Net getest....en een hartstikke mooie ROZE STIP (predictor, is die betrouwbaar?)! Hartstikke zwanger dus! We waren niet eens van plan om (nu al) zwanger te worden, maar 1 keer zonder en meteen raak! We zijn nog in chock ....moet even aan het idee wennen, maar we zijn er hartstikke blij mee! Gelukkig dat ik dit forum ken om het even aan iemand kwijt te kunnen!
Geleliciteerd Daphne! Stip of streep, whatever, geeft volgens mij aan dat je zwanger bent. Genieten....!! liefs, Kris
Bedankt allemaal! Ja, Natasja, ik moet inderdaad nog afstuderen. We gaan gewoon kijken hoe we dat gaan oplossen, maar daar komen we zeker uit! Wil mijn diploma echt halen, al is het misschien dan een jaar later!
Ik lees zoveel verhalen dat ik het niet meer wist. volgens mij is het makkelijk te combineren! Heel veel succes!! groetjes
Dan heb je wel een goed voorgevoel!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Geniet er maar van! Liefs, COrina
Ik had er voordat ik wist dat ik zwanger was ook al een topic over geopend bij 'symptomen' geloof ik. Toen had ik al het gevoel dat ik weleens zwanger kon zijn, wist het dus eigenlijk al heel vroeg, maar wilde mijn intuitie niet geloven!