januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

hee meiden, hier ook nog steeds een oververhitte zwangere. het koelt hier ook maar niet af in huis, 's avonds is het buiten wel lekker, maar tegen die tijd ben ik er aan toe om onderuit gezakt op de bank te hangen, met een waaier voor me en achter me. dus niet meer om rechtop buiten te zitten. bak koud water voor mijn voeten in te doen af en toe, bah, zomer is leuk en ik wou dat het warmer was dan vorig jaar, maar dit vind ik echt noodweer.

@caecilia, als je op album klikt kom je in iemands persoonlijke fotoalbum ;)

ik ga straks ook ff wat foto's erbij zetten!

2. sim

sim Niet meer actief

zo, van mij staan ze er ook in, en nu maar groeien met die buikkies!
    trouwens die van 16 week is tegen een donkere achtergrond da's wel jammer, volgende sessie doen we tegen een witte achtergrond :)

3. Michelle

Michelle Actief lid

20 mei 2006
    101
    0
    0
    leuke foto's allemaal. Ik denk dat ik ook maar eens ga beginnen met regelmatig een fotootje maken. Je begint het verschil nu inmiddels wel te zien.
    Hier nog steeds bloedjeheet.. op mijn werkplek is het 28 graden, gewoon niet te doen!
    Vanavond eerst maar eens weer lekker zwemmen bij de plas bij ons in de buurt.
    groetjes, Michelle

4. Niet meer actief

Onderaan elk bericht staan een paar vakjes, waaronder ook 1 met "album".

5. Niet meer actief

O ja, Caecillia, als je in een eigen berichtje op jouw album klikt, dan krijg je je (lege) fotoalbum te zien. Onderaan de teksten staat een blokje, "upload plaatje". Als je daar op klikt kun je een foto aan je eigen album toevoegen.

Succes!

6. Niet meer actief

Misschien nog wel leuk om te vergelijken. Ik heb ook een foto geplaatst van m'n op een na laatste zwangerschapsdag van mijn dochter. Toen was ik 42 weken. Ik heb zo'n gevoel dat ik nu wat dikker ga worden. Misschien valt het mee. Maakt mij in ieder geval niets uit!

7. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi meiden!

Het is inderdaad weer knap warm vandaag.

Ik zou eigenlijk morgen de echo hebben, maar de vk belde dat het niet kon doorgaan morgen. Het moest verzet worden en dat is dus vandaag geworden. Het was echt geweldig.

Het kindje spartelde en bewoog met de armpjes. Zo lief! Ik kreeg er deze keer tranen van in mijn ogen. Zo mooi was het. Ze heeft een heleboel kunnen laten zien. We zagen het neusje, de handjes, de voetjes, het maagje, de blaas, de beentjes, de armpjes. Het was echt heel mooi! Ze heeft ook een voetje opgemeten en die was 1,8 cm. En dan te bedenken dat het hele kindje bij de eerste echo nog niet eens 1,8 cm was. Het totale kindje is nu zo'n 15 a 16 cm. Jeetje, wat gaat het hard. Ik ben helemaal gelukkig vandaag!

Ik zal wat foto's van vandaag in mijn album zetten. Ook zet ik de foto in mijn album van de klamboe die we hebben gekocht.

We hebben van de week trouwens ook nog een badje, een aankleedkussen, een verzorginstas, lakensetje voor de wandelwagen, laken en deken voor het ledikant, verzorgingstas, aankleedkussenhoes en een stuk of 24 hydrofiele luiers gekocht. Heerlijk dat shoppen!!

Gr. Lieverd

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Leuke klamboe Lieverd.
    Ik ben op zoek naar 1tje in het groen...maar de enige die ik tot nu toe heb gezien die ik mooi vond was 100 euro! Vond ik toch wel een beetje te veel... Waar heb je deze vandaan?

9. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    @ Lieverd: wat leuk om te zien he, al dat bewegen!

@ Marretje: heel veel succes woensdag!!!

@ Roos: mooie kinderwagen!

En voor iedereen en alles wat ik gemist heb hier en daar: wat leuk zeg iedereen is bezig met de baby-uitzet. Ik ben me nu ook aan het orienteren. We hebben nog niet veel geld dus er zal veel 2e hands gescoord worden, maar dat kost wel wat tijd want we zijn wel kritisch,. Het moet er nog wel mooi uitzien en wat belangrijk is: veilig zijn. Maar de kinderwagen is binnen!!! yeah een stevige vierwieler. Wij zijn van die wandeltypes, over de heide en door het bos enzo en dan is een driewieler minder geschikt.

Verder heb ik het gevoel sinds gisteravond dat ik aan het exploderen ben. Tot nu toe kan ik al mijn kleren nog aan maar als dit zo doorzet mag ik flink gaan shoppen. Doet wel een beetje pijn maar ja het is ook wel leuk.

Nu reageren mensen nog met :confused: als ik zeg dat ik al 16 weken zwanger ben... Komt ook omdat een kennis 18 weken is maar een buik heeft die 2x zo groot is als de mijne ;) .

