Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marlous, gefeliciteerd met Eva! (was eerst ook onze naam, dus erg mooi!)

Jaaaa, Linda bevallen! Gefeliciteerd meid! Zo te lezen had jij het ook zwaar zeg.. Lekker genieten nu!

streepjes ik duim voor je dat het snel op gang komt!

Top om te lezen dat al jullie kleintjes het goed doen! Ik doe even snel, want wil ook nog foto's posten!

Hier ook alles goed, Ons feestbeest heeft vannacht aardig geslapen, alleen van 3 tot 5 wakker geweest, das al een hele vooruitgang haha!
    Ik ben vandaag begonnen met kolven, omdat ze van mijn linkerborst niet goed drinkt en de stuwing is behoorlijk. Wel lekker, even geen last van de kloven!

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
  3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ach gos Guppie mooie meid hoor!

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

guppie, mooi meisje hoor. enne fijn he die stuwing, die had ik hier gister, maar nu gelukkig niet zo'n last meer.

5. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    monatoetje van harte gefeliciteerd met je zoon

6. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    he lieve meiden!

ben jullie niet vergeten hoor, maar ben behoorlijk ingestort vorige week. ik was zoooo moe, alle stress van de zwangerschap kwam eruit én die rottige bijholteontsteking gaat maar niet over. Ik red het op dit moment wel wat beter, maar probeer echt veel rust te nemen zolang dat kan. daardoor lukt het even niet om hier regelmatig te komen! weet wel dat ik aan jullie denk! ik verwacht als ik wat beter in mijn vel zit zeker weer wat regelmatiger langs te komen!

nieuwe mama's, van harte gefeliciteerd! ik zie dat er al heel wat mooie kindjes voorbij komen! en wat een mooie namen heeft iedereen gezocht! super!

meiden die nog moeten, hou vol, nog eventjes en jullie wonder ligt ook in jullie armen! denk aan jullie hoor!

hier alles goed verder hoor. Casper gaat als een tierelier, drinkt goed, kan inmiddels zelf in slaap vallen en slaapt dan ook bijna de hele dag. 1x per dag is het krampentijd, maar dat is normaal he voor de meeste ukkies. volgende week naar het CB voor de eerste controle. ben benieuwt hoeveel hij is gegroeid!

lieve meidne, ik hoop op jullie begrip!

dikke kus
    Marij

7. Niet meer actief

Guppie, wat een mooie foto's van Ymke

Marij, doe rustig aan meid, fijn dat het met Casper zo goed gaat zeg!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    **INBRAAK**

Hi januari-mama's!

Morgen is jullie laatste dagje... maar dat hadden jullie vast wel door ;)
    Jullie zijn welkom om in februari te bevallen hoor, maar ik hoop echt dat iedereen van jullie nog even snel bevalt voor het einde van de maand!

Is er hier ook een Majel die meekletst bij de januari-mama's? Das een collega van mij en ben erg benieuwd of ze inmiddels al bevallen is... weten jullie misschien iets? :D

Succes nog met de laatste loodjes allemaal...

knuff Wen (februari-mama)

**UITBRAAK**

9. Niet meer actief

Roxy en Mike gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Marlous gefeliciteerd met Eva!

Guppie, leuke naam zeg en gefeli meid met Ymke, eindelijk!
    Ow en wat een moppie! Liefff!

Samama, gefeliciteerd met je dochter!

Linda, meis, en Roy gefeliciteerd met Stef! Hoop je snel weer te 'spreken'!

Monatoetje, nog gefeliciteerd met jullie zoon!

Marij, lekker rustig aan doen hoor....

Marit slaapt sinds gister niet meer in haar wiegje bij ons op de kamer, maar in haar eigen ledikant. Haar neusje zat zo vol, we deden geen oog dicht.
    Ik vond het wel even moeilijk (loslaten) maar heb veel beter geslapen.

Verder doet ze het hartstikke goed!
    Ben zo dol op m'n meisje :D

10. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    Bedankt voor jullie succes wensen! Vandaag alles nog maar uitgebreid schoongemaakt (kan nu nog)
    Gelukkig zijn ze op mijn man zijn werk iets soepeler geworden. Misschien dat het doordrong dat mijn man dit niet zou pikken en echt niet van plan was om zichzelf in een hoek te laten drukken toen zijn computerdesk opeens leeg oogde :)
    Ze zijn dus normaal met hem gaan praten en als het niet gaat gaan ze annuleren. We zien wat het wordt, ik ga me in elk geval er niet druk meer om maken.
    Mijn moeder vliegt woensdagavond in, heb nog niemand verteld van mijn familie dat ik morgen wordt ingeleid.

Goed, mijn man komt zo thuis, dus gaan we lekker even laatste uurtjes pakken. Ik hou jullie op de hoogte (tenminste probeer ik) morgen vanuit het ziekenhuis!

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Guppie: mooie meid hoor!

