Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    (gaat nu echt slaapjes doen)

Dikke kus en suc6 meiden!

2. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Present: Spannend..maar wie weet gebeurt er nog iets de komende dagen..ben je al gestript trouwens?

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Joyce dat is ook wat steeds een klysma, lijkt me echt geen pretje :confused: Wel fijn dat de kleine het zo goed doet!

Present zou het wel een stunt vinden live verslag haha! Ik sluit me dan ook bij Joyce aan ik ben ook van de verslagen ;)

Nou ik zou gaan slapen he, ga dat nu ook echt doen slaap lekker!

4. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Roxy: Fijn dat het eindelijk doorzet!
    Hoop dat je snel bevalt...ben wel een beetje bang als laatste over te blijven hier..

5. vivianbraak

Zeg Streepjes ik ben er ook nog! :D Zie je lig ik nog niet op bed 8)

6. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Juutje: Heeeeeeel veeeeeel succes gewenst morgen! Fijn dat je toch nog een januari mama mag worden!

7. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ow gelukkig maar vivian..hihi
    voel me zo eenzaam(boehoe)

8. vivianbraak

Nou ik heb het ook wel hoor, ook omdat het hier steeds stiller wordt.. Volgens mij tegen de tijd dat wij gaan bevallen is er niemand meer :rolleyes:

9. vivianbraak

Nou nu ga ik echt off!

10. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Idd...volgens mij is bevallen hier een beetje standaard nieuws geworden..en heeft iedereen al genoeg verhalen gehoord over overtijd lopen haha!

Maar ja dat krijg je natuurlijk als je onderaan de bevallingslijst staat.

11. 12309

12309 Niet meer actief

Roxy: spannend, hopelijk zet het door!
    Juudje: succes morgen
    Present: nog even en het is donderdag..Kan je lekker je beeb knuffelen...
    Vivian en streepjes: linda en ik wachten ook nog op de beeb dus helemaal alleen zijn jullie niet....
    Slaap ze allemaal!

12. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Ik ben er ook nog hoor al schrijf ik dan niet zo veel.

Roxy en Juudje succes.

13. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    jij loopt ook al een tijdje overtijd pacific! Kan je het nog volhouden? :)

14. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Goeiemorgen dames!

Ik meld me eigen ook weer even nu ik even de tijd heb!

Allereerst even een paar felicitaties!

Anita1975, Gefeliciteerd met je zoontje Tycho Jarno!!!

Anita de Jong, Gefeliciteerd met je zoontje Enzo!!!

Mamasu, Volgens mij had iok jou ook nog niet gefeliciteerd, dus bij deze, gefeliciteerd met je dochtertje Anna.....zo heb ik het goed toch?

Juudje27, Heel veel succes met je inleiding vandaag!!!

Zo....dat was het voor even, ik weet dat er nog meer dames bevallen zijn maar ik weet even niet meer zo gauw wie dus de felicitaties komen nog!

@ MissMe, dank je wel voor je berichtje in ons gastenboek, ik kom zo snel mogelijk ook bij jou een berichtje achterlaten hoor!

Dames, de afgelopen week is nogald druk geweest vandaar dat ik niet geweest ben, had net genoeg tijd om tussen de bedrijven door even haastig bij te lezen maar dat was het dan ook!
    Het was een week vol darmkrampjes, regeldagen en weet ik niet wat voor onrust allemaal! Op 1 of andere manier weten die kleintjes zich tijdens de kraamweek keurig te gedragen maar o wee als de kraamhulp de deur achter zich dicht trekt! Het lijkt wel of ze op dat moment zitten te wachten, die kleine hummeltjes! Of heb ik het mis? ;)

Vannacht heb ik het eindelijk weer eens rustig gehad, dat wil zeggen, na de avondvoeding van 22.00 mocht ik doorslapen to 1.30 en daarna tot 6.00.
    Vind ik heel wat want er zijn nachten dat ie zich om de 2 uur al meldt!
    En dan lig ik verder overdags ook nog heel wat uurjtes boven, met voeden en voor wat hazenslaapjes!
    Ook word ik 's avonds al vroeg naar boven verbannen want dan voelt meneertje zich eenzaam! Ik kan hem wel mee naar beneden nemen dan maar daar is veel lawaai en drukte dus tot nu toe lig ik er dus 's avonds vroeg in en dat verklaart waarom ik er even weinig ben!
    Verder gaat alles gelukkig goed!