10. Niet meer actief

Stranger, ik heb ook het gevoel dat mijn buik de laatste week ontzettend is gegroeid. Pas nu echt helemaal niks meer van mijn oude broeken aan. Ik ben nu in totaal 2 kilo aangekomen dus dat valt volgens mij wel mee. Mijn borsten zijn nog niet echt gegroeid, maar zie nu wel hele duidelijk blauwe aders, niet echt mooi hoor.
    Je hebt ook harstikke leuke 2handse dingen, heb je al op marktplaats gekeken, daar staat heel veel op!

11. Michelle

Michelle Actief lid

20 mei 2006
    101
    0
    0
    Ik voel me vandaag weer helemaal zwanger! heerlijk :D Vanochtend voor de 2e controle naar de vk geweest en alles was helemaal goed! Kindje lag halverwege de navel en liet het hartje goed horen. Het was de eerste keer dat mijn vriend het hartje hoorde, dus dat ontroerde hem wel.
    Resultaten van het bloedonderzoek waren ook binnen en waren keurig. Suiker laag en ijzer hoog. En bloeddruk was ook prachtig stabiel. Ik heb dus weer helemaal heppy.
    't is toch steeds wel weer een geruststelling om even het hartje te horen, helemaal omdat ik soms gewoon vergeet dat ik zwanger ben en het dan ook net lijkt of het allemaal een droom is. Maar nu ben ik weer met de voetjes op de aarde en ga ik helemaal los aan het babyshoppen!

groetjes, Michelle

12. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Fijn Michelle!!! Leuk he om het weer te horen maakt het meteen een stukje echter..

@ Roos: ja idd ik struin marktplaats regelmatig af. Onze kinderwagen ehbben we daar ook gescoord...

13. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Hallo allemaal!
    Zo dat is lang geleden dat ik een berichtje heb gedaan hierzo maar dat heb ik soms dat ik een paar weken gewoon geen zin heb om online te zijn en het is ook veel te warm nu.
    Hier gaat alles goed, vanmiddag ben ik voor de derde keer bij de VK geweest en mijn bloedonderzoek was ook uitstekend. ik ben o positief. het hartje heb ik natuurlijk ook even gehoord. Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt bij babywatch voor een pretecho. Deze doe ik met 20 weken en dat gaat mijn man ook mee want die was er de eerste keer niet bij. Spannend hoor!

14. Niet meer actief

Heb vanochtend ook een afspraak gemaakt voor een pretecho. Ik doe deze op 25 september, dan ben ik 25 weken en neem dan een 3d-Echo. En natuurlijk heb ik 15 augustus a.s. de 20 weken echo!

15. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ha meiden ik ben er een tijdje niet ik vertrek morgen voor 2 weken naar kreta op vakantie.

Mijn echo vanmorgen was prima alles zag er goed uit.

Tot over 2 weken

Groetjes Sanne

16. Niet meer actief

Sim, jouw buik ziet er ook goed uit!

Lieverd, leuke foto's allemaal!

Stranger, dank je wel...

Goede berichten allemaal, bij de vk, gelukkig maar!

Sanne, fijne vakantie!

Ikzelf ga morgen weer naar de gyn, voor die controle met de navelstreng. Ik hoop morgen toch wel te horen dat het allemaal goed is hoor! Dan kan ik eindelijk ook me helemaal overgeven aan de roze wolk!

17. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Sanne, fijne vakantie!

Ceacilia, de klamboe hebben we bij Babyplanet gekocht in Oud Gastel voor 59,95. Vond ik reuze meevallen die prijs.

Vandaag trouwens weer naar de verloskundige geweest. Alles was goed; bloeddruk, bloeduitslagen, groei van de baarmoeder (halverwege de navel en schaambeen). Ook weet ik nu eindelijk wat voor bloedgroep ik heb, A-positief.

Nou, ik heb verder weinig te melden.

Groetjes,
    Lieverd

18. Niet meer actief

Sanne, hele fijne vakantie, mooi weer, geniet er van!

Marretje, succes morgen bij de verloskundige, hopelijk alles nu zeker weten in orde!

Michelle, lekker hè, dat je je zo lekker zwanger voelt. Ik net zo, op bepaalde klachtjes na, voel me ook echt zwanger. Ook voel ik de beeb nu echt bewegen.

Roos, stranger, een buikexplosie maak ik ook door. Het is zo herkenbaar dat jullie dat ook voelen. Heel grappig!

Groetjes babietje

19. sim

sim Niet meer actief

goede morgen meiden!
    @sanne, hele fijne vakantie!

het is nu even lekker koel hier dus ik dacht ik ga lekker met mijn man eraf, ff koffie drinken als hij naar werk gaat even forummen en dan iets bedenken voor weer een warme dag! :(

wat is iets om te doen (heb trouwens vandaag ff geen auto) maar de vakantie is nog maar net begonnen en ze verveelt zich nu al af en toe, moet eerlijk bekennen ik ook, door de warmte.

wat hebben veel van jullie al mooie dingen geshopt! ik heb er ook helemaal zin in, mijn man heeft volgende week vakantie dus ik denk dat we dan ook een dagje gaan rondkijken!

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Eindelijk ook een album aangemaakt :)
    Echo is al van een paar weken gelden (9,5 weken) maar zo schattig onze kleine lijkt wel een teddybeer!

Deel Deze Pagina