Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Guppie, ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt...

Zat net Hart in aktie te kijken, das ook een programma die je nu niet moet kijken zeg. De tranen liepen over mn wangen en kon echt niet meer stoppen met huilen. Ben even op de babykamer gaan zitten en even flink lopen janken... Ook over dat ik helemaal niet naar het ziekenhuis wil volgende week, dus kan me helemaal voorstellen hoe jij je voelt Guppie!

2. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Het is hier weer rustig in de buik.
    Linda: ik heb hier ook een potje zitten sniffen om hart in aktie.
    Roxy: wat een schat is jouw Mike toch!
    Guppie: sterkte meis
    Vivian: gecondoleerd.
    Marieke: goed nieuws!

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Guppie, ik hoop echt dat jij overmorgen word ingeleid!

Linda, hier bewust geen hart in aktie gekeken.

Heb vanmorgen lekker een voetenbadje genomen en een gezichtsmasker opgedaan en daar ben ik echt van opgeknapt. Heerlijk zo'n verwen momentje!

4. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    :idea: Vivian gecondoleerd
    :idea: Hahaha Roxy, vertederend is dat dan he, hoe zon stoere vent zo lief kan zijn en zich er ook echt op verheugd!
    :idea: Guppie, balen dat er nog steeds niets is. Ik hoop voor je dat het vanavond uit zichzelf begint, en anders inderdaad snel gaan inleiden!
    :idea: Roxy, dat klinkt als een goed id, kopje thee, dekentje en dvdbox van desperate housewife's ofzo! Ik ga het zo van je stelen! (het id dan he)

Iedereen heerlijk emotioneel vandaag lees ik dus al. Ik niet ik heb een baaldag en ben lekker chagerijnig :evil:
    Ik ben moe en mijn buik is er nog steeds en ik wil verder slapen maar dat kan niet want de loodgieter komt en de hond is ziek en het is koud en ik kan ook geen middagdutje doen want ik moet aan de CTG vanmiddag en oh ja.... die buik is er ook nog steeds. :(
    Zo, genoeg geklaagd, ik ga een wasje in de machine gooien ;)

5. ProudMum

ow shit ja, wasje! ik ben vergeten de droger aan te zetten! wat ben ik tog een muts!

present, een baaldag is ook niet fijn... weet ook niet wat ik zou kiezen als ik de keuze had uit een baaldag of een emo dag!

maarreh, hoelaat is het nu bij jou dan?

6. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Linda: Ik weet eindelijk wie dat liedje zingt Colbie Caillat met Bubbly.

7. ProudMum

hahahah nu zegt het me wat ja

8. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    5 voor half 9 's ochtends

9. ProudMum

ja dan snap ik dat je nog zoveel plannen hebt hihi

10. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hoi,

Ik zie dat er weer een kindje bij is: Anita, gefeliciteerd met je zoontje!

Ik hoop dat alle ongeduldige zwangeren weldra bevallen.

Hier is het nog steeds heel druk, maar vandaag heeft Hazel eindelijk een dag dat ze goed slaapt. Ik drink nu nog alleen cafeinevrije koffie, dat helpt misschien wel. Ook vannacht heeft ze goed geslapen. Daardoor voel ik mij ook beter. Want op sommige momenten wanhoop ik wel. Ik ben niet het type die zich meteen erg goed voelt in de moederrol, ik moet er echt aan wennen. Maar ik ben wel hartstikke verliefd op ons meisje!
    Het is nog steeds vies weer, daardoor komen we maar weinig buiten. Hopelijk wordt dat gauw ook beter.

Er staan nog weer nieuwe foto's van Hazel op de volgende site:

http://users.ugent.be/~aoosterh/Hazel.html

11. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Arme emotionele hoogzwangere dames.... Nog eventjes volhouden! Helaas ben ik sinds de bevalling zo mogelijk nog emotioneler dan daarvoor, kan om alles en niets huilen. Dus dat blijft nog wel even zo, ben ik bang! Gelukkig zijn er net zoveel momenten dat ik juist weer heel tevreden en blij ben. Beetje labiel dus nog!

