Hoi Selma, wat creatief! Klinkt leuk! Wij houden het meer basic. Ik ben niet zo creatief. Ik vind het al heel wat dat ik op de onderste helft van de muur verticale banen in blauw en ecru wil schilderen. Ik zit me suf te bedenken hoe ik dat aan moet gaan pakken dat dat netjes en loodrecht wordt!
Wij gaan ook redelijk crea aan de gang. In de eerste plaats gaan we geen kant en klaar kamertje kopen en ten tweede gaan we alles wat we hebben zelf overschilderen en waarschijnlijk gaan we nog iets moois voor op de deur maken. Hebben we bij onze eerste ook gedaan, hij heeft een eendenkamer en die hebben we zelf gedecoreerd met sjablonen en eenden van hout. 1 op de deur en 1 op zijn bed. Waarschijnlijk gaan we dit ook bij de tweede doen, maar dan in de vorm van een giraf. Wij hebben nl. een knuffelgiraf bij de Prenatal gekocht in de kleuren van de nieuwe babykamer... Ik zie de kamer al helemaal voor me, en volgens mij wordt het geweldig!!
Gisteren hebben we onze kinderwagen en maxi-cosi besteld. Ben helemaal blij! eindelijk Ik heb een foto in mijn album geplaatst van de wagen die het wordt! Kleur klopt ook!
Zeg wat doen jullie allemaal crea..... Nou wij hebben de kamer zo goed als klaar, alleen kunnen we nu beide haast niet meer wachten totdat het zover is.............Maar we moeten nog wel ff dus ja, groeten nicole
hihi, wij zijn ook een onderzee kamer aan het maken!! wat grappig zeg! mijn man gaat een lamp maken, een inktvis en we hebben bij ikea leuke onderzee diertjes gekocht. mijn dochter en ik hebben dit weekend onderzee diertjes van gips gemaakt en geverfd! wat leuk zeg dat nog iemand zo'n thema heeft! selma, mag ik vragen van welke site je die figuurtjes voor het zagen hebt gehaald??
He wat leuk! Wij gaan ook nog al die zeediertjes bij Ikea halen en misschien ook die meubels (moeten we even in het echt bekijken). Ze zijn ook helemaal niet duur! Ik heb de zeefiguren van deze site gehaald: http://www.preschoolcoloringbook.com/ Bij "Fish & Ocean Life" staan de zeedieren.
ja heel leuk daar! en echt niet duur, wij hebben die octopus (3,95 geloof ik) gehaald en nog een wandlampje (schelpje geloof iets van 6,00) en een dekbedovertrekje voor het ledikantje (bubbels is er in het blauw en in het roze voor 7,95 geen geld en super kwaliteit! althans zo voelt het wel aan) je hebt daar ook hele lieve visrammelaars voor zo'n 3,00 euro kon ik ook niet laten liggen hihi. en van die handige opruimnetten (ook net visnetten die aan het plafond gaan voor 2,95 in water kleuren) we zijn helemaal los gegaan haha. bedoel je die ledikanten van mammoet? die in het blauw of roze (van die serie waar ze ook stoeltjes etc van hebben?) die waren geloof ik 195,- en echt heel leuk. ik zei al tegen mijn man als we niet al hadden, had ik die graag gewild! wanneer gaan jullie? nog ff een vraagje over dat figuurzagen.. welke zaag gebruikt jouw man of jij daarvoor? zo'n handfiguurzaag of met een decoupeerzaag? heb je foto's gezien en ziet er superleuk uit!
Vandaag de 20 weken echo, spannend!! Ben echt super zenuwachtig!! En een vraagje, als ik wakker wordt voel ik dat mijn buik heel hard is, hebben jullie dat ook? En na een half uurtje is dat weer over.
ja hoor, als ik me soms iets te snel omdraai in bed of verkeerd uit bed stap.. daarna wordt het vanzelf weer zacht... inderdaad caecilia, gave kleur!!!
Cinderella: veel plezier vandaag met de echo! Is ook spannend, vond ik twee weken geleden ook. Morgen ga ik weer naar de VK voor controle, en kijk er nu elke keer zo naar uit, hebben jullie dat ook? En ja, als ik wakker word is mijn buik ook hard. Als ik dan op mijn rug draai ligt ie hoog en hard, als een soort gevulde ballon. Dit trekt dan vanzelf weg.
