Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 12309

12309 Niet meer actief

Roxy en Mike: gefeliciteerd!
    Linda en Roy :idea: gefeliciteerd.
    Present :idea: wat een gedoe op het werk van je man. Hij heeft groot gelijk je man, jullie kindje is het allerbelangrijkst!
    Pacific :idea: het is hier stil. Ik slaap wel opeens bijna de hele dag....
    Vivian :idea: kunnen we samen afwachten he.

2. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    Wat fijn Citroentje! Kan me voorstellen dat dat toch iets van de spanning en stress wegneemt!

San, gewoon lekker slapen, straks kan het niet meer :)

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Present nou dat is ook lekker, balen zeg!

Citroentje fijn dat het beter gaat met je moeder!

Nou ik voel nesteldrang opkomen ga me er maar aan overgeven! Vervelend.. 8)

4. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    linda marlous rox en guppie allen van harte gefeliciteerd

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nou nog steeds geen beeb hier... Rot geslapen en nu al weer wakker. Wat een rust op het forum zeg! Wordt tijd dat we met zijn allen verhuizen naar de mama's :)

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

Ik kom degene die bevallen zijn heel veel geluk toe wensen met jullie kleintje.
    En voor degene die nog moeten bevallen heem veel suc6 tijdens de bevalling.

Hele dikke knuffels Annika en vlinderkusje van beschermengeltje Youri

7. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    lin super gefeli met stef :d

rox ook jij super gefeli met jouw wonder !

de rest van de dames die ik nog niet gefeliciteerd heb... bij deze !

knuffelll ilona en thijs

8. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ben gisteren mijn slijmprop verloren en heb veel harde buiken en zelfs rugweeen gehad gisteren, maar het is nu weer rustig helaas....

Heb nog niet alles bijgelezen, ben doodmoe..

9. 12309

12309 Niet meer actief

Annika: fijn om weer wat van je te horen! Dikke knuffel voor jou en Youri terug!
    Streepjes: spannend!
    Het gaat hier heerlijk. Ik slaap onwijs veel, maar blijf moe. Het is wel fijn om wat langer te kunnen slapen. Misschien geeft mijn lichaam zich eindelijk over tot rust! Wel een raar idee dat je naar de datum toeleeft (ook al zeggen veel mensen het kan later komen....) en nu dus nog steeds rondwaggelt met een dikke buik. Ach nog 1 week en dan is het wachten voorbij. Het liefst natuurlijk eerder.

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda en Roy gefeliciteerd met jullie mannetje

Roxy en Mike, geniet lekker van jullie kereltje

San, Vivian en Streepjes en Present, januari is bijna voorbij hoor ;)

Hier gaat alles zo goed dat ik niet zoveel te melden heb, we genieten heerlijk van elkaar. Amber is zo'n ontzettend lief en tevreden meisje, zelfs op het cb zeiden ze dat ze zo'n rustig meisje niet veel mee maken.
    Papa en mama zijn zo trots!

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Dat is fijn om te horen Anneliesje!
    HIer ook een rustige nacht gehad. Jesse kwam om 3 uur voor voeding en toen weer om 7 uur en toen hebben we hem weer teruggelegd meteen en heeft hij tot 10 uur geslapen. Dus ik ben ook wel uitgerust. Overdag is ie gewoon wat jengelig door de krampjes en is hij gewoon wakker. Gelukkig slaapt ie 's avonds wel goed.
    Streepjes zet hem op het wordt spannend!
    Rest van de meiden succes die laatste loodjes he!

12. Niet meer actief

Linda en Roxy onwijs gefeliciteerd met julle kindjes! hopelijk gaat alles goed, lekker genieten ervan
    meiden die nog moeten houden jullie het nog een beetje vol?

13. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Roxy gefeliciteerd.

Linda gefeliciteerd met de geboorte van Stef.

Vervelend Present, vooral als ze hebben gezegd, komt wel goed.
    Heel veel succes morgen!

Citroentje ergens van kunnen genieten is een goed teken. Hoop dat ze snel hersteld.

Streepjes er komt wat op gang in ieder geval, ik zal voor je duimen.

Hier ook nog steeds niets.

14. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    Hallo allemaal,
    ik kom hier niet zo vaak, maar wil jullie toch ffe vertellen dat ik op 24 december ben bevallen van een kerngezonde knul van 2410 gram. Hij heet Viggo. Hij was 5 weken te vroeg dus we hadden hem helemaal nog niet verwacht. En dan nog wel met een flitsbevalling, in 2,5 uur was alles gedaan, van de eerste wee tot de geboorte.. Dat belooft wat voor een eventuele tweede ooit.
    Ik wil jullie allemaal heel veel plezier en geluk wensen met jullie kids. Geniet ervan en zorg ervoor dat je op die rose of blauwe wolk blijft!
    Groetjes Monatoetje

15. anita1975

anita1975 Niet meer actief

Roxy van harte met je kleine mannetje

Linda ook gefeliciteerd met de klein Stef!

geniet lekker van jullie kleintjes

Present, succes morgen en de komende week, jij hebt daar immers geen hulp. NOu hoop dat je man ook thuis kan zijn hoor.

Annliesje, heerlijk joh zo'n lekker rustig meisje... Lisa was ook zo en trouwens nu nog.

Berna, bij jou gaat het ook goed met Jesse toch?
    Beter overdag wat jengelig dan snachts denk ik maar.

San, heerlijk ddat je lekker veel slaapt, nu kan het nog...

Vivian, het is wat meid die laatste loodjes en het wachten he...hoe gaat het met je? ik bedoel het verlies van je oom en oma?

streepjes, zet het al door?

Annika, meid fijn iets van je te horen. Hoe gaat het met je?

Hier gaat het allemaal weer wat beter, de pijn die ik had in mijn rug en zij, bleek een blaasontsteking te zijn....en nu had ik er dus echt veel pijn van.
    Tycho had vannacht wat last van krampjes, dus veel geslapen heb ik niet, maar ach het hoort er bij denk ik maar....

16. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Vanmiddag had ik mazzel, ik was net aangekleed en wilde een broodje eten en daarna met de honden lopen. Stond er een zoon van kennissen uit de buurt hier en bood aan om lekker met de mannen te wandelen, heerlijk!
    Annelies: dan ben je apetrots zeker met de complimentjes die je hoort over je meisje!
    monatoetje: gefeliciteerd
    missme: ik ben het nu wel zat hoor. Het inleiden lijkt me niks, dus ik hoop dat de beeb eerder komt. Ik voel me wel rustiger in mijn lijf, ik heb me er maar bij neergelegd dat het langer duurt. Ik vond het heel frusterend om toe te leven naar een datum en er dan ruim overheen te gaan. Ik dacht dat ik of eerder of netjes op tijd zou bevallen......
    Anita1975: ik blijf gewoon moe, vanmiddag ben ik wel wakker gebleven, maar ik ga zo nog een uurtje plat. Misschien bereidt mijn lichaam zixch onbewust voor? Ik zit wel veel lekkerder in mijn vel en daar ben ik superblij mee. Ik herken een beetje van de oude ik terug.

17. anita1975

nou wie weet is het dat je lichaam aanhet voorbereiden is...ik hoop het voor je en jij ook snel zal gaan bevallen, er zijn niet veel meiden meer over he...?
    wanneer gaan ze wat doen....?

Monatoetje van Harte met je zoontje Viggo.

18. Niet meer actief

Monatoetje, nog gefeliciteerd met jullie zoontje!

Annika, wat fijn om weer wat van je horen!

Ik wil san, vivian , pacific en present nog veel succes wensen met het wachten en de aankomende bevallingen! ik denk aan jullie hoor!

Ik ben met mijn verhaal bezig, morgen zet ik hem erop (meld ik wel even).

Met Enzo gaat het gelukkig heel erg goed, het is zo'n tevreden ventje, hij drinkt goed en poept en plast zijn luiertjes goed vol.
    Met mij gaat het ook erg goed, het herstel valt me 100% mee.
    Nou ik ga weer even rusten.

19. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.

Hier gaat alles wel redelijk.
    Heb oudjaarsdag een miskraam gehad van een 2ling.
    Dat is wel even balen maar verder wel goed.

Hoe vondn jullie jullie bevalling verloop?

Veel liefs Annika

20. anita1975

Hey Annika,

ik zag wat staan op je msn toen en volgens mij heb je het hier ook nog geplaatst.
    Dat zijn geen leuke dingen. weet verder ook niet zo goed wat ik moet zeggen, maar weet wel dat ik en de rest hier aan je denken, het is niet makkelijk allemaal.

OH en mijn bevalling vond ik goed zo...het had net zo goed anders gekunt....

Anita, fijn dat het goed gaat met jou en Enzo....

Deel Deze Pagina