Zo dames... bij deze dan een officieel nieuw meeting topic, Wat gaan we doen, zaterdag 11 december of zondag 16 januari... Dit waren de data met het hoogste percentage .. Het maakt mij allemaal niet uit...
ik zeg 11december! wha kan niet wachten hoor tot januari!wil wel graag weten waar want ik ga dit keer even een chauffeur regelen!!!
Hihi ik ben ook voor 11 dec, zo snel mogelijk!! ben zoooo benieuwd!! Maar januari kan ook als daar meer mensen voor zijn. Al zit je dan dus wel met meer kans op slechter weer....
Nee nog niet over gehad omdat de datum ook nog niet bekend is... maar ik gok dat het weer ergens midden NL is, diegene die het verste moeten rijden (dus verste in het noorden en zuiden) niet langer als 1.5 uur ofzo moeten rijden? Want hoe verder we naar iemand toeschuiven (of noord of zuid) hoe verder het wordt voor diegene die juist in het andere gedeelte wonen hihi. lekker vaag verhaal. Maarre, nog niet iedereen heeft zic hhier gemeld...... kom op meiden
Wat mij betreft liever in januari. Als het op zaterdag is, dan moet ik mijn werk ruilen, en het rooster is al gemaakt, dus dat wordt lastig... Zondag 15 januari kan ik sowieso!
Nou, we gaan maar weer bijhouden wie hier wel en niet zijn geweest anders krijgen we het nooit rond! Van de datumprikker even de namen gehaald, neem aan dat iedereen daar bij staat. Amanda Boomer Chantal Alies Eliesah Gwenolyn Nijnja Kleintje Lara Lindavnr Lisetje Lynette Anoniempjuh Marye Setti Kussie Vriendlief Meiden die dikgedrukt staan zijn nog niet geweest....MELDEN Geef even door of 11 december voor jou door kan gaan of niet?? Dan kunnen diegene die evt iets moeten regelen wat betreft werk enzo ook gaan kijken of dat lukt....
KUSSIEXX MELD ZICH!!!! Ik kan beide data en ik pas me aan aan de rest hoor!!! Laat maar horen!! En het liefst niet verder naar het zuiden toe dan de vorige keer, want het was echt wel een bloed end rijden!! Wie heeft nog suggesties? Ik geloof dat dat theehuis 'm nie meer word heh Ik vind alles prima, ik hoop alleen maar heeeel erg dat mijn ventje het een beetje aankan!! Liefsssss MOI!
hihi nee niet verder naar 't zuiden..als we kijken of het mogelijk is dat diegene die het verste weg wonen niet meer als uiterlijk 1.5 uur moeten rijden? En da's echt uiterlijk! Want hoe ver was het volgens de routeplanner de vorige keer voor jou kussie? Want volgens mij was het het verste voor jou, niet?
ELIESAH MELD ZICH HIHI... Mmm het maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Liever wel op zaterdag want dan kan mn vriend naar de stad daar in de buurt . Hij wil niet dat ik alleen met Taleah zo ver weg ga.. Voor mezelf maakt het niet uit, maar goed. Enne indd; WAAR?
Ohw verhip ja, dat geldt voor Arno ook; die zal er weinig aan vinden op zondag om in de stad te gaan hangen whaha. Oke, dan is mijn overduidelijke voorkeur dus in december