Present: succes morgen!

Met Tim gaat het niet zo lekker de afgelopen 2 dagen. Hij huilt de hele dag! Kan hem ook niet troosten hij wil geen speentje, geen pink, op de arm wil het niet, alleen als hij in de auto of in de wagen ligt slaapt hij. Afgelopen nacht sliep hij trouwens wel gewoon goed dus we hebben wel redelijk wat rust. Heb al contact gehad met het cb als het morgen begin van de middag nog zo is word de wijkverpleegkundige ingeschakeld. Tim is normaal een heel rustig mannetje, hij slaapt of kijkt gewoon lekker in het rond en laat zich alleen horen als hij honger heeft dus er is nu echt iets aan de hand, maar wat? Kunnen die ukkies de hele dag krampjes hebben?
    Nou ik hoop dat het morgen over is of dat de verpleegkundige iets weet, ik hou jullie op de hoogte.

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Present succes vandaag!

Nou ik zit er echt even helemaal doorheen vandaag... :cry: Potverdorie al vanaf zaterdag mijn slijmprop kwijt moet het toch nu wel een keer komen :cry: Gisteren is mijn Oma begraven dus ik had zoiets oke nu is de rust in mijn lijf zal het dan vanacht nee dus!

Ik moet vanmiddag om 2:30 uur in het zkh zijn en daarna na de vk zal mij benieuwen, ik laat me in ieder geval strippen vandaag. Nou meiden ik begraaf me vandaag ff .......... :cry:

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ***inbraak***

dames die nog moeten bevallen heel veel suc6 met de laatste (zeer) zware loodjes. vanaf morgen nemen wij het over van jullie ;) . al moet ik zeggen dat er toch best al een paar bevallen zijn van de februari mama's.

liefs kikkert

***uitbraak***

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    meiden onze laatste dag... natuurlijk blijven we nog even posten hier tot iedereen is bevallen maar wat is deze maand omgevlogen zeg....

Citroentje vervelend van Tim zeg.. hopen dat het snel over is.
    Hier gaat ie goed maar de borstvoeding is weer zoo pijnlijk poeh ik kan echt niks aan mijn tepels verdragen geen kleding niks.. wat een klus is het zeg.

15. Niet meer actief

Present succes vandaag!

Vivian, zet het niet door? vervelend zeg, geef jezelf nu wat rust en ik hoop dat het strippen je wat op weg helpt vandaag, knuffel !

Citroentje, wat vervelend van Tim zeg, ik hoop dat ie snel weer bij trekt.

16. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hallo dames tuurlijk blijven we hier posten tot iedereen bevallen is, ik ben en blijf een januari mama ook al komt het pas in februari! :)

Nou ik ben al iets positiever gestemt dan vanmorgen ben benieuwd wat ze in het zkh zeggen, en bij de vk. Nu nog een bakje koffie en dan kan het al niet meer stuk!

Berna wat balen dat je borstvoeding zo moeilijk gaat. Ik heb ook niet echt tips voor je bij de eerste wilde het bij mij niet lukken waarschijnlijk te weinig productie want ze was steeds niet verzadigd. Toen heb ik al heel snel de handdoek in de ring gegooid succes meis! Vindt het wel heel knap van je dat je het nog steeds blijft proberen!

17. Niet meer actief

Dames, mijn bevallingsverhaal staat op het forum.
    bij: de bevalling, en dan "mijn bevalling met een uterus didelphys"
    voor de geinterreseerden!

18. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    Laatste dag van januari! Hopelijk bevallen de laatste meiden nu ook snel!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marij, idd even goed om je rust denken! Wat goed om te lezen dat het zo goed gaat met Casper!

Marieke, vervelend dat jullie niet meer konden slapen. Ik word ook wakker van alle geluidjes. Kan me voorstellen dat het even moeilijk was!

Vivian dikke knuffel voor jou! Kom op hoor, nog even!

Berna, wat balen van die pijn! Hier gaat het net zo, ook veel pijn tussendoor met kleding idd. Heb je ook tepelkloven dan?

Ik kan ook niet geloven dat januari morgen al voorbij is. Moet er ook maar niet teveel bij stilstaan, want dan zit ik zo te janken momenteel. Stomme hormonen ook...

Vannacht deed ons feestbeest het super, om 6 uur was ze pas echt wakker (buiten voedingen om dan). Ik ben dus lekker fit vandaag! Heb ook geen zin meer om op bed te gaan liggen. Nu ligt ze ook alweer zo goed te slapen, terwijl ik eigenlijk zin heb om haar wakker te maken. Doe ik niet hoor, haha!

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    AAAAHHH ik word zo niet goed van mijn schoonfamilie. Ze houden nergens rekening mee. Nu zijn er weer mensen onverwacht op bezoek gekomen. Ik ga mooi even niet naar beneden, ik laat hun echt niet de boel regeren hier!

Deel Deze Pagina