Hallo Mieden! Jeetje Rox is het echt begonnen?? Normaal ben je al online geweest, spannend!! Guppie ja gaat wel goed de gedachte dat ik echt nog afscheid heb kunnen nemen geeft me rust van binnen. Het is zelfs zo dat ze nog op haar een sterfbed een kado voor deze kleine spruit heeft geregeld.. Dat raakt me echt! Maar goed ik heb er onwijs veel vrede mee hoor begrijp me niet verkeerd. Nou hier een nacht gehad met flink wat rommelen, maar ja niks aan te doen. Veder tussen de bedrijven door wel goed geslapen! Maar ik was er om half 8 uit en was toch nog wat moe en ben er om half 11 weer ingekropen en kom er net pas weer uit Ik zal het nodig hebben gehad denk ik haha. Ga zo maar is even een was doen want dat stond niet op mijn lijstje helemaal niksen!
Pacific ik blijf het grappig vinden allebei precies de zelfde datum uitgerekend en we wonen allebei in Almere 8)
Guppie: gefeliciteerd met je dochter! en je verhaal klinkt niet echt geweldig moet ik zeggen? ben benieuwd hoor! maar dat koppie maakt het allemaal goed he? Geniet er lekker van!
Dames, ik wil even melden dat 24 januari om 0.33 Eva geboren is. Na een iets te snelle lancering moest zij even bijkomen in het ziekenhuis, wat nu 5 dagen duurt. Ze had iets zuurstof tekort en alles moet even op gang komen. Nu hebben we vanmiddag gehoord dat ze morgen naar huis mag, ik ben zelf vanaf zondag al thuis. De bevalling was pijnlijk, maar goed te doen en zonder verdoving. Overdag klein beetje weeen gehad tot 18.00, toen bleek ik ineens al 4 cm ontsluiting te hebben! Daarna een slechte avond in het ziekenhuis wat behoorlijk pijnlijk was, maar we hebben het overleefd! Ik weet niet of ik hierna nog tijd heb om hier te reageren, maar ik zal ook nog proberen mijn bevallingsverhaal er even op te zetten.
Marlous: gefeliciteerd Guppie: leuk om weer wat van je horen, leuke naam voor je dochter! Hier gaat alles zijn gangetje. Ik lig de halve dag te slapen en we wachten af...
Guppie, gefeliciteerd met je dochtertje Ymke!!!! Marlous, gefeliciteerd met je dochtertje Eva!!! Samama, gefeliciteerd met je dochter!!! Vivian, Heel erg veel sterkte met het verwerken van het verlies van je oma!! Heel naar en dubbel dat het nu gebeurt want je hebt het al niet gemakkelijk!! (Al komt zo'n gebeuren nooit 'goed' uit, maar je begrijpt wel wat ik bedoel he) Fijn dat je nog op tijd was om afscheid van haar te nemen... En dat was het weer voor even want er ligt er zoals gewoonlijk weer eentje te brullen hierzo en hij was niet van plan er mee te stoppen geloof ik! Tot snel weer dames.......tijdens de stille momenten....die ik nu zoooooooo koester!
Guppie, fijn iets van je te horen, enne mooie naam ook. marlous gefeliciteerd met je dochter.... Linda, ben jij ook aan het bevallen, meid ik durf ook niet eens te smsen naar jullie hihi... roc jij bent vast bevallen en aan het genieten... ik zal zo op hyves ff kijken of ik iets kan vinden
Present, Anita -liever vandaag dan morgen hoor. Kan niet meer zoveel doen. Present lekker dat jij nu een datum weet al blijft het ook dan nog spannend. Leuk dat je de geboortekaartjes kan versturen Anita. Goed om te weten Mamalou San hopen dat het strippen gaat helpen. Klinkt heftig Guppie, ik hoop dat het allemaal snel wat minder pijnlijk wordt. Vivian ik hoop dat het nu een keer doorzet, je bent al zo'n tijd aan het rommelen. Ik vind het ook grappig, zal je zien dat we straks op dezelfde dag gaan bevallen i Ik was er trouwens nog later uit, ik slaap slecht en viel in de ochtend pas ergens in slaap, heb lekker tot bijna 16.00 gelegen. Marlous gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Eva. Ik heb er ook zo genoeg van, het lopen is nu strompelen, slaap slecht en ik verveel me een beetje. Vannacht dacht ik even dat het begon maar het was vals alarm. Waar is Linda trouwens?