Erg lief berichtje van je man idd, Roxy!

12. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Mamasu, jij ook al een week bevallen? Alsnog gefeliciteerd met je dochtertje Anna!
    Wat ben ik blij te lezen dat jij ook last hebt van huilbuien. Ik was al bang dat ik de enige januarimama was die zich zo labiel voelt. Ik kan ook huilen om niets.

13. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo Meiden,

Hier kort bericht!

Anita, gefeliciteerd met jullie zoontje! Super!

Verder nog bevallingsnieuws?

Ik heb foto's van Fenna in mijn album geplaatst. Nu kunnen jullie ook een blik werpen op ons wonder!

Verder alles prima. Van kraamtranen hier nog geen sprake. Borstvoeding loopt als een trein, ik heb alleen ontzettend last van stuwing. Vandaag moest ik van de VK 1 keer helemaal leeg kolven omdat het echt niet meer ging, en toen kwam er gewoon bijna 300 cc uit. Niet normaal. Terwijl Fenna kort daarvoor gedronken had. :)

14. Niet meer actief

Mooi meisje Lizab!

15. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Wat een mooi donker meisje Lizab!

16. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Guppie wat balen meis dat het niet doorgezet heeft!

Anita1975 dat is minder dat de oogtest niet goed was, ik heb dat soms ook hoor dat ik die mensen niet uit kan staan ggrrr :)

Marieke wat een heerlijk nieuws meis!

Rox wat een lief berichtje!

Juni en Lizab wat een schatjes geniet van jullie dametjes!

Present voor jou een hele dikke knuf meis!

Pacific ja kunnen we elkaar de hand geven in het zkh hahaha! Aangezien we ook nog eens gelijk lopen! Wel grappig want jij kan zien wie ik ben maar ik niet wie jij bent :) Mij gaan ze morgen al proberen te strippen maar dat komt omdat ik een apart geval ben! De eerste is pas na 43 wkn ingeleid en wilde niet komen, dus nu gaan ze alvast starten anders hebben ze er een hard hoofd in en ik ook! Maar ja eerst maar is hopen of ik al wat ontsluiting heb anders gaat het hele feest niet door. Zo dat is een verhaal geworden hahaha!

17. Niet meer actief

Hoi meiden,

Sorry dat ik zo inbreek, maar de aprilmama's maken zich erg veel zorgen om Meliske.
    Heeft er iemand van jullie misschien contact met haar gehad na de geboortedag van Danischa* ?

Zouden jullie mij een pb willen sturen als het zo is?

Alvast heel erg bedankt!

18. Niet meer actief

Mamasu en Juni, hier nog zo'n huilebalkje....
    Dan voel ik me super en dan vind ik het ineens zo somber!
    Het weer werkt ook niet mee hoor!
    Heb dus egwel last van de hormonsters en moet ook wennen aan het moederschap.
    Maar bovenal geniet ik ontzettend van onze Marit!

Juni, mooi meisje die Hazel van jullie :D

Lizab, ook al zo'n donker koppie, prachtig!

Ben vandaag gebeld door het JGZ, beetje uitleg gekregen over het CB, vrijdag 1 februari komt die mevouw langs. Gelijk even wat vragen kunnen stellen.
    Heerlijk hoor dat je daar terecht kunt 8)

Mama Mo, kan het me voorstellen, moest vandaag nog denken waar ze nou is en hoe het gaat.
    Ik heb nix vernomen, maar misschien een van de andere mama's hier?

19. ProudMum

Mama Mo, niks gehoord hier. Weet wel dat Meliske problemen heeft met haar internet. Loekie2 heeft contact met haar, misschien haar een PBtje wagen?

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    we hebben wel wat gehoord van Meliske toch, Anita heeft toch een berichtje van haar geplaatst. Dat was rond de 19e. Ze kan nog steeds niet op de site komen.

Deel Deze Pagina