra echo, in het ziekenhuis bij de gyn om hier nog een keer naar te laten kijken. Dus je snapt... ben ietwat nerveus zeg maar... Maar goed, tot maandag is het afwachten! Ik heb hem gelukkig wel 's ochtends al, dus ik hoef niet heel de maandag af te wachten!
Oei, dat klinkt eng! Hopelijk hebben ze zich vergist bij de vorige echo! en gelukkig dat het al vroeg is en als het goed nieuws is.. kan je de rest van de dag lekker genieten!!!!
Ik hoop dus ook dat het allemaal meevalt. Op zich kon de navelstreng er best zo uitzien qua lengte van zwangerschap op dat moment, maar omdat dat mens wat de echo deed (niet de verloskundige) zo raar deed, ben ik alleen maar nerveuzer geworden. Dus tja, het is gewoon een kwestie van afwachten. Heb jij verder nog ergens last van?
Pfft, ze zouden alleen ervaren mensen de echo moeten laten doen!! Veel te moeilijk voor zwangere vrouwen (qua stress etc he ) Ik ben vanaf 9 weken tot nu toe heel erg misselijk en kon niets meer binnenhouden. Maar nu heb ik sinds paar dagen medicijnen gekregen van me huisarts en nu gaat het steeds beter! En jij?
Gelukkig maar dat het nu minder wordt joh! Bij elkaar ben ik denk ik maar een week of 2 misselijk geweest. En dat vond ik al erg zat, dus ik voel met je mee!!! Verder op dit moment gelukkig weinig last. Alleen heeeeel erg snel moe. En als ik maar iets doe in huis of zo, word ik ook heel snel misselijk. Niet om over te geven of zo, maar helemaal niet lekker. Maar goed, ik mag echt niet klagen, er zijn er die het veeeeel erger hebben!
ik ken het, als ik iets doe in huis.. pfft dan lig ik 2 uur echt plat op de bank en kan ik niets meer doen. erg lastig aangezien ik nog een kind van 1 jaar hier heb lopen. Bij me vorige zwangerschap was het anders.. niet vaak misselijk. 2x overgeven en veel moe. NU is het enkel die misselijkheid en overgeven zo hinderlijk. Verder ga ik best zingend door de zwangerschap heen.
Dat ben ik helemaal met je eens Resultaat kunnen we zien in Januari Wat verlang ik nu al naar die tijd zeg! *inlove*
Zeker weten! Het is de eerste bij ons, dus ik kan me er echt nog niets bij voorstellen zeg!!! Een wonder, dat is het!
Hoe gaat het hier eigenlijk precies toe met aantal pagina's die een topic heeft? Gaat hij dan op gegeven moment opslot en moet er een nieuwe aangemaakt worden? Dit omdat we al op pagina 99 zitten?????
Het is zeer zeker een wonder!!! Leven naar iedere afspraakje bij de verloskundige of iedere echo. en dan op gegeven moment gaan nadenken hoe je de babykamer wilt inrichten etc etc.. Heerlijk vind ik dat!
Begint jou buik ook al beetje te groeien? Ik heb nu al positiekleding aan en me buikje begint al een kleine bobbeltje te vertonen.