pacific kan ik me voorstellen hoor, ik weet wat het is als je niks meer kan.... Maar ik las net babynieuws van Roxy, op haar Hyves, ze is bevallen....Eindelijk! Meid van harte en geniet lekker van de kleine man... Linda......? ik had ook al bij jou op hyves, denk ik gekeken maar nog geen bericht.
hallo hier de man van linda ik breng jullie op de hoogte dat we zoontje hebben genaamd stef hij is 3875gram en is 53cm lang. linda had een zeer zware bevalling dat ze zelfs soms flauw viel van de pijn. ze heeft hiervoor morfine en een ruggen prik gehad. hij is vandaag om 11:46 geboren en moeder en kind maken het goed. morgen om 9:00 mag ik ze saampjes halen oh ja de bevalling met alleen de hefftige weeen geteld duurde bijna 13 uur volgens mij weet je alles nu haha mvg roy
Rox geniet van je mannetje!! Linda en Roy gefeliciteerd met jullie zoon Stef!! Klinkt als een hele heftige bevalling, nu genieten! Pacific ja ik blijf ook rommelen maar ja niks aan te doen, ben mijn slijmprop al kwijt en heb zoiezo 2 cm ontsluiting maar ja nu de weeén nog! Gggrrrr hahaha Mamalou thanks!
Guppie, ik had je al gefeliciteerd, maar wist de naam nog niet... Mooie naam hoor! Marlous gefeliciteerd mety Eva! Rocy ook bevallen! Gefeliciteerd! Linda Van harte met Stef! (al jullie partners natuurlijk ook van harte!) Hier wat minder nieuws gister. Mijn man werkt op een klein bedrijf en volgende week is zijn baas er niet (jagen/drinken vakantie in Mexico), wat dus inhoudt dat mijn man er alleen zou zijn. Er werd al 7 maanden lang gesproken over "als ze overtijd loopt wat gaan we dan doen?" Aldoor kwam het antwoord terug "maak je maar geen zorgen, komt wel goed" Gister kwam hij dus binnen en zei, nou donderdag inleiden dus volgende week ben ik er ook niet. En daar kwam het mes in zijn rug. Hij MOET aanwezig zijn. Ja lekker, inderdaad, maak je maar geen zorgen, alles komt goed, dat zien we wel weer. Goed het plan is dus donderdag inleiden, zaterdag naar huis van het ziekenhuis en dan moet ik maandag alles alleen doen? De vrouw van zijn baas reageerde met, ja hoor, kan best zoveel vrouwen doen dat. Nou ik vind het fijn, ze kunnen van mij de hoogste boom in. Mijn moeder komt de week daarop om te helpen en bovendien was de afspraak dat hij vrij zou krijgen de eerste week na geboorte. Zei ik gister nog tegen hem: "Nou, ik kan me ook morgen (vandaag dus) laten inleiden en dan kan je wel aan het werk die week daarop, hoop ik" En toen zei hij, ben je nou helemaal van de zotte, een medische ingreep verplaatsen omdat dat mijn baas het beter uitkomt, dacht het niet. En inderdaad, hij heeft ook groot gelijk! Hij heeft gister zijn cv al de deur uitgedaan naar een aantal bedrijven, en gelukkig heeft hij zo weer werk. Maar ideaal is het natuurlijk niet, het vertrouwen is nu ook gewoon weg. Goed, we zien wel en jullie horen het wel!
Linda en Roy, Gefeliciteerd met jullie zoontje Stef!!! Geniet ervan!!! Roxy en Mike, Gefeliciteerd met jullie zoontje!!!!
Roxy en Mike, gefeliciteerd met jullie zoontje! Linda en roy, ook gefeliciteerd met jullie zoontje! Marlous, gefeliciteerd met jullie dochter! Guppie, ook nog gefeliciteerd met Ymke!
Guppie, Roxy, Linda en Marlous: gefeliciteerd! Mijn moeder gaat gelukkig heel langzaam steeds een stapje vooruit. Waarschijnlijk gaat ze wel straks weer naar huis maar daar zal een lange revalidatieperiode aan vooraf gaan in het verpleeghuis.....de drukte is dus nog lang niet voorbij hier. Ik merk wel dat ze steeds weer meer gaat genieten van Tim waar ik wel heel blij om ben want dan heeft ze tenminste iets om voor te blijven volhouden.