Marretje, succes vandaag bij de gyn. Laat je ons even weten als je bent geweest. Caecilia, het lijkt inderdaad net een klein beertje. Lief joh. Hij zal nu wel al een heel stuk gegroeid zijn.
Hallo Dames Hier alles goed. Heb nog wel wat last van de warmte maarja als het goed is word het volgende week weer wat minder. Ik heb afgelopen 2 dagen nachtdiensten gedraaid en wonderbaarlijk gaat alles prima, in princiepe hoef ik ze niet meer te draaien, maar denk dat als alles nog goed gaat dat ik ze gewoon blijf draaien. Waarom dan niet. Ik heb via martplaats 2 positiebadpakken gescoord. Lekker voor straks op vakantie. Kan dan toch mijn eigen badpak niet meer aan en mijn bikinie ook niet meer. Kan ik lekker zwemmen straks. Wij kijken ook regelmatig op marktplaats voor een kinderwagen maar volgens mijn man moeten we nog even daarmee wachten want wie weet komen de opa's en oma's wel met iets over de brug dat ze wat willen geven. mmmmm en ik had net zo'n mooie gezien. Verder hebben we van oude kennissen een tubbytub gekregen. Dus die hoeven we ook niet meer te halen. En mijn familie wieg is vrij en die krijgen we ook. Dan is onze krummel de 5de generatie die er in ligt. De wieg is al meer dan 100 jaar oud. Hij is van staal en kan dus zo opnieuw bekleed worden. Mijn moeder gaat hem voor me bekleden als we samen op stof uit zijn geweest. Nou verder hier geen nieuws meer. Groetjes labmuisje ps jullie moeten de groetjes hebben van sanwel.
Iedereen is druk of te warm om achter de PC te zitten. Voor alle nachtelijke forumlezers, welterusten straks en geniet nog even van het warme weer Volgende week wordt het vast een stuk koeler. Hier alles OK, geen bijzonderheden. Morgen nog één dagje werken en dan VAKANTIE, JOEPIE Tot later!
he babietje: lavst goede vakantie. ik vind de koelte wel lekker hoor. het gaat hier nu onweren. ik krijg al een behoorlijke buik, voel me met name 's avonds soms wel opgeblazen dat het allemaal niet zo mee wil rekken. hebben jullie dat ook?
@Dorito, ik herken dat helemaal! Gisteravond had ik echt geen puf meer terwijl mijn vriend druk de auto voor de vakantie aan het inpakken is. Ik stond maar een beetje met mijn bolle buik tegen de muur geleund, heb echt het gevoel dat ik uit elkaar knap. Vriendje zegt dat ik nu, en dan vooral 's avonds, echt een enorm zwangere buik heb. Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet erg hoor. Men begint eindelijk te zien dat ik zwanger ben, en niet gewoon dik. Heb vanmiddag nog een leuke driekwart spijkerbroek en een zwart/wit wikkelvestje gescoord bij de Promiss. Daarin staat zo'n bol buikje helemaal mooi! Voorlopig even mijn laatste berichtje hier. Ik vertrek voor een weekje naar Rome (34 graden, pfff). Maar het wordt vast wel erg leuk! groetjes en veel plezier met de bollende buikjes! Michelle
Nou een hele fijne vakantie Michelle, geniet ervan en tot volgende week. Ik moet nog ehhhhmmmmm 6 weken werken !!!!
Nou marretje je laat ons wel in spanning!!! Hoe is het gegaan? hiero is alles wel goed, ik heb vandaag voor het eerst een positiebroek aangetrokken want het gaat niet meer. En dat een paar dagen tijd... . verder is dit mijn laatste berichtje voorlopig. Maandag gaan we voor 2 weken op vakantie naar Bretagne :-D> Dus iedereen heel veel succes de komende weken en tot later!
OOOH gaat iedereen hier op vakantie, dat wordt gezellig hier. In ieder geval jij ook een fijne vakantie! Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Marretje gaat!
