Roxy bij duurde het toen nog 1 dag en toen begon het, dus wieweet! Succes meid! Meliske fijn je weer te zien! Goeie berichten hoor ik, fijn! HIer erg moe van het vele voeden en de hazeslaapjes..de ene nacht meer dan de andere nacht. Nou ja er zal op den duur wel regelmaat in komen. verder alles oké hier. Ik meld me gauw weer.
ohw san, jij loopt ok nog en al 41 weken meestal willen ze als het mogelijk is dan wel strippen. succes meid. Meliske, daar ben je weer....? heb je al geprobeerd je tijdelijke internet bestanden te legen? Maar het gaat wel goed bij jullie al huilt de kleine meid wel veel...? lekker dat wandelen he...? zal ik straks ook veel doen, want dan vind ik ook altijd zo leuk.
ja heb ik al gedaan, cookies verwijderd, ik snap er echt niks van. Ik zie dat je bevallen bent! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!
AnitadeJ: wat een scheetje enzo! en wat heeft ie mooie kijkers! helemaal super Ik moet nog ff een abbonement nemen op die site, dan kan ik wat meer foto's erop zetten! er staan er nu 2 op bij mij van Romano.. Roxy succes hoop dat het doorzet voor je! Anita1975: Het ergste is nog dat de verloskundige er gewoon de hele tijd naast heeft gezeten, dus ja het is wel gecontroleerd ja! over 4 weken moet ik op nacontrole, dan word het ook zeker wel even gemeld! Als ik in Amerika woonde kon ik ze aanklagen hahahaha had ik er nog geld uit kunnen slaan waarschijnlijk
Daar ben ik weer even, zit met Amber op schoot, ze wil niet slapen vanmiddag. Heeft enorme zuigbehoefte maar wil geen speen, mama heeft geen pink meer over. Wat kan die meid gillen zeg, een echte meid Melis, fijn je weer te zien. Linda, Roxy, San, sterkte meiden!
ja eindelijk na echte zware laatste loodjes, hihi. Maar ik vind het maar raar dat jeniet op de site kan komen...maar fijn dat je er weer bent.
Hoi hoi! Roxy, spannend, wie weet een begin.... Meliske, fijn dat je er weer bent meid! Enne, wandelen is idd zalig! Pas wel op voor flatsende vogels Vandaag ging Maarten weer werken na 2 weken. Gister heb ik al traantjes gelaten, die hormonen ook! Ben even met Marit naar het cb gelopen voor advies over haar pruttelende oogjes. Zijn er hier meiden die een bakerzak gebruiken? Hoe bevalt dat?
volgens mij zet et door meiden. om de 8 a 10 minuten. net gedouched, nu hopen dat het werkt! Meliske fijn dat je er weer bent meid!
juudje succes morgen. Rox hopen dat het doorzet! Vannochtend bij de VK geweest en aan de CTG gelegen, meneer doet het goed en heeft het naar zijn zin. Donderdag helaas inleiden... Moet om 6.15 (13.15 nl tijd) in het ziekenhuis zijn en dan brengen ze rond 7 uur een tablet in, en 3 uur later nog een keer enz. totdat er een goed patroon inkomt en dan vliezen breken. ik ben doodsbenauwd....
Rox spannend! Present hou je rustig meis! Ik ben met de eerste ook ingeleid ik vond het ook niet leuk, maar van vliezen breken enz voel je niks hoor meis, hou je rustig dikke knuf! Juudje heel veel succes morgen! Nou hier ligt alles stil, ga zo in bad en dan nog even sudokuen wow echt een nieuwe verslaving! Meiden slaap lekker!
heyhey meiden, Hoe gaat ie hier? nog steeds een paar meiden die nog aan het wachten zijn... balen hee... Hopelijk mogen jullie ook snel jullie beebje in handen houden! Ik blijf aan jullie denken hoor! Hier gaat alles goed (op de verstopping na... nu elke 3 dagen aan de klysma ) Onze Jayden doet het super! zit nu op de 150ml water dus zo'n 170 ml voeding... en deze drinkt hij helemaal op... Morgen naar het CB dus ben benieuwd wat meneertje aangekomen is... Gisteren hadden we m eventjes op zijn buik in de box liggen en meneertje duwde zichzelf al omhoog op zijn handjes en keek (voor zover hij al kan zien) vrolijk de kamer in dus hij is erg sterk in zijn armpjes en nek... de visite stond er van te kijken hoe snel hij dit al voor elkaar heeft... (en papa en mama natuurlijk helemaal trots ) Ik kom morgen nog wel eventjes terug om verder te lezen en te vertellen hoe het was bij het CB... Dames zet m op! dat ook jullie maar snel bij de januari mama's mogen kletsen! (waar ik nu overigens ook eens iets neer zal gaan zetten ) Dikke kus van ons 3tjes
oo ook al zo'n wijs ventje dus Joyce ik had Jesse vandaag op mijn buik en toen ging dat koppie ook ineens omhoog zat ie me guitig aan te kijken wahaha ik schrok ervan! Present sterkte meid!
Nu al zichzelf aan het opdrukken Joyce, super! Dank jullie voor de morele steun Ik ben niet zozeer bang voor de pijn ed, als wel voor het ziekenhuis zelf. Ik was net gewend aan het ziekenhuis beval id Heb mezelf nu voorgenomen om niet bang te zijn voor een ruggenprik en er gewoon om te vragen als de pijn me te erg wordt! Oh, willen jullie live updates vanuit het ziekenhuis? Ze hebben wireless en ik neem mijn laptop uiteraard mee!
oh cool present... als je de puf er voor hebt om live verslag uit te brengen, dan probeer ik het zeker te volgen hoor (ik is wel van de verslagen hihi) ennuh gewoon vragen om pijnbestrijding hoor als het te erg word... hier altijd geroepen dat ik nooit een ruggenprik wilde, maar op dat moment smeekte ik er om... en ZALIG dat het is... (alleen heb ik er niet lang van kunnen "genieten" ) Suc6 meid!