Januari 2008 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ProudMum, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    L78 we hebben met 7 weken een pretecho laten doen gewoon omdat ik te ongeduldig ben om te wachten tot de termijnecho...wilde gewoon een hartje zien kloppen. Het zijn idd spannende weken maar ik sta er gelukkig niet zo bij stil!

Mummy de vermoeidheid blijft wel hoor....ach ja hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Voel je je verder goed Citroentje?

En ik zag dat gup een blauwe banner heeft! LEUK!

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hmm had vanavond kip klaargemaakt..had ik zo'n zin in maar toen het klaar was heb ik het maar ver weg gezet want kon de geur echt niet hebben.....blegh...ik ken dit ook helemaal niet want met Tim had er helemaal geen last van. Gelukkig is het niet zo erg dat ik niks binnen kan houden...alles blijft er wel in dus ik mag nog niet klagen. Ik heb wel een gezonde verslaving nu...manderijnen jammie!!

Hoe is het met Joey z'n bed? al lekker in geslapen?

4. ProudMum

Fruit is altijd goed!
    Heh wat jammer dat je de geur van het vlees niet kon hebben. Ik hoop dat je dat niet vaker zal krijgen meid!

Joey ligt heerlijk in zijn nieuwe bed te slapen! Vanmiddag vond hij het heel raar en begon te huilen. Toen ben ik er even bij gaan liggen en hij was net in slaap en toen ben ik eruit gegaan. Hij heeft er 2 uur in geslapen en hij ligt er nu al sinds 20.10 zonder problemen in!

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Fijn zeg dat Joey nu zo goed slaapt. We hebben vanmiddag voor Tim ook een nieuwe kamer gekocht (bed en kast) en zo gauw ons nieuwe bed binnen is gaat we Tim ook alvast verhuizen, gaat hij ook in een groot bed!

Ach vind het niet zo erg hoor dat ik vanavond geen vlees op heb, komt ook wel weer goed zo lang ik alles binnen kan houden vind ik veel belangrijker.

6. ProudMum

Bij Ikea?
    Ben benieuwd!!!!

Persoonlijk ben ik dol op vlees, ik zou er wel van balen. Maar als je verder goed en gevarieerd eet dan moet het wel kunnen lijkt me?

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Nou bed niet bij Ikea, we hebben voor hem ook meteen een goed bed gekocht en dus gelijk een boxspring gekocht (waar we ook ons nieuwe bed hebben gekocht) dan kan hij er ook meteen tot hij het huis uit gaat mee doen.
    De kast is deze geworden..
    IKEA | Opbergmeubels | Garderobekasten | ODDA | Garderobekast

8. ProudMum

Wat een mooie kast! En idd een goede gedachte met Tim's bed. Joey's matras is 1.80 lang dus die doet er ook nog wel een tijdje mee!

9. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    L78 wat toevallig! Wat voor werk doe je? Ik houd me bezig met de uitvoering van de WWB (bijstand). En ik ben juist aan het overwegen om meer te gaan werken straks.

2 kids is inderdaad drukker, vooral 's morgens is het nog wel eens stressen wanneer ik wil douchen en ze beiden net wakker worden. Mijn man is al om half 7 de deur uit, dus moet het ook echt alleen doen.

Truus, geen sorry hoor! Alle begrip! Heb er respect voor hoe je er mee om gaat! En wat goed van Joey, gelijk al goed slapen in het grote bed.

Citroentje, zijn ze nog goed zoet de manderijnen? Dan wil ik ze ook wel weer gaan halen, had 3 x hele vieze manderijnen, dus niet meer geprobeerd sindsdien. En jammer van het vlees, ik ben ook echt een vleeseter en was blij dat ik het wel kon hebben. Leuke kast!

10. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Joya krijgt dit bed, ideaal met logeetjes straks ook

11. ProudMum

Suuz, dat is een leuk bed!!
    Zoiets heb ik vroeger ook gehad!

12. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    je kunt hem ook nog uitschuiven tot 2 persoons. dus over een paar jaar ideaal! Wil hem ook echt aankleden met allerlei leuke kussentjes enzo, echt meisjes :D

13. ProudMum

Ja ideaal he!
    O ik zie het al helemaal voor me, wat schattig!

Ik ben op babyfoonjacht, degene die we nu hebben doet het niet meer en s'nachts kunnen we echt niet zonder...

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben beleidsadviseur welzijn en zorg

Ons manneke heeft net een nieuwe kamer, slaapt nog wel in zijn ledikantje maar heeft ondertussen wel een nieuwe kast
    Bekijk bijlage 45602
    Ook vanuit de gedachte dat hij daar dan even mee kan doen.

Truus: heb je wat naars meegemaakt dat je even genoeg er van had?

15. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    En wat heb jij een hoop berichten Truus! Jeetje....

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ja deze zijn heel lekker, liep toevallig van de week langs de groenteboer en daar lagen ze buiten ook om te proeven (anders had ik ze ook niet gekocht nl) en niet eens duur, had er 15 voor €1,-!! dus maandag maar meteen weer ff terug haha

Handig bed voor Joya idd!
    Het bed van Tim is ook handig, zo lang hij nog niet zo groot is kan het bovenste matras van z'n boxspring af en heeft hij ook meteen een logeerbed!

L78 dat zijn idd ook hele handige kasten!

17. ProudMum

L78, ik loop bij de gyn omdat mijn uitstrijkjes niet goed zijn. Nadat er weefsel is afgenomen en op de kweek is gezet blijkt dat er afwijkend weefsel is aangetroffen wat later evt kanker kan worden.

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    L78, wij hebben geen vruchtbaarheidsbehandelingen gehad, alle 4 de zwschappen zijn uiteindelijk spontaan ontstaan.

Truus wat goed dat Joey meteen goed slaapt in zn nieuwe bed!!

Suuz dat is ook een mooi bed zeg! Wij zijn nog in de orienterende fase. Ze slaapt nu nog prima in het ledikant, dus we hebben nog ff

Ja Truus is onze masterklepper hahaha:D

Overigens vind ik de kasten niet erg mooi, die jullie laten zien. Is niet helemaal mijn smaak, sorry

En wat een drukte hier ineens haha, bijna net als toen ;)

19. ProudMum

Mocht wel weer tijd worden he Lex!
    Alleen ben ik wel wat selectiever in mijn info....

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja kan me voorstellen Truus

Deel Deze Pagina