Gefeliciteerd, Juni! Leuk 2 meisjes! Truus ik wil ff zeggen dat het een goede set was, die grijnssmiley bij het topic. LEkker makkelijk terug te zoeken zo in de lijst van mama's :grijns
ja, en dan nog was ik dit forum weer even kwijt....maar ik heb het weer gevonden hoor! En januari is alweer bijna voorbij en al onze kindjes zijn nu 2, grappig idee. Citroentje, hoe is het met je? Het begint nu dichtbij te komen.
Juni, ook hier nog eens gefeliciteerd met jullie Maja! L78, iedereen heeft idd als het goed is zijn feestje inmiddels gevierd. Altijd wel weer een emo-momentje vind ik. Vinden jullie ook dat ze ineens heel erg veranderen? Joya gaat heel hard vooruit qua spraak, en maakt grapjes enzo. Ze lijkt nu ineens ....... echt 2. Klinkt raar misschien, maar toch is het zo
ja Suuz hier ook! Zei het vandaag nog tegen Mike. Van die lange zinnen opeens. En ze kan nu (eindelijk) ook lekker alleen spelen. Echt een fantasie opeens.....
Ik herken het ook hoor! Onze kerel gaat zo hard....soms wel iets te hard Hij kletst aan een stuk door en gaat idd ook grapjes maken, leuk! We gaan straks naar het consultatiebureau voor de 2 jaar-afspraak, ben benieuwd wat ze daar van hem vinden. Hier is het vanochtend slecht weer, sneeuw en hagel wisselen elkaar af, terwijl het gisteren een droge, zonnige dag was. Nu heeeeel grijs Zaterdag hebben we een bloemetje van het zkh gekregen met excuses, ben ik heel erg blij mee, verzacht de pijn en het verdriet weer een beetje.
L78 Da's wel heel netjes van het zkh! (al heb je er verder natuurlijk bar weinig aan helaas) Ik ben aardig aan het aftellen naar de echo...ben nu nneit echt zenuwachtig...een gevoel van het zit wel goed, maar ik denk dat dat zaterdag ochtend wel anders zal zijn. Tim gaat ook zo snel...weet precies wat hij wil en kan dat ook heel goed duidelijk maken...weet 'helaas' ook precies wat hij niet wil en maakt dat ook heel goed duidelijk EN deze grote kerel gaat vandaag voor de 1e keer naar de psz! Spannend!
Nee, niks boeiends, althans, nog niet Hier druk met voorbereidingen voor carnaval, zoveel mogelijk tijd steken we in het afbouwen van de wagen.
goedemorgen! Joey ging net door het dolle in de sneeuw! Ik ben weer eens te vroeg op mijn werk maar beter zo als vallen door de gladheid