januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goede tip, van die koopjeswinkel. Bij mij zit er niet echt eentje in de buurt. Winschoten is het dichtste bij maar nog steeds zo'n 40 km.
    Mooie kinderwagen, MarionM! Ook in die kleur? Heel leuk.

Vandaag weer een goede dag. Zo straks 3 redelijk zware boodschappentassen getild en nu last van m'n buik, niet meer doen dus. Verder alles OK!

Groetjes...

2. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ja ik heb hem in die kleur genomen, die kleur vond ik zo mooi :)
    Kijk maar uit met zulke zware tassen tillen dat je niets forceert! ;)

3. Niet meer actief

't Is inmiddels weer over hoor. Maar idd, zwaarder tillen is er niet meer bij voor mij! Ik denk dat dat voor iedereen geldt. Het is nu weer heerlijk weer en dan voel ik helemaal op en top. Als het zo door gaat ben ik zeer tevreden. Mijn griep/verkoudheid is bijna over, ik heb daar in ieder geval geen last meer van. Hopelijk voelt iedereen zich goed of beter en gaan we met z'n allen een heerlijke en onbezorgde zwangerschap tegemoet!

4. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik merk het ook wel hoor, bv vanmorgen had ik eerst de bovenverdieping gestofzuigd en gedweild en toen de trap gestofzuifd en toen beneden gestofzuigd. Dat was een beetje te veel achter elkaar want ik begon het in mijn rug te voelen. En ik ben ook sneller moe. Maar als ik dan weer even een half uurtje ga zitten voel ik me weer helemaal topfit, gek is dat, ik heb het dan gewoon nodig heel even te liggen of zitten en dan kan ik er weer tegenaan :)

5. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    ja dat tillen met zware dingen doe ikook al niet meer. Mag ook niet meer van mijn man. Als ik boodschappen heb gedaan dan tilt hij ze uit de auto. Wat een schat he. Vandaag heb ik het zelfs zo gedaan. Boodschappen na betalen weer in het karretje en dan naar de auto rijden, daar de boodschappen in de tassen stoppen en dan naar huis. Klein beetje omslachtig maar wel prettig voor de buik.

En ja wat ik met F16's heb geen idee. Vind ze gewoon schitterend. We wonen in enschede en vlakbij is dus het vliegveld waar ook de luchtmacht basis is. Sinds kort is het geen vliegbasis meer.(komen haast geen F16 meer) Vind het wel jammer normaal deden ze op maandag avond oefeningen en dat hoorde je heel goed, was ook heel gaaf om te zien. Nog een plus puntje was dat de katten dan altijd binnen bleven of heel snel binnen kwamen, die vonden het maar niets.

Groetjes labmuisje

6. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hebben jullie ook zo'n last van duizeligheid? Ik kan bijna geen trap lopen want dan draait alles en zie ik overal sterretjes. Gewoon zittend op een stoel ben ik al duizelig. Vandaag in de supermarkt maar wat extra ijzerhoudende produkten gekocht (rosivicee ferro, aardbeien etc.) als dat niet helpt toch maar even langs de vk...

7. Niet meer actief

Ja, ik ben ook snel duizelig. Als ik buk en weer overeind kom. Komt door een wat lagere bloedderuk.

8. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    nee geen last van duizeligheid. Heb vroeger altijd een lage bloeddruk gehad dus ben het wel gewend. Heb nu trouwens een hele nette bloeddruk. s'ochtends ongeveer 115-75. Heel netjes dus. Heb vroeger wel een tijd gehad dat ik als ik net wakker was ik een bloeddruk van 90-60 had, dus ben wel wat gewend.

Groetjes labmuisje

9. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik heb ook geen last van duizeligheid. Ik geloof dat de vorige keer bij de vk mijn bloeddruk 110/70 was ofzo.
    Ik ben vanmorgen gaan zwemmen, gewoon baantjes trekken en dat was me toch lekker ontspannend!!! Dit ga ik echt erin houden, minimaal 1 x per week. Ik heb de hele dag veel energie gehad en me echt lekker gevoeld :D Vanaf volgende week krij gik ook een aangepast fitnessprogramma dus dan ga ik 1 x per week zwemmen en 1 x per week fitnessen.
    Doen jullie aan sport/extra beweging?

10. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi hoi!!