Ja van die serie van Mammoet, daar heb ik ook al een tafeltje en stoeltjes van. Ik weet nog niet wanneer we gaan kijken, maar in elk geval binnenkort. Ik zal ook eens kijken naar zo'n wandlampje in de vorm van een schelp, leuk! Wij gebruiken voor het figuurzagen een handzaagje speciaal voor figuurzagen en om door grote stukken hout te komen (tussen de figuren door) een decoupeerzaag, maar dat moet je wel voorzichtig doen omdat het hout snel splijt. Succes ermee en ik zie het resultaat wel!
Sanne, wij hebben begin augustus de kinderwagen gekocht, een Mutsy Urban Rider Next. Deze hebben we samen met de babykamer en andere spullen gekocht. Vanaf deze maand kunnen we de spullen in huis krijgen. Zodra we er met de kamer klaar voor zijn (behangen, schilderen) dan laten we alles bezorgen. We moeten 3 weken van te voren bellen voor de afspraak van levering ivm bezorgen en alles in elkaar zetten.
Ik heb mijn kinderwagen een firstwheels zaterdag besteld en hij komt in week 40 (dat is over 4 weekjes). Besteld bij de babydump. Die hebben een max levertijd van 8 weken op kinderwagens. Tevens krijg je een gratis autostoeltje bij je kinderwagen. Als je deze niet wil (wij wilde hem niet gezien het een onbekend merk is) krijg je de 79 euro korting op een autostoel naar keuze. Wij hebben een maxi-cosi gekozen.
Selmama, wat leuk dat je een zo'n kamertje maakt! Wij maken namelijk ook een onderwaterkamer. Dit omdat het idee voor gezinsuitbreiding vorig jaar tijdens onze duikvakantie op Bonaire is ontstaan en die sfeer willen we vasthouden. Dit weekend heb ik alles al geschilderd en inderdaad ook veel spulletjes van de Ikea gehaald. Toevallig dat zij nu ook dat thema voeren. Hier gaat verder alles goed. Soms voel ik een hele dag niks van de kleine en op een ander moment laat ie me niet met rust, zodat ik de hele nacht niet kan slapen van al het geborrel in mijn buik. Maar ik vind het wel leuk hoor, je hebt nooit meer het gevoel dat je alleen bent groetjes, Michelle
leuk michelle dat je ook dat thema doet! welke verf hebben jullie gebruikt? (wij de fris van vtwonen, hele warme kleur die goed te combineren valt met lime dus het kan, vind ik, ook voor een meisje aangezien het voor ons nog een verassing is...) die mammoet serie is echt errug leuk! die commode ook!! die staat geloof ik ook in de nieuwe catalogus.. anders kun je altijd anna vragen van de ikea site die geeft overal antwoord op interactieve helpdesk! spannend al die echo's weer, ben benieuwd!! wij hebben nog de kinderwagen waar mijn dochter ook in heeft gelegen. wou eerst nog een adapter kopen voor de easywalker, maar aan de andere kant wil ik die maxicosi niet als kinderwagen gebruiken omdat ze veel lekkerder in zo'n bakje liggen... selma, bedankt weer voor je zaagtip! ben heel benieuwd naar alle resultaten, zal binnenkort de voor en na in mijn album zetten.. ben ook heel benieuwd naar hoe iedereen de kamertjes maakt! liefs
Wij moesten ongeveer 6 weken wachten op de kinderwagen. Vanochtend weer naar de VK geweest. Alles is perfect. Buik groeit goed, ongeveer nu 2 vingers boven mijn navel. Ben nu bij elkaar 5 kilo aangekomen.
sim, wij hebben de kleur Sky van de HEMA gebruikt. Is wel wat donkerder (turquoise) geworden dan verwacht, maar wel mooi. Zelf ga ik nog met verschillen groentinten zeewier en dergelijke schilderen. Bij de Ikea heb ik een vismobiel en van die vingerpoppetjes in vorm van vissen gekocht. Deze ga ik met magneetjes of met dubbelzijdige tape op de muren maken. Verder heb ik een klamboe die ik om ga toveren tot visnet, komen dus ook wat visjes in. De meubeltjes hou ik allemaal wit, anders wordt het wel heel bont allemaal. Leuk om mee bezig te zijn hè. Wij hebben volgende week een weekje vrij en dan gaan we de hele boel afmaken groetjes, Michelle ps. iemand anders nog leuke tips voor een onderwaterkamertje?