miss frodo je moet ze niet zo laten schrikken he haha Hier gaat alles trouwens helemaal goed.. aftellen tot nr 2 komt!
Hee Truus, Lekker die pientere ventjes he? Hier net zo een hij gaat sinds twee weken nu ook naar de peuterspeelzaal, zo leuk! Meteen grote sprongen hoor. En verder nog een leuk nieuwtje: ik ben weer zwanger. Het is nog heel pril en omdat het toch al een aantal keren mis is gegaan, ga ik pas juichen als ik wat verder ben en een kloppend hartje zie. Maar stap 1 is gezet!
Goed wordt er net eentje wakker. Isis heeft heftige vorm van kma waarschijnlijk dus daarmee al aantal keer naar ka geweest maar nu neocate en dat lijkt goed te werken. En met je ventje?
Jeetje, Isis ook! Ocherme, kleine meid... Gelukkig krijgt ze nu de goede voeding! Heeft Emi ook nog last ervan? Joey heeft heel af en toe nog eczeemplekken en blijkt ook astmatisch te zijn. Met medicatie is het te doen voor hem. Verder geen last meer van kma gelukkig. Verder mogen we niet klagen, hij doet het goed en is echt altijd vrolijk, open en spontaan. Hij kletst de oren van ons hoofd!
he meiden even een reactie vanuit friesland hoe gaat het daar?? hier allemaal goed, ze worden snel groot he? jelle gaat al naar de peuterschool en vind het hier prachtig!!!!!!!! even een foto van ons gezin
He weer wat activiteit hier. Missfrodo, zag het geboortekaartje van Isis in de WIJ, mooi kaartje hoor. Isis ook al kma. Gelukkig slaat de voeding goed aan. Fokje, leuk gezinnetje. Mooi he, die taalontwikkeling. Hier gaat het ook al zo snel, iets te snel naar mijn zin. Kan er wel heel erg van genieten hoor! Met Hendrik ook alles goed? Hier gaat ook alles goed. De oudste gaat als een razende qua taalontwikkeling, en is een echte boef. Op het kdv is ze echt de gangmaker, of juist degene die altijd nog net even doorgaat als de rest eindelijk klaar is. De jongste gaat ook goed, wel veel last van eczeem, soms tot bloedens toe. Heb inmiddels al wat verschillende zalfjes gehad, maar het blijft op andere plekken terugkomen. Nu ook rond de oogjes, maar daar kan ik die zalf niet smeren zielig hoor! Iemand tips? Mum2b2, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe heette jouw kleine ook al weer? Hoe is het met de rest?
suus, jeetje wat vervelend! Hier gaat meneer in bad met Weleda en daarna smeer ik hem in met lipikar baume van la roche posay. Prijzig spul maar je doet er lang mee! Hier tobt Joey met zijn luchtwegen. Verder mogen we niet klagen!