***inbraak*** dames die al bevallen zijn van harte! en ik wil de damesdie nog moeten bevallen heel veel suc6 wensen! liefs een februari mama! ***uitbraak***
Anita, gefelicteerd met Tycho, wat heb je dat snel gedaan. Guppie, heel veel succes vandaag, hoop dat je nu al je wondertje in je armen hebt! Roxy en Linda, jullie heel veel sterkte met de echte laatste loodjes! Amber is vandaag al weer 3 weken wat gaat dat hard zeg! Maar ze blijft lekker mama's kleine meid! (letterlijk, heeft nog steeds maatje 50 ) We gaan zo lopend naar de verjaardag van mijn schoonzusje, ben benieuwd wat Amber van die drukte vind. Fijne dag allemaal
ok ik heb het weer helemaal gehad. net weer een jankbui gehad en heb zo'n last van mijn rug. kom er nou uit baby!
Hey meiden, alles is heel snel gegaan, 5,5 uur... gek he dat ik dacht dat ik droomde...ik zag steeds iets vanuit het midden van mijn rug naar buiten gaan en dat deed piijn, haha maar toen ik echt wakker was en op de klok keek wist ik dat ik niet droomde want toen merkte ik het ook... het kwam eigenlijk gelijk om de 5 minuten, maar lang aanhouden deed het naar mijn idee niet echt... ben om half 6 uit bed gegaan en later roland een sms gestuurd want ik wou niet naar boven lopen...en die kwam ook beneden. Om half 7 hebben we de vk gebeld en die vroeg hoe lang ze aanhielden.... ik zei een halve minuut? nou dat was niet lang genoeg dat deed niks zei ze... Ik ben later gaan douchen, en de weeen kwamen trouwens al sneller op elkaar maar het was nog te doen... kwart over 8 denk ik hebben we de vk weer gebeld en kwart voor 9 was ze hier, ik had toen 9 cm ontsluiting...YES! gaat snel... om ik lag lekker op mijn rug en alles was nog te doen, de vk zei dat ik op mijn zij moest gaan liggen, en ja de weeen werden sterker en om 10 voor 10 had ik volledige onstluiting...jippie dacht ik. ff beetje mee drukken, en toen echt persen, 2 minuten en de kleine was geboren... Tycho Jarno, en hij weegt 4170 gram 10 dagen te laat enne zijn roepnaam is Tycho hier eerst ff een foto, mijn bluetooth is stuk kom ik achter dus die op mijn foon kan ik nog niet op de pc zetten....baal baal. roxy rustig aan meid. Anita, fijn dat je weer thuis bent, lekker vlot ook...enne rustig aan he..? iemand al wat gehoord van Guppie? groetjes een trotse mama....
Anita gefeliciteerd met je zoon! Jeetje wat snel gegaan zeg, wou dat het bij mij zo snel was gegaan! Mamamirella gefeliciteerd met je zoon! Guppie hoe is het met je meis? Alle mama's die overtijd lopen, heel veel succes! Er komt een eind aan het wachten!
Hoi! Anita1975: gefeliciteerd met Tycho, wauw wat ging dat snel! Hier niks bijzonders. We zijn vandaag naar Ikea geweest, hebben daar 2 uur rondgelopen en een cdkastje gescoord. Wie weet wekt het wat op! Straks gaan we verse snert eten, manlief is druk bezig. Gisteravond naar de open avond van school geweest. Leuk om de collega's te spreken. Verder hebben we geen plannen dit weekend! Guppie: hoe is het nu met je? roxy dikke knuf.
Hallo meiden, Poeh wat zijn er al veel kindertjes geboren zeg! Gefeliciteerd allemaal! Er blijft een klein groepje met buik over! Hier helaas ook nog geen tekenen van een startende bevalling. De kleine moet nu flink vaart gaan maken om vandaag nog geboren te worden!
hallo meiden, hier even een berichtje van mij over mijn vriendinnetje Vivianmaas voor jullie. Het leek er even op dat het begonnen is, ze had flinke harde buiken vanavond. maar later smste ze me dat het weer afzakte. Ze zou mij op de hoogte houden. En ik hou jullie op de hoogte uiteraard! Overigens is vandaag wel dr oma overleden, dus beetje dubbel voor haar. ** wordt vervolgd**
ik ben gisteren bevallen van een pachtige dochter. wel veel complicaties, maar met de kleine gaat het super! met mij wat minder, we moeten nog wel even in het ziekenhuis blijven..
Guppie, gefeliciteerd met je dochtertje! Vivian, gecondoleerd met je oma. Anita, wat een lekker koppie heeft Tycho! En wat is het snel gegaan zeg! Hier lekker niks doen vandaag. Beetje rommelen in huis, aquarium schoonmaken en bankhangen!