hey meiden, ik heb dat berichtje voor meliske geplaatst toen, maar goed we hebben niks van haar gehoord helaas, er is ook niemand die een nummer ofzo iets heeft he? Balen dat ze problemen met internet heeft. Hoop ook dat we snel iets horen. Kristy, van Harte gefeliciteerd met je zoon....leuke naam hoor Joma, ook gefeliciteerd met je dochter.... Nou hier nog niks aan de hand, inmiddels dag 9 die we ingaan....Wel harde buiken, sommigen voel ik ook echt maar niet dat ik denk van he....dit is het. Ik zei gister tegen roland ik heb me er eigenlijk wat bij neer gelegd, bij het idee dat het zomaar kan beginnen, het kan wel natuurlijk maar denk er niet zo meer aan.... straks de vk bellen om de afspraak morgen in het ziekenhuis en dan maar weer afwachten, misschien is mijn bloeddruk wel weer hoger en houden ze me wel daar.....nou dan mogen ze het gelijk inleiden haha.... De kids zouden het weekend weg maar heb gezegd dat ik dat niet wou omdat ik ze gelijk erbij wil hebben als de baby geboren is....en ja ik weet niet wanneer de baby komt dus blijven ze lekker thuis.
Dag 9 alweer anita, en ik pas dag 3! Mijn banner loopt niet goed zie ik nu... Meliske zal vast een goede reden hebben voor haar afwezigheid, maar toch zit het je niet lekker dan he? Ze deed toen niet mee met de belboom omdat ze toen zo'n last had van telefoonterreur. mail adres hebben we ook niet he? (lastig mailen trouwens als ze internet troubles heeft...)
Haha ik ben er hoor! Alles goed hier hoor! Ben er sinds vandaag van overtuigd dat ukkie blijft zitten tot het allerlaatste moment. Ga ervan uit dat we volgende week in het ziekenhuis een afspraak maken voor inleiden en dat het dat zal worden. Heb namelijk nog echt helemaal geen last van voorweeën of harde buiken of zo (tenminste volgens mij heb ik niet of ik moet het niet herkennen). En ik weet dat dat niet hoeft, maar toch... En ze hebben al gezien dat het best een groot kind wordt en de vk legde uit dat bij een groot kind vaak ook een grote placenta hoort en dat een grote placenta minder snel aangeeft dat het tijd is. Dus bij een groot kind, hoort vaak ook een late geboorte... Dus ik denk dat ik me daar maar op in ga stellen, ben ik er ook niet zoveel meer mee bezig Als anderen mensen dat nu ook niet doen, vooral Roy niet haha
Meiden die bevallen zijn, van harte gefeliciteerd! Sorry dat ik niet even op iedereen persoonlijk reageer maar een zieke (lees: compleet verstopte darmen en veel buikpijn) mama en een hongerige Jayden maken het er even niet makkelijker op... Ik wilde jullie toch even feliciteren en de meiden die bezig zijn of (helaas) nog steeds wachten heel erg veel suc6 wensen! Ik denk wel aan jullie hoor, maar helaas niet altijd tijd om te reageren... Dikke kus meiden en ik kom echt snel weer mee kletsen!
ja dag 9, en ik zat ook al ff naar je banner te kijken....hihi ik wou van de week een andere maken uit verveling maar dat wou niet, de uitgerekende datum kon niet in het verleden liggen haha... en indd lastig mailen als je problemen hebt met internet. Nou hoop echt dat we snel iets horen. Trouwens er was toen toch wel iemand die ook smste met meliske vanuit het ziekenhuis, die hield ons hier toch ook op de hoogte? wie was dat dan?
ik stelde mij ook in op overtijd lopen, maar nu ik ook daadwerkelijk overtijd loop word ik ook gillend gek hoor! Joyce,het is best begrijpelijk dat je je handen vol hebt met Jayden, visite e.d. Doe maar rustig aan hoor!
Ik heb wel een ander mailadres van Meliske... Zal er een mailtje heen sturen, maar als ze internet problemen heeft zal dat idd weinig uithalen... Joyce: beterschap!
Ga zo maar eens lekker douchen. Strakjes ff samen met Roy boodschapjes doen (gisteren niet meer gedaan). Vanmiddag ff op feest bij een vriendin en vanavond eten bij schoonmams.
Vandaag wel weer gelukkig! Soms zit je je echt te vervelen hè? Ik ben vooral over mn slaap heen, dus ga 's avonds maar zo laat mogelijk naar bed.
ik ben juist heel vroeg moe. misschien komt dat door het hangen. maar alsi kweg wil moet ik met de bus want lopen trek ik niet meer. dus ben ik nog langer onderweg. schiet dus niet echt op voor mij. gelukkig is mike vanmiddag vroeg thuis, dus kan hij mooi met mij mee boodschappen doen.
Ja lopen gaat hier ook niet lang meer hoor! Roy is vandaag thuis, dus die mag met mij mee op sleeptouw
Hoi! Het is hier weer helemaal rustig helaas..... Vanmiddag om 16.00 naar de VK. Ik las net een mail van een kennis die een herplaatsing zoekt voor 2 hondjes. Het is maar goed dat ik nu zwanger ben, want anders had ik ze denk ik wel toegevoegd aan ons huishouden. Manlief is vandaag vrij, supergezellig dus. Vanmiddag even oppassen op een jongetje van 4, een vriendin zat omhoog, dus hij mag mee naar de Vk.