Januari 2008 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ProudMum, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik ga naar bed!

Morgenochtend krijgen we bezoek, morgenmiddag gaan we zelf op bezoek! Dus ik kom tussendoor weer even spieken!

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    yep ik ben ook weg

3. ProudMum

Truste!!!

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ik ben ook weg....truste!

5. ProudMum

Goedemorgen!

Joey heeft het netjes gedaan vannacht!
    Beetje vroeg wakker maar dat is heel de week al, hij werd om 5 uur wakker en na een uurtje naast me te hebben gelegen wilde hij "uit" want hij wilde een "boodje djem"

Hopelijk slaapt hij vannacht een beetje goed want morgen krijgt hij weer buisjes

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Even een berichtje vanaf de telefoon van manlief. Ben weinig online de komende dagen, maar kom di weer bijlezen en reageren! Fijne zondag.

7. ProudMum

Tot Dinsdag L78!

8. mummy3333

mummy3333 Lid

9 nov 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    lexie: idd net zoals vroeger.
    l78: jij ook een fijne zondag
    truus: sterkte meis.
    Allemaal leuke kasten gezien.
    Hier nog een klein bed voor de kleine man.

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    L78...je hebt niet veel bij te lezen haha...

10. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    haha, nee dat valt erg mee :) toch weer rustig hier....

Ik ben net in zkh geweest voor second opinion tav de miskramen, ben nog een beetje aan het bijkomen van de emoties, vertel straks mijn verhaal wel.

11. ProudMum

Neem je tijd L78, een MK gaat je niet in de koude kleren zitten!

Zo ik heb goede zaken gedaan!
    Babykamer is gereserveerd, ik wacht alleen nog op een datum dat ze het weg komen halen.
    CombiSleeper is verkocht!
    Deryan is verkocht!
    En een PS3 spel voor een leuke prijs verkocht!

Dus de kosten van Joey's verjaardag heb ik er al uit! YESS

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    goed bezig Rox!

L78 Was een heftig gesprek begrijp ik....nou zijn mk toch wel heftig...sterkte

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Idd goed bezig Truus!

En L78 ben wel benieuwd wat er uit gekomen is uit dat gesprek.
    Maar neem je tijd hoor!

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ja, het was een heftig gesprek maar vooral omdat wij (blijkbaar) andere verwachtingen hadden. Ik post ff het verhaal wat ik gisteren op een ander forum achterliet.

"Nou, hier het verhaal.....net bij het nieuwe zkh geweest en voel me helemaal leeg, onbegrepen en heel verdrietig. Het begon goed met een echo, mijn baarmoeder en eierstokken zagen er zo mooi uit, vonden ze. En er bleek nog een follikel op springen te staan, dus nog helemaal geen verloren maand!!

Daarna moesten we wachten op de gynaecoloog.

Ik had mijn dossier van het 'oude' ziekenhuis afgegeven. Eenmaal binnen bij de gynaecoloog kregen we een koude douche. Ze had natuurlijk geen tijd gehad om dat immense dossier door te nemen, maar misschien konden we in eigen woorden vertellen wat ze voor ons zou kunnen doen. Dus ik stak van wal en vertelde van de miskramen, van ons zoontje en van de onderzoeken die al gedaan zijn in het andere ziekenhuis. Haar reactie was: dat is het protocol en dat volgen wij ook. Het was alsof we een klap in ons gezicht kregen. De tranen sprongen meteen in mijn ogen en wist ik nog even binnen te houden. Ik vertelde dat we van tevoren gevraagd hadden om een second opinion omdat het zkh zo goed aangeschreven stond en omdat we graag in een zkh met meer ervaring op dit terrein geholpen wilden worden. Ze verwees ons toen naar de herhaalde miskramen-poli van het AMC, zeker als we echt het 'onderste uit de kan zouden willen'. Ik vertelde dat dit zeker niet het geval is maar dat we gewoon graag bevestiging wilden. Ondertussen kwamen uit pure machteloosheid de tranen...en ik vertelde welke verwachting ik had van deze afspraak. Ook vertelde ik over mijn vooronderstelling van interpretatie van onderzoeksresultaten, dat de ene gyn misschien wel een andere opvatting heeft over een bepaalde waarde dan de andere gyn. Uiteindelijk draaide de gyn een beetje bij en gaf aan dat het voor ons wel vervelend was zo en bood haar excuses aan. Zij zou het dossier (er zat een a4 met samenvatting van de onderzoeken bij) 'induiken' en ons volgende week terugbellen. Getver, we voelen ons zo onbegrepen en ik ook erg verdrietig.

Ik had gewoon zo de hoop om gehoord te worden en bevestiging te krijgen. Nou niets van deze twee, echt een koude douche."

Ben ondertussen wel weer wat bijgekomen hoor! En ik heb op de pagina van de meiden met herhaalde miskramen twee zkh/klinieken door gekregen waar ze echt wat meer tijd voor je nemen en wel verder willen kijken dan hun neus lang is. Mocht het volgende week een teleurstellend telefoongesprek zijn, dan ga ik in ieder geval bellen met 1 van deze (hoewel voor ons ver weg, maar misschien kan er iets telefonisch of via email gedaan worden). Je weet het niet.

En het positieve nieuws is dat deze maand dus nog helemaal niet verloren is. Stomme ovu-testen, die hebben me toch mooi op het verkeerde been gezet!

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Pfff L78.....wat een heftige dag idd! Maar wat vreemd dat ze niet van te voren je dossier even hebben bekeken (al was het maar alleen het a4tje met de samenvatting!!!) Kan me voorstellen dat dit niet was wat je verwacht had, ik zou zelfs bij een second opinion verwachten dat sommige onderzoeken opnieuw gedaan worden en dan achteraf de resultaten met elkaar vergelijken ofzo...(maar ik weet niet hoe het werkt hoor dus zoals je leest zou ik ook met hele andere verwachtingen daar zitten...)
    Ik hoop dat je bij een van de andere zkh een beter gesprek zult hebben! Sterkte!

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ja kan me ook je "niet begrepen" gevoel heel goed voorstellen.
    Wieweet komt er toch nog iets uit voort, dat zal in dat telefoongesprek moeten blijken.
    En anders idd gewoon een van die andere adressen eens bellen en kijken wat zij kunnen en willen doen voor je.

Dikke knuf!

17. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Huh??????? Nieuw topic????? Naja oke dan hier maar weer eens wat vaker neuzen als ik weer thuis ben :D

18. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hoi januari 2008 mama's,

Ondertussen is Hazel grote zus geworden. Op 7 januari is haar zusje Maja geboren. Maja is een rustige baby, en Hazel is het al helemaal gewoon nu. Het is wel heel druk met 2 kindjes.

Citroentje, ik zie dat je ook weer zwanger bent: gefeliciteerd! Verder nog zwangere mama's hier?

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Juni gefeliciteerd met Maja!

20. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0