Ik lees dat er nog veel dames zijn die nog bevallen moeten/ overtijd lopen, kom op he dames! Nog heeeeel even geduld, ja ik weet het, erg moeilijk als je al zo lang wacht!

@Rox, ik lees dat het bij jou begonnen is? Succes meid, ik ben benieuwd! En hoop uiteraard dat jou eerst volgende berichtje MET kindje zal zijn!

15. anita1975

anita1975 Niet meer actief

roxy, is het door gezet meid, of misshcien heb je je kleine al in je armen.

juudje ook succes meid.

present...nog 2 daagjes? succes, hoop dat alles voorspoedig verloopt.

Linda, hoe is het met jou?

pacific, hou jij het nog wat vol?

mamalou, lekker he dat die kleintjes beginnen als de kraamhulp weg is...
    ik zal zien hoe het hier volgende week gaat...

nou het is hier wel heel rustig zeg, allemaal ineens aan het bevallen? het is nog januari tenslotte.

Roland is nu de geboortekaartjes aan het ophalen, dus die gaan vandaag op de post :)
    Tycho doet het goed, drinkt elke keer zijn flesje leeg, vannacht om half 3 gehad en om 8 uur weer...
    en hij ging ook lekker gelijk weer slapen na zijn fles.
    Nu kon ik niet zo goed slapen door mijn rugpijn en de stuwing...maar goed heb wel geslapen.
    Enne volgens mij heb ik een rib gekneust, zo'n pijn....
    Maar verder gaat alles prima....!

trouwens zondag avond zat ik op bed in de kamer en had mijn handen op mijn buik, en ineens dacht ik, ik mis iets, de schopjes, hihi...gek idee hoor.!

16. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Vannochtend bij de vk geweest. Baby is onwijs ingedaald, dus mijn pijn was geen aanstellen gelukkig. Ze heeft een poging gedaan tot strippen, maar doordat junior zo diep ligt, duwt ie de baarmoedermond aan de kant. Maandag mag ik terugkomen, dan strippen ze nog 1x en dan mag ik me aanmelden bij de gynaceloog.

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hoi meiden!

Ik heb mezelf zowaar even los kunnen weken, had echt even een paar dagen nodig om bij te komen zeg! Ik heb heel veel hechtingen, een knip, uitgescheurd en een scheur in mijn vaginawand dus veel pijn daar! Maar het gaat aardig hoor, mij hoor je niet klagen!
    Borstvoeding gaat nu ook goed, in het zkh hebben ze me niet echt goed geholpen waardoor ik al tepelkloven heb, maar de kraamverzorgster en de vk hebben me wel heel goed op weg geholpen!

Ik ga even bijlezen en kom snel terug!

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    present, loop je nog steeds joh! pff... gaat het nog een beetje?
    Ruggeprik doet geen pijn hoor, tenminste bij mij niet. Weeen zijn veel pijnlijker ;)

vivian ook nog niet bevallen... Gecondoleerd nog trouwens. Hoe is het nu met je?

San jij loopt ook nog, net als streepjes en Linda... Ik hoop dat jullie het nog een beetje trekken meiden. Ik weet hoe vervelend het was om zover overtijd te lopen!

Anita, gefeliciteerd met Tycho!

Roxy, spannend voor je. Of zou jullie baby er stiekum al zijn?

Samama, gefeliciteerd met je dochter!

Aaah ik kan niet meer zitten, kom later wel terug!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    He guppie welkom terug!

inderdaad ruggeprik heb ik ook niks van gevoeld... uitkomst he?

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    uhm bij mij deed ie het niet, maar ik zal snel mijn bevallingsverhaal posten ;)
    Het was een hel iig, maar dat maakt niets meer uit...

Deel Deze Pagina