Ik voel hem ook voornamelijk aan de rechterkant, maar af en toe ook overal hoor. Ik vind het zo gezellig. Vooral als ik lekker aan het werk ben en hij schopt zo af en toe krijg ik echt een big smile op mijn gezicht. Ze zullen we denken daar op mijn werk! Hij is het actiefst 's ochtends - en 's avonds en volgens mij vindt ie autorijden ook leuk want dan is ie ook van de partij! JOEHOE eindelijk 5 uur, ik ga lekker naar huis. Fijne avond
Gaaf joh, Lieverd! En dat het allemaal goed is, geweldig! Ik ga zaterdag voor de pretecho, dus ik weet niet of ze dan ook kijken of alles goed is, maar de week erna, donderdag uit mn hoofd, heb ik de "officiele" echo, dus dan kijken ze er in ieder geval naar, spannend hoor! Daphne en Michelle, geweldig is het he, als je het voelt! Babietje, grappig, ik heb dat ook, dat ik "het" steeds aan de linkerkant voel zitten en bewegen. Rechts voel ik er helemaal niets van! En de andere babies hebben weer een voorkeur voor rechts haha!
Dat heb ik ook, grappig dat dat zo overeen komt Verder reageert ons kleintje er heel goed op als ik of mijn man een hand op mijn buik leg. Dan duurt het heel even en dan voel je echt dat de baby er tegen aan kruipt. Zo leuk
Ik heb de kleine eergisteren ook voor het eerst gevoeld! 3 Keer achter elkaar lichte klopjes, weer geweldig om te voelen! Ik had het met de zwangerschap van Rens in de 19e week, dus nu ben ik iets eerder.
Ik heb vanochtend de 20 weken echo gehad en alles was piekfijn in orde!!! Ze hebben ook het geslacht kunnen zien en het bleek toch anders te zijn dan ze 3,5 week geleden bij de vorige echo dachten......... Maar daar hadden we al wel rekening mee gehouden omdat ze toen zo nadrukkelijk zeiden dat ze het niet helemaal goed konden zien Ze heeft alles nagekeken en alles zag er goed uit, en we hebben ook weer 3 mooie foto's meegekregen, waarvan eentje "wijdbeens"
Leuk, zeg, die echo's! Wel fijn dat je nu gezien hebt wat het wordt! Ik heb 12 september de echo, ben benieuwd hoe groot de kleine is. Mijn zoon was 58 cm bij zijn geboorte... Maar wij willen niet weten wat het wordt, we laten ons t.z.t. verrassen. Geniet er lekker van!! Groetjes!!
Hoi allemaal.... Wat leuk dat iedereen de baby gaat voelen. Die van ons voel ik vooral heel laag, bijna aan de onderkant van mn buik vind het ook helemaal gewedig en hij/zij is ook overdag het actiefste. Hoop maar dat mn man het binnekort ook kan voelen, lijkt me zo leuk voor hem Lieverd...wat fijn dat alles in orde was met de echo en wat goed dat je je kon beheersen over wat het word. Kom je trouwens nog een keer op het andere forum? Ik ga heerlijk een weekendje weg en dan hebben wij maandag de 20 weken echo ...ik tel de dagen af!! Lijkt me geweldig om de kleine weer te zien en ik hoop dat alles in orde is! Ik weet niet of ik nou wil weten wat het word...twijfel twijfel!!!!! Tot na het weekend!!! Groetjes Caro
Hoi Caro, Ik zal binnenkort weer eens op het andere forum kijken. Dit forum is zo makkelijk, omdat je iedere keer bericht krijgt als er weer een nieuw bericht is geplaatst door iemand. Zo blijf je gemakkelijker op de hoogte. Ik heb komend weekend een druk weekend, maar daarna zal ik snel weer iets proberen te posten. Fijn weekendje!!! Groetjes, Lieverd
Nou gisteravond voelde ik hem zowel wat links als rechts... tegelijk! Was zeker een vuistje en een voetje. Echt heel leuk, nou ben ik nooit alleen, haha.
Ik voelde hem/ haar gisteren ook heel goed toen ik in bed lag, khad gisteren ook best veel gedaan ( teveel eigenlijk) en dan voel ik hem savonds best goed, tis een heerlijk gevoel Nu ik over de helft ben heb ik het idee dat de dagen omvliegen, hebben jullie dat ook? De eerste weken duren zo lang en nu vind ik het zo snel gaan
ja helemaal met je eens sanne. Die eerste weken was echt aftellen om te hopen dat het goed zal gaan en nu vliegt de tijd ineens. Nu denk ik ineens: oh ja dit moeten we nog doen, dat moeten we nog regelen enz. trouwens wel heel leuk: we gaan de oude wieg van mijn ouders lenen. Wij vijven hebbben erin gelegen en mijn moeder en haar zusjes ook al. Hij moet nog wel even opnieuw bekleed worden want dat is toch echt wel een beetje versleten...
Ik ben nu echt aant aftellen tot de babykamer er is zodat ik met de aankleding kan beginnen, kheb er echt zin in om dat te doen, en ik moet nog een hoop spulletjes kopen dus krijg de tijd nog wel om
Tijd vliegt nu zeker om. Gistere kaartjes gekocht voor de jonge gezinnenbeurs in november. Lijkt me erg leuk om heen te gaan
Goed idee, de jonggezinnenbeurs. Ben ik nog nooit geweest. Ja, de tijd gaat snel. Nu geniet ik er ook echt heel erg van. Mijn buik pronkt mooi naar voren, voel de beeb elke dag bewegen en heb weinig kwaaltjes. Nu zit ik even weer in een groeispurt en dan trekt het wat in mijn onderbuik, m.n. bij/na lichamelijke inspanning, maar dat vind ik niet zo erg. Soms jagen de hormonen door mijn lijf. Dan heb ik heel veel energie en slaap ik 's nachts onrustig of slecht. Ik zou dan zo op kunnen staan en bijv. de was gaan doen Ons nieuwe huis begint ook echt vorm te krijgen, nog een maandje, anderhalf, dan is het klaar en kunnen we verhuizen Volgende week worden de "gordijnen" (hele dunnen vitrages, zgn. in between) ingemeten en ik moet nog even rolgordijnen bestellen. De kinderkamers worden dan ook heel fleurig. Word ik helemaal gelukkig van Nou ja, geniet ze, iedereen en tot later...
Zo meiden, ben ik even lang niet hier geweest. Moest dan ook gelijk even 20 pagina's lezen. Met deze mem is alles goed, onze kleine schopt er aardig op los. Alleen als manlief zijn hand erop legt dan houdt ze spontaan op. Volgende week nog even lekker een weekje naar Kreta, en al we terug komen is als het goed is de wagen binnen. Nog een aantal weken wachten op de kamer en dan kan alles lekker uitgestald worden. (alles zit nu in bakken, en niet 1 neeee het zijn er geloof ik wel 7) We weten nu wat het is, dus leker shoppen voor kleertjes gaat ook wel lukken. Het gaat wel allemaal super snel, de weken vliegen voorbij en het is alweer september. Iedereen om ons heen bevalt in november dus dat is ook al een hele spannende maand.
We zijn vandaag voor de pretecho geweest. We weten nu wat het wordt! Ik hou het wel voor me, want mijn nichtje zit hier ook op het forum. Alles is in ieder geval goed, alles zat erop en eraan, dus dat was fijn om te horen! Ze heeft alles kunnen zien! Wel heel bijzonder hoor! We hebben een dvd meegekregen met daarop ook haar stem waarbij je dus alles hoort wat ze uitgelegd heeft aan ons. Heel mooi!!! Daarna hebben we gelijk nog wat kleertjes gekocht, nu we weten wat het wordt! Geweldig is dat, zeg.... Ik zal binnenkort even een echo scannen, dan zet ik die hier weer op, dat laat ik nog wel weten!
Leuk dat je het weet! Ik ben ook zó nieuwsgierig, maar ik moet mijn geduld bewaren tot aan de geboorte. We zijn nu bezig om het kamertje van ons zoontje io te maken. Het wordt een onderzeekamer met visjes en andere zeedieren en een visnet aan het plafond. Als het over een tijdje klaar is zal ik wat foto's plaatsen in mijn album. We zijn nu bezig met het maken van de figuurtjes (visjes, koraal, zeepaardje, inktvis, walvis, zeehond). We hebben plaatjes van internet af gehaald en vergroot uitgeprint en op figuurzaaghout overgetrokken. Nu nog een voor een uitzagen en schilderen, we hebben er al een paar af, echt leuk om te doen! Zo hebben we ook 2 jaar geleden de babykamer van Rens gemaakt met bloemetjes, bijtjes, vlinders en blaadjes in de style van Winnie de Poeh (foto's daarvan staan in mijn album). Kortom we zijn hier dus druk bezig met knutselen. Zijn er nog meer die zelf knutselen aan de babykamer?
Selmama, leuk hoor, die kamer van je zoontje! Ik ben benieuwd naar de volgende babykamer! Ik heb zelf nog niets geknutseld voor de babykamer. Mn moeder gaat nog wel wat maken, een soort van wandkleedje met zakken waarin je dan knuffels of zo kunt doen. Dat maakt ze van de stof van de gordijnen en de stof van het hemeltje, zodat dat weer bij elkaar komt. Ben benieuwd!