Ik doe niet aan extra sport, maar ben lid geworden van de sportschool vlak voordat ik zwanger werd. Ik moet zeggen dat het naar de sportschool gaan er de laatste niet vaak van komt. Als ik volgende week weer ga werken, wil ik het weer oppakken. Volgens mij is het wel goed om een beetje conditie te houden tijdens de zwangerschap.

Hoe is het met de buikjes. Die van mij is wel lekker aan de maat aan het worden. Ik voel het kindje ook zeer regelmatig bewegen. Wel bijzonder hoor.

Ik zal nog even een buikfoto in mijn album zetten.

Groetjes,
    Lieverd

11. sim

sim Niet meer actief

hee meiden, ben een tijdje niet op dit topic geweest, altijd maar gauw ff de lounge en zwangerschap bekijken en dan alweer weg. mijn ventje had vakantie dus computer was niet meer zo vaak aan, en als ie al aan was was er veel bij te lezen... maar nu is er weer meer tijd om het bij te houden :D hoop dat alles goed gaat met jullie, ga alles ff doorlezen nu!
    vinden jullie het ook allemaal zo snel gaan! velen naderen de helft of zijn op de helft 8) lijkt nog zo kort geleden dat we elkaar feliciteerden met 12 weken!

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ben net bij de VK geweest.
    Alles was goed en buikje had een flinke groeispurt gehad zei ze. Baarmoeder komt al tot de navel.

Nog een weekje geduld hebben en dan heb ik mijn 20 weken echo :)

13. Niet meer actief

Heerlijk, die vooruitgang bij iedereen! Je kunt merken dat we allemaal wat verder in de zwangerschap zijn, het verschil in verhalen wordt kleiner. Ieredeen maakt nu ongeveer hetzelfde mee. Geweldig, toch???
    Geniet maar lekker en vooral met het vooruitzicht van een mooie echo!!
    Groetjes maar weer!

14. Michelle

Michelle Actief lid

20 mei 2006
    101
    0
    0
    Ik moet morgen weer naar de VK. Ben zo benieuwd! Heb het idee dat ik dit weekend echt een paar keer de kleine heb gevoeld. Het is net alsof een klein muisje koprolletjes maakt onder mijn navel. Soms (als ik lig) voel ik opeens ergens in mijn buik een behoorlijke druk en als ik dan voel, dan is dat plekje erg hard. Geen idee wat dat te betekenen heeft.

Nog 8 dagen te gaan tot de pretecho. Kan bijna niet wachten!

Oh ja, dit weekend hebben wij in Leer (Duitsland) een kinderwagen gekocht die we direct mee konden nemen.. de Teutonia combi jogger. Heb even een linkje met een foto geplaatst. De grap is alleen dat ie in Duitsland veel goedkoper is als in Nederland. Wij hebben er maar € 475,- voor betaald in plaats van € 649,-.

http://www.babyplus.nl/product.php?category=1&group=2&product=214

groetjes, Michelle

15. Niet meer actief

Mooie kinderwagen, Michelle! Lijkt me erg handzaam!!

16. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    Mag ik hier nog meekletsen? Ik heb een hele tijd geleden hier ook megepraat maar wegens omstandighden even niet meer en nu kwam ik het weer tegen dus ik dacht even kijken of ik nog mee kan praten met julli. Ik ben inmiddels 18 weken en 2 dagen zwanger en 20 januari uitgerekend. Groetjes Caro

17. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    oeps een beetje spraakgebrek hier en daar, sorry! Groetjes Caro

18. Niet meer actief

Tuurlijk, meid! Welkom hier! Gaat alles goed met je??

19. Niet meer actief

Gezellig hoor Carretje! Alles ok.

Ik voel mijn schat nu wel elke dag een paar keer, ook zelfs als ik nu sta.

20. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik vind het nog neit snel genoeg gaan soms :) Dan zou ik willen dat ik de kleine morgen al in mijn armen hield :D

Een paar keer dacht ik dat ik de baby voelde, een soort luchtbelletjes leek het wel. Maar dat is al weer een paar weken geleden. Nog even geduld dus!

Ik vind de kinderwagen van Michelle ook erg mooi en erg handig denk ik! Die harde plekjes in je buik zijn misschien wel de baby die je voelt michelle!

Aanstaande vrijdag naar de verloskundige en de donderdag erop de 20 weken echo.

En vandaag ben ik begonnen met de babykamer!

Deel Deze Pagina