ja pfff....nou guppie is al 13 dagen overtijd ik nog niet...maar toch...is niks aan zo. Guppie meid, ik snap je helemaal...en hoop ook dat ze iets gaan doen voor je. en die onzekerheid had ik woensdag ook toen ik naar de vk moest, stom he... en waarom ik morgen moet is omdat ik dan 3 dagen na de 41 weken ben en we hier dan naar het ziekenhuis toe moeten...maakt niet uit of het op zaterdag is dan, ik moet me ook gewoon melden op de afdeling gyneacologie... ik ben er zelfs wel op zondag geweest voor controle... (met mijn andere zwangerschappen) ik ga heeeeeeel hard voor je duimen....
Ik wilde even komen vertellen dat ik gisteren bevallen ben van een gezonde dochter genaamd Nikita Dayenna! De bevalling viel me erg tegen, zal later mn verhaal nog wel komen doen.
Guppie: 13 dagen overtijd is echt lang..had ik ook bij mijn eerste..die is op dag 14 geboren nadat ik was gestript.. Nou ik hoop dat we er nog wat baby's bij gaan krijgen hier de komende dagen...schiet niet echt op he?
Kristy gefeliciteerd met de geboorte van Micko. Samama gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Nikita Dayenna. Vivian zou vandaag gestript worden, dus wie weet is het in gang gezet. Hier vandaag 40 weken. ik had echt niet verwacht ook overtijd te gaan lopen maar ik kan me bij de club voegen.
Kristy gefeliciteerd met Micko!! Joyce beterschap meis! Guppie heel veel succes morgen meis! Samama gefeliciteerd met Nikita Dayenna!! Anita en Pacific ik ben er nog hoor! Mijn Oma ligt momenteel op sterven heb er dus voor gekozen mij vandaag niet te laten strippen ik ga morgen die kant op. Mijn moeder komt me ophalen dan hoef ik niet dat stuk te rijden want dat gaat dus echt niet meer. Ik ben vandaag wel bij de vk geweest uitgelegd wrm ik niet gestript wilde worden en deze was het daar mee eens en kon het heel goed begrijpen. Ze heeft me wel inwendig onderzocht en ik heb 1,5 cm ontsluiting gratis en voor niks. Dus eigelijk hoop ik helemaal niet gestript te hoeven worden. Maare zodra ik weeén heb of aan het bevallen ben wordt het hier gemeld hoor! Maar zoals jullie begrijpen is het hier privé nogal zwaar klote woensdag mijn Oom overleden en nu mijn Oma op sterven dus weet soms met mezelf geen raad. Gelukkig heb ik een hele lieve man thuis zitten momenteel en we zijn vanmiddag met een boswandeling ff flink wezen uitwaaien en dat heeft toch wel goed gedaan. Maar goed in ieder geval dat ik daarom nog niet online was gekomen vandaag. Vind het trouwens wel onwijs lief dat er dan aan je gedacht wordt!
vivian, heel begrijpelijk hoor dat je je nu niet hebt laten strippen.... wens je echt heel veel sterkte, ook morgen als je naar je oma gaat.