sterkte vivian. Joyce: beterschap Guppie: succes, hopelijk gaan ze je nu helpen samama en kristy: gefeliciteerd met jullie wondertjes! Ik kom even melden dat ik wel zal bijlezen maar even niet veel zal reageren, mijn moeder ligt sinds bijna 2 weken in het ziekenhuis, ze is copd patient (longen) en ze ligt eigenlijk jaarlijks wel een week in het zkh, dan krijgt ze een kuur prednison via infuus en dan kan ze er weer een jaartje tegen. Maar nu gaat het echt niet goed met haar, ze gaat zelfs achteruit ondanks een stootkuur prednison. Het is ook nog maar de vraag of ze nog naar huis kan, ze moet misschien wel naar een verpleeghuis als ze niet verder opknapt. Het is zo dubbel nu moet eigenlijk volop genieten van Tim (wat ik tussen de bedrijven wel probeer te doen) maar ben tegelijkertijd in mijn hoofd met zoveel andere dingen bezig, zit elke dag wel even te huilen om alles en heb nergens zin in. Daarbij krijgen we ook nog regelmatig 'gezellige' kraamvisite waar mijn hoofd eigenlijk helemaal niet naar staat......
Wou eigenlijk hier ook even vermelden dat ik 20-01-2008 bevallen ben van een SUPERMEGALIEVEMOOIE zoon, Damani Keano ! Hij is na een helse bevalling (zal jullie de details besparen) geboren om 7.34 , hij was 4405g en 50 cm, inmiddels zit hij alweer bijna op z'n geboorte gewicht ! Ben hartstikke trots op ons kleine mannetje, hij doet het zoooooo goed en hij is zo wijs! Dat je zo vertederd naar je kindje kan kijken, ik kan wel huilen van blijdschap als ik aan hem denk... Gefeliciteerd voor alle Januari mama's die allemaal bevallen zijn, en voor degene die nog moeten, heel veel succes ! -x-
Vivian veel sterkte! Inderdaad begrijpelijk dat je je nu niet laat strippen, doe rustig aan! Guppie heel veel succes... Morgen je kleintje in je armen! Pacific, welkom in de overtijdclub Citroentje, jij ook rustig aan hoor! Kan me voorstellen dat het allemaal hectisch is nu. Anders gewoon de kraamvisite maar even laten wachten met langskomen totdat je weer wat beter in je vel zit en alles weer rustiger is hoor! Ik hoop dat je moeder snel opknapt en gewoon terug naar haar eigen huis kan! Mamamirella gefeliciteerd met Damani!
het is lastig internetten op mijn mob. ik moest blijven omdat de ctg niet goed was. een half uurtje geleden was het wel goed, maar ze willen morgen vroeg beginnen. ben wel een beetje geschrokken. nu maar hopen dat ik kan slapen...
Hallo allemaal, Heb hier in het begin met jullie meegeschreven, maar jullie schreven erg veel en ik had geen tijd om alles bij te lezen. Maar wil jullie toch even melden dat ik op 21 januari om 21.37 uur na een zwangerschap van 41 weken en 2 dagen ben bevallen van een zoon Senna. Senna woog bij de geboorte 3030 gram en is 50 cm. Alles gaat goed met ons, we zijn volop aan het genieten van ons wondertje. Voor diegene die ook al zijn bevallen Van Harte Gefeliciteerd! Voor diegene die nog moeten heel veel succes! Liefs Martje
Hoi! Bij de vk was alles goed, bloeddruk 65/120 en dinsdagochtend mag ik weer. Samama, mamamirella en martje gefeliciteerd! Groetjes, Sandra
mamamirella en martje gefeliciteerd! nou ik ben al weer een uurtje uit mijn bed want volgens mij zijn de weeen hier begonnen, nou ja weet wel zeker. Ze komen ook wel vlot op elkaar.... Dacht eerst dat ik het droomde haha hoe gek kan je zijn...dus ik keek om half 5 op de klok en toen voelde ik het steeds weer... zal zo de vk maar even bellen omdat ze vrij snel komen... maar ja ze duren nar mijn weten nog niet lang genoeg. ik hou jullie indien mogelijk hier op de hoogte ....
Anita toi toi meis!! Heel veel succes!! Guppie jij ook heel veel succes vandaag meis!! Martje gefeliciteerd met Senna! Mamamirella gefeliciteerd met Damani Keano! Citroentje wow dat is heftig meis! Moet heel dubbel voor je zijn allemaal, dikke knuf meis!
Roxy: zo je bent goed bezig met de bevallingen Ik heb ze in de lijst aangepast. Ma2be: gefeliciteerd met Anne. Toevallig dat Mamasu op dezelfde dag is bevallen en haar dochtertje Anna heet Anita1975: veel succes in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd. Oh je weeën zijn begonnen Spannend, veel succes! Amber: ik hoop dat onze knul naar je luistert Samama: gefeliciteerd met Nikita Guppie: opgenomen?! Ik hoop dat je vandaag je beeb in je armen hebt meis! Ik ben heel hard voor je aan het duimen! Vivian: heel veel sterkte! Een dikke knuffel, we denken aan je... Citroentje: ook jij heel veel sterkte en een dikke knuffel. Kan je de kraamvisite niet eventjes afzeggen? MamaMirella: gefeliciteerd met je zoontje! Martje: gefeliciteerd met Senna! Kwam gisteren in het dorp Joyce tegen met Jayden. Ze waren lekker aan het wandelen. Wat een lekker mannetje zeg!
*****BUDDYNIEUWS!***** Hallo, ik heb even de telefoon van mijn mama gepakt want wil jullie even vertellen dat ik net als jongetje geboren ben en mijn naam is Tycho Jarno! Nou tot gauw, groetjes Tygo! Anita1975 *****EINDE BUDDYNIEUWS*****
zo, ff snel na het buddybericht boodschappen gedaan! Guppie, heel veel succes vandaag! vivian, ik denk aan je meid! Mamamirella, gefeliciteerd met je zoon!
Thanks Rox nou ik kom vandaag waarschijnlijk niet meer online. Ga nu naar mijn Oma. Niet allemaal gelijk bevallen he