januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    Ik ben tot op heden nog niet aangekomen dus dat scheelt. Vocht hou ik wel makkelijk vast. Maarja dat is een familietrekje.

Verder geen byzonderheden.

Ik ga nu proberen de foto's van het toestel op de computer te krijgen. en als dat lukt dan ook hier natuurlijk. Groetjes labmuisje

2. Niet meer actief

Labmuisje, als jij makkelijk vocht vasthoudt, dan zal je daar tegen het einde van de ZW wel last van krijgen. Ik heb ook best snel dikke vingers en voeten. Toen ik hoogzwanger van mijn dochter was, was ik net een olifant. Gelukkig had ik er geen last van in de vorm van pijn of jeuk.

3. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik heb geen weegschaal thuis maar ik ben denk ik ongeveer 2 kilo aangekomen tot nu toe. Mijn buik begint nu wel op te vallen, en dat is wel leuk omdat mensen het nu aan je zien :) Als ik lig zie je een klein buikje, als ik sta zie je het beter.
    Echt gevoeld heb ik de baby nog niet. Soms twijfel ik wel of ik iets voel ;)

4. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    ach ja we zien het vanzelf wel. Slaap eigenlijkaltijd al met de beentjes de lucht in alleen mag ik nu geen vocht tabletje gebruiken al het heel erg is. Dat is wel eens wat lastiger, het duurt dan langer voor het allemaal weer weg is.

Ik heb ook 3 nieuwe foto's in me album gezet. 1 van mijn buik met 14 weken en 1 van mijn buik vanochtend. En een stoere foto. hihihihi.

Groetjes labmuisje

5. Niet meer actief

Je buik groeit goed, labmuisje!! Mooi, joh!
    Had je mijn foto ook al gezien??? En hoe was je F16-dag?? Gaaf, zeker!!!
    Groetjes!

6. Niet meer actief

:D Wauw, mooie foto's hoor! Ik zal ook eens even weer een fotootje maken, is alweer 4 weken geleden. Ook wel leuk voor m'n ZW-dagboek!

7. Niet meer actief

Zo'n dagboek is leuk, hé! Ik heb er ook een van mijn eerste gemaakt (moet nog wel wat laatste dingen er aan doen...), maar ik ben ook al bezig om dingen op te schrijven voor het tweede dagboek!
    Is ook leuke herinnering voor later. Voor zowel jezelf als voor je kids!!!

8. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    mijn F16 dag was geweldig.
    Stonden heel dichtbij de landingsbaan toen 1 F16 een flyover deed. Zo gaaf. Verder ook veel uitleg gekregen over de F16 dus was wel gezellig.

Sanwel even voor jouw dat je de afstand weet hoe dichtbij ik stond.
    Ik stond zeg maar bij de architect en de F16 landen bij de bloedgroepen. ZO GAAF.
    ps ben morgen weer op het werk.

Groetjes labmuisje

9. Niet meer actief

Wat gaaf, labmuisje!!! Morgen ben ik er ook weer, dus als er tijd is, wil ik er alles van horen!!
    Groetjes!!

10. Niet meer actief

Sanwel en Labmuisje, zijn jullie collega's van elkaar? Ik had al eerder zoiets gelezen geloof ik. Grappig zeg!

11. Niet meer actief

We zijn idd collega's. En vriendinnen!! En tegelijk zwanger!!! Hoe mikken we het uit, hé?
    We schelen 3 weken. Met mijn eerste zwangerschap was ik de enige in mijn omgeving en nu kan ik eindelijk alles delen met iemand die ook zwanger is, heerlijk!!

12. Niet meer actief

Ben benieuwd hoe dat verder gaat babietje, met die echo! Ik zag op de site van het buro waar ik het ga doen dat ze ook kijken naar onregelmatigheden en dit dan opnemen met je verloskundige. Misschien is dat bij jou ook zo? Ben trouwens wel benieuwd naar je buik! Bij die eerste buikfoto had je al zo'n mooie buik!

Leuk, iedereen gaat binnenkort weer naar de vk/echo!!!

Labmuisje, wowwww! Wat heb jij een mooie buik zeg! Ennehh... oke, vertel, wat heb je met F16's?

Ik ben trouwens zelf vanochtend bij de huisarts geweest om te klagen :oops: over mn vermoeidheid. Ik heb een formulier meegekregen om mn hb te testen. Maar verder zei hij dat hij dacht dat het daar niet aan zou liggen. Ik moest gewoon veel rust nemen en als het op mn werk niet ging, dan maar naar huis toe.... Tja, als hij mn baas dan even belt... ;)

13. Niet meer actief

Ik heb bij nog bij 2 andere ziekenhuizen geprobeerd om een afspraak te maken voor een screenings echo. Beide houden hun deuren angstvallig dicht omdat ik niet bij hun onder behandeling ben en ze te weinig opgeleid personeel hebben. Mijn verzekeringsmaatschappij kan niet bemiddelen. Helaas pech dus. Vanavond de echostudio gebeld. Dinsdag 5 sept. kunnen we 's avonds terecht. Zij doet voor haar beroep ook screenings en zal het zeggen wanneer ze ongebruikelijke dingen tegenkomt, ze waarschuwd dan ook de verloskundige zodat die verder kan verwijzen. 100% Zekerheid heb je nooit, ook niet in het ziekenhuis bij de gynaecoloog en dus ook niet bij haar. Komt eigenlijk op hetzelfde neer. Eigenlijk is het nog leuker ook omdat het veel persoonlijker is (de benadering) en uitgebreider. Het kost 60 euro (zelfde als 2,5 jaar geleden) en we krijgen ook een DVD en foto's mee.

Heb ook nog een fotootje geplaatst!

Groetjes...

14. Niet meer actief

P.S. Ik word sinds gisteren regelmatig van het forum geknikkerd en dan krijg ik een foutmelding van Windows over de internetpagina. Hebben jullie daar ook last van of ligt het aan mijn PC?

15. Niet meer actief

Nou, gelukkig maar, dan krijg je toch eigenlijk wat je wilt, en nog meer!!!!

En wat dat eraf knikkeren betreft: ik heb dat in het begin heel vaak gehad. Ik heb toen via de "helpdesk" voor elkaar gekregen dat het niet meer gebeurt. Ik moest bij "cookies" de zwangerschapspagina eruit gooien, en daarna deed hij het weer. Als je niet weet hoe dat moet, moet je maar via extra, contact, een bericht sturen, dan helpen ze je ermee. Ik weet namelijk niet meer hoe ik dat destijds precies gedaan heb....

Enneh.. het is echt een hele mooie buik!

16. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Hier in Breda zit het amphia ziekenhuis, die hebben 3 vestigingen, 2 in Breda en 1 in Oosterhout. Voor de screeningsecho in Breda was een lange wachtlijst, eer ik daar terecht kon was ik de 20 weken al lang voorbij. Toen kon ik in Oosterhout terecht, daar was geen wachtlijst.
    Maar voor 60 euro bij zo'n echobureau heb je het ook goed denk ik! Bij een ziekenhuis moet je nog maar afwachten of je wel een beetje een persoonlijke benadering en leuke uitleg eribj krijgt, en daar zul je dat wel hebben omdat je daar ook voor betaalt ;)

17. Niet meer actief

Nou, dat denk ik dus ook. Eigenlijk niet eens zo gek dus!

18. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi meiden!!

Wat hebben jullie een mooie buikjes allemaal zeg! Ik zal binnenkort ook weer eens een nieuwe buikfoto gaan maken.

Ik heb van de week alweer geshopt voor zwangerschapskleding. Een nieuwe spijkerbroek en drie nieuwe shirtjes was het resultaat. Het gaat wel in de papieren lopen al die nieuwe kleding. Met normale kleding ging ik nogal vaak op koopjes af, maar dat lukt met zwangerschapskleding toch wat minder goed.

Ik zal volgende week ook eens gaan bellen voor de 20-weken echo. Ik moet in ieder geval donderdag a.s. weer bij de vk zijn. Ik heb er weer zin in.

Gr. Lieverd

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Voor geodkope ZW kleding kun je altijd een mis etam opruimwinkel proberen. Deze zitten in ieder geval in Leusden en Utrecht. (op www.missetam.nl kun je onder winkels zoeken op koopjeswinkels kijken of er 1 bij je in de buurt zit) Ik heb van de week in Utrecht bijv een zw band gekocht voor 50 cent :)

20. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Dat is nog eens leuk winkelen Caecilia, helaas zit er geen bij mij in de buurt. Ik vind het zonde om veel geld uit te geven aan kleding die ik maar een paar maanden draag dus ik koop niet te veel. De dingen die ik heb die heb ik bij H&M gekocht in de opruiming, zoals 2 linnen broeken voor 15 euro (per stuk) en een jeans tuinbroek voor 20 euro.

Overigens heb ik vandaag een kinderwagen gekocht!!! De Driver Donna Twist van Happy Baby:

Deel Deze Pagina