Voor alle meiden die op vakantie gaan: Fijne vakantie!!!! Zelf ga ik maandag, dus dan ben ik hier in ieder geval ook even 2 weken niet te zien. Marretje, hoe is het gegaan? Gr. Lieverd
nou ik blijf nog wel even hoor ik ga pas eind augustus. En ja marretje laat ons wel heel erg in spanning zitten. Meestal zeggen ze geen nieuws is goed nieuws maar spannend is het wel. Ik zelf heb vandaag een off-dag. Mijn buik doet zeer en alles staat weer strak, het zal toch niet zo zijn dat ik nu weer een groeisput krijg he. Ik heb mijn kleine krummel vandaag wel goed gevoeld. Merk dat de ruimte voor hem/haar wat minder word en dat hij/zij sterker word. Ik ga stoppen en lekker douche en dan naar bed. Ja zo vroeg al lekker liggen met een kussen onder mijn buik voor de steun anders hangt hij zo als ik op me zij lig. Groetjes labmuisje
Nou fijn dan ben ik niet de enigste! Leuk dat je hem al zo goed voelt Labmuisje. Ik voel volgens mij nog helemaal niks. Af en toe een borreltje / kriebeltje, maar dan denk ik dat dat net zo goed mijn darmen kunnen zijn. Nog maar even afwachten. Misschien als ik het dadelijk zeker weet dat ik hem voel, ik misschien toch al veel eerder dat gevoel heb gehad. Nog niemand afspraken voor de 20 weken echo gemaakt, of doen jullie dat niet???
Hoi, Mijn buik was vanavond ook even heel strak en voor mijn gevoel heel hard. Slapen gaat overigens nog gewoon goed bij mij. Daar heb ik geen kussentjes bij nodig. Wij hebben net de echo met 16 weken gehad en laten er nu nog eentje maken bij ongeveer 22 weken. De afspraak daarvoor moeten we nog maken. Dat doen we na de vakantie wel. Net een BBQ gehad op het werk van mijn man. Ik heb alleen maar 2 kipsaté's op en meer niet. Ben niet zo dol op vlees. Gr. Lieverd
zo meiden, daar ben ik ook weer... Mn internet had er de afgelopen dagen even geen zin in, dus vandaar dat ik jullie zo lang heb moeten laten wachten! Alles was gelukkig goed bij de gyn!!!! Hij zag wederom niets wat er niet hoorde te zitten! Ik was zoooo gelukkig (nog steeds hoor!) Verder hier alles goed, vooral 's avonds heb ik ook "last" van mn buik. Niet echt last, maar hij is dan behoorlijk aanwezig! Volgende afspraak is al door de gyn gemaakt, wel een afspraak voor bij de echoscopiste van het ziekenhuis, uit mn hoofd 6 september of zo. Dan ben ik 21,5 week. Ik wil ook nog een afspraak maken voor een pretecho, dan nemen ze toch meer tijd voor je. Enig idee hoe lang van tevoren je daarvoor moet bellen?
Meiden, dit is mijn laatste berichtje voor de vakantie. Morgen vertrekken we en vandaag hebben we nog even een drukke dag voor de boeg. Marretje, fijn dat alles goed was. Nu kunnen we lekker met zijn allen onbezorgd genieten. Tot over een ruime twee weken! Gr. Lieverd
Fijne vakantie Lieverd! Ik moet nog twee weekjes en dan heb ik ook eindelijk vakantie. Blijf wel lekker thuis waarschijnlijk en als we nog weg gaan dan wordt het binnen nederland. Sinds vrijdag kan ik de baby voelen echt helemaal geweldig. Vrijdag en zaterdag heb ik hem/haar echt duidelijk gevoeld, vandaag nog niet. Maar het is in het begin ook normaal dat je nog niet elke dag iets voelt. Toch ben ik wel af en toe voorzichtig een beetje aan het duwen om te kijken of ik een reactie krijg. Ben blij dat het een beetje afkoelt buiten (en binnen), ik had er de laatste dagen ook echt een beetje last van. Kunnen we weer een beetje bijkomen met z'n allen.
he maretje, dat is goed nieuws. voor de pretecho kun je het beste iets van 3 weken vantevoren bellen als je echt nog wat keuze wat tijden wil hebben. spannend die echo met 21,5 week. willen jullie weten wat het wordt? wat leuk over alle buiken, en dat jullie al wat voelen. ik wete niet zo goed of ik wat voel. het voelt als kleine plopjes als ik zit of lig. heb het idee dat het de kleine is, maar zal het niet wat vroeg zijn met 15 weken? het is onze eerste. toch eens wat beter op letten. en dan alle verhalen van de vakantiegangers. geniet er